Reggel amikor felkeltem... rettenetesen fájt a fejem...
Alig bírtam kinyitni a szemem...
Túl világos volt a szobába..Mac nem volt mellettem...pedig.. általában mindig én ébredek előbb és az álom szuszék tovább alszik..de ez most nem így volt...kikeltem az ágyból...majd a taskámhoz mentem...és kivettem azt a ruhát amit tegnap athoztam magammal.... becsoszogtam vele a fürdőbe..majd rendbe tettem magam..és ezzel egy ez időben..fel is öltöztem..:Igaz cipőt nem vettem fel...azt csak leraktam az ajtóba...
Lassan lementem az emeletről...de..senki nem volt itthon...
Üzenet nélkül elmentek..nem tudom hová..de elmentek..
Úgy voltam vele hogy elmegyek sétálni..és vásárolni hátha hazaérnek délre és össze dobok valami kaját mert akkor Anne-nak nem kell azzal is vacakolnia...
Össze kerestem a lakást egy nyomorult kulcsert..de azért találtam egyet Maci szobájába...
Elindultam...majd nagy nehezen megtaláltam a boltot is...megvettem mindent...majd elindultam haza...
Folyton olyan érzésem volt...mintha figyelmének...azért néha néha megremültem...azt hiszem fél tizenegy volt...de..nem igaz hogy eddig kb csak 10 ember jött velem szembe...de nagy nehezen...hála isten haza értem...Neki álltam a kajának...lasangere (?)esett a választásom..mer mé' ne..egy óra alatt bőven vegeztem..majd .. dél körül...kattan a zár...és a Gunnarsen család lép be a házba...
-hmm .. mi ez a jó illat...jött be először Mac..aki egyből egy öleléssel köszöntött... én pedig azonnal vissza ölelve pusziltam a nyakhajlatába...
-ohh drágám nem kellet volna..jött oda Anne egy puszira...
-semmiseg.. mosolyogtam..és a szemem sarkából láttam hogy Mac naon néz...
-sziaa Lilyyy..ugrott a nyakamba Emma..
-hello nagy lány ..tettem le
-na de együnk mert a végén még kihűl...
Már előre megterítettem..ezért no problem..
Mindenki leült már..kivétel én és Mac..mert még raktam pár poharat az asztalra...Marcus nagyon aranyos volt abban a rózsaszín pólóban és azzal a kis konttyal a fején...meg ahogy mosolygott közben..kis cukiság
Mac bal oldalt mellettem foglalt helyet...Emma a másik felemen..mellette Tinus...és a szülők...
Nagyon kíváncsi voltam vajon ízlik-e nekik..-ohh Lily..ez nagyon finom
-koszonom..kaptam be a villán lévő falatot..
-Uhh Lily..ha lesz olyan hogy ketten leszünk itthon... csinálsz nekem valami finom sütit?!..visitott Emma
-hát..nem rajtam múlik hogy lesz e ilyen ... Néztem a szülőkre...deh ha lesz akkor persze...mosolyogtam...
Lassan mindenki befejezte...amikor Anne felállt..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|•Jeg elsker deg•|
RomantizmNem spoilerezek 🤫 Ha tetszik olvass be , ha nem akkor taka van 💋