Lily szmsz
Reggel amikor felkeltem Mac még mellettem feküdt...:
És mivel keze szorosan fogott...nem tudtam szabadulni...

Vártam egy jó tíz percet...majd Mac keze egyszer csak vissza vett a szorításból...vett egy mély levegőt...majd gyorsan kibujtam a keze alól...
Nyújtozkodtam egyet...majd halkan kiszálltam az ágyból...és kimentem...senki nem volt ébren...fél nyolc volt...de ma szerintem nem megyünk be...
Bementem a konyhába..majd csináltam magamnak és Macnek kávét...raktam bele két cukrot...lassan elkevertem...majd a tetejére raktam tejszínhabot...majd fölé raktam egy sablont...és csináltam rá szivecskét...kakaoval...majd elindultam felfelé...
Beérve a szobámba...Marcus még édesen aludt...annyi különbséggel , hogy már a hátán feküdt....
Leraktam a kis asztalomra a kávét...majd lassan bebujtam Marcus mellé...és nagyon óvatosan bemásztam a keze alá...és szorosan hozzá bújtam...
Majd szerintem vissza is aludtam..Marcus szmsz
Reggel...(elvileg reggel)...amikor megébredtem... Lily ott feküdt a kezemen....olyan aranyos volt...nem akartam felkelteni...lassan kihúztam alóla a kezemet...majd lehajoltam és adtam neki egy puszit...majd betakartam..
Amikor mentem az ajtót felé...észrevettem a kávét az asztalon...volt rajta egy szívecske...és mellé írva hogy "Jó reggelt"... elmosolyodtam...majd lassan elkortyolgattam...majd halk hangokat hallottam...az ágy felől...Lily morgott egyet...
Majd át fordult a hátára...már 9:45 volt...ezért odamentem hozzá és oda bújtam mellé...pont az arcához...majd elkeztem puszilgatni...pár perc múlva...megláttam ahogy elmosolyodik...majd kinyitja és meglátom a szép barna szemeit...Lily szmsz
Amikor Mac mellé feküdtem...el is nyomott az álom...majd legközelebb arra keltem hogy puszilgatnak ... Ezen csak mosolyogni tudtam...majd lassan kinyitottam a szemeim...és megláttam Marcust aki fölöttem támaszkodott...
Szemem megakadt a száján...amit hosszú ideig bámultam...aztán észbe kaptam és bele néztem a szemébe...-jo reggelt hejcegnő.. feküdt le mellém...
-neked iss.. bújtam hozzá...
-mi a mai program...? Kérdezte majd atkarolt felettem..
-nem tudom...szerintem maradjunk itthon...vagy..menjünk sétálni...fordultam hanyatt..
-hát jó .. és ezzel a lendülettel magára rántott...kicsit meg voltam ilyedve..de aztán a mellkasára feküdtem...majd szorosan átfogta a derekam...és közelebb húzott..
Keze egyre lejjeb vándorolt ... De nem érdekelt...majd megállt a fenekemen...-pimasz vagy..néztem fel rá
-tudoom
Csend volt a szobába...csak a szuszogásunkat lehetett hallani...majd ezt is megzavarta valaki ugyanis be is rontott a szobába...
ESTÁS LEYENDO
|•Jeg elsker deg•|
RomanceNem spoilerezek 🤫 Ha tetszik olvass be , ha nem akkor taka van 💋