Reggel viszonylag korán keltem .. és mivel Marcust nem akartam felkelteni...ezért gyorsan felöltöztem
Majd gyorsan kimentem...ma vasárnap van...azaz holnap suli..és nem tanultunk semmit..
Neki álltam reggelit csinálni majd mikor kész lettem felvittem .. ám Maci ugyan úgy abban a helyzetben csicsikált (😂) .. de legalább nem horkol !
Leraktam mellé a tálcát majd leültem az ágy szélére (már ahol volt hely)
Majd pár szőkés hajtincset elsöpörtem az arca elől...majd tettemre elmosolyodott...
Majd kinyitotta a szemét..-jó reggelt.. nyújtozott..
-neked is..mosolyogtam halványan
-mi a baj?
-nincs semmi baj..
-biztos?
-igeen...csináltam neked reggelit..adtam oda neki
-ohh köszönöm
-hozzak kávét?
-nem kell majd lemegyek aztán iszunk együtt..
-oksii
Szépen lassan elfogyasztotta...majd tálcával a kezében mentünk le és kezdtük el iszogatni a finom karamellás latte(é)nkat ..
-mai program? kérdezte reménykedve hátha nekem van valami ötletem..
-strand?? Vagy az a hely ahol Tinussal nagyon sokat szoktatok fürdeni..?
-ohh nem rossz ötlet...akkor szóljunk a többieknek..
-miert kell szólni nekünk? Jött le a két emlegetett szamár
-broo..megyunk fürdeni oda ahova az esetek 90%-ban megyünk?
-ahha...lányok?
-rendben.. mondtuk egyszerre
-iker telepátiaaa..mondták a fiúk
- azért nálatok is megvan... Kezdtünk el nevetni
-yap-yap
-akkor? Mikor megyünk?
-mennyi idő?
-11
-akkor? Mondjuk 1 órakor? Itt mindenki bikiniben és rendes ruhában?mondta Tinus
-rendben de akkor legalább együnk meg most valami tartalmasat nehogy aztán ott dobja ki mindenki a taccsot...
Mindenki azt evett amit talált .. majd fel egy körül elmentem atoltozni Leával együtt.
Ez volt Leáé


Ez pedig az enyém


Majd fölé kaptunk egy egyszerű ruhát:(igazából a fiúk egy-egy pulcsija)
Csak nkm feher míg Leának kék
-olyan jó illataaaa vaann..mondom ki hangosan
-mehetunk? kérdeztük meg a fiúkat akik már készen vártak minket...
-igeen..
(Vegyük úgyhogy gyalog mentünk)
*Fél órával később*
-naa megjöttünk.. mondta Marcus miközben ledobta a cuccait...majd azzal együtt levette a pólóját..ahhh aztaa kurvaaa de imádom a hasát...(fehér furdogatya volt rajta..Tinuson pedig fekete..
ESTÁS LEYENDO
|•Jeg elsker deg•|
RomanceNem spoilerezek 🤫 Ha tetszik olvass be , ha nem akkor taka van 💋