Porologue💔

938 31 5
                                    

Tudjátok mennyire rossz amikor az anyád szó szerint utál....
Amikor a saját anyád azt mondja hogy nem szeret....és egyedül az apádra számíthatsz....nagyon rossz...keserves múltam van...
Minden reggel úgy kelek ki az ágyból hogy "Miért ébredtem fel?" és még hasonlók....nem tudom...hogy az élet miért basz így ki vlm...de az biztos hogy nem szeret....volt egy testvérem...aki viszont szeretett (~nem úgy xd ~iró)
De...egy nap azzal a mondattal elment hogy este jövök....azóta nem jött vissza....nincsenek barátaim....és mindig egyedül vagyok...vagy egy cigi...esetleg egy pia.. esetleg energia ital társaságában vagyok....amikor leülök az ágyba....és gondolkodom...hogy mivel érdemlem ezt?....miért basz ki vlm az elet?..
Anyám nap mint nap ver... apám dolgozik...ezért nem tud segíteni....
Leakarnak mondani rólam....vagyis csak muter...de akkor is .... És amikor meghalt a húgom....akkor szakadt el minden.....annyira megérintett....hogy... mérhetetlenül szarul voltam.... pszichológushoz kellett járnom ... Osszetortem...szó szerint.....és akkor jöttek a bizonyos megjegyzések anyutol...igen köszi szépen 🙃
Meg szarabbul lettem....
A húgom mindig azt mondta...
Hiába vagy gyönyörű tesó....ha belül szethullassz...és elmondom 14 éves.....VOLT.....
Ugyan is vmi fasz elütötte....a szemem láttára....és a mai napig engem okolnak érte....
Ugyan ez vagy már 2 éve történt....mit számít....de azért nap mint nap lerogyok a földre és sírok....és sírok hogy mennyire szerencsétlen vagyok...és hogy utálom magam... mindenért....netem a közös...ám gyerekkori képeinket....ahol még mosolyogtam....nagyon nehéz elhinni...hogy 5-6 év ... Így megváltoztatta az életemet....
Elvileg mutti nemsokára elhagy minket...mi meg azt hiszem költözünk Norvégiába vagy hova a faszba apámmal....
Mindegy is...talán ..talán ott jobb élet vár rám....talán..nem szenvedek ennyit...de mi van ha nem....mivan ha jobban fogok szenvedni mint most....
Nkm kellenek a barátok....de hisz ki akar egy ilyen antoszociális összetört lannyal barátkozni...
Valszeg én is ..egyedül fogok megöregedni 100 vagy még több macskával....és elem tovább a nyomorult kis életem.....

Bár ki tudja mit hoz még a sors....🤔😏

|•Jeg elsker deg•|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora