•niende•

385 12 5
                                    

~Reggel~

A telefonom hangjára riadtam fel..gyorsan kezembe kaptam hogy az alattam lévő fiú nehogy felkeljen... Felvettem majd kómás hangon köszöntem..

-csá Apu..mondtam asitva

-nah végre hogy már fent vagy

-baszki 9 óra van..

-jo mindegy leszarom..ma este megyek haza és viszek magammal valakit..lehet örülni fogsz..na de most megyek csak ennyit akartam...hello

-szi..kinyomott..hát jó

Marcus szerencsére nem kelt fel ám amikor leraktam a telefont és felakartam állni(😏) keze egyre szorosabban fonódott derekam köré...

-ne menj még... fújta ki a levegőt..

-oke maradok..hajtottam fejemet a mellkasára újra...

Később arra keltem hogy nyitodik a bejárati ajtó...kinyitottam a szemem..Marcus még mindig alattam volt...és ugyan olyan helyzetben aludtunk...amikor Tinus lépett be a szobába...

Gyors becsuktam a szemem...

-fent vagytok?haaaa? Kezdett el lokodni.

-mostmar igen....

-es Marcus?

-ő nem..hagyjad aludni ha már engem felkeltettél...

-es ..minek köszönhetem a látogatásodat??

-unatkoztam..

-jajj de jó..Tinus nincs kedved kimenni..én meg aludni akarok..

-hogy mit akarsz édes szívem...egy óra van...

-mivan?!

-hat igen..

Ekkor Marcus is felébredt akihez a kezem már hozzá tapadt mert nem volt rajta póló...(😂)

-mirol van szó..nyújtozkodott miközben megszoritott..

-arrol hogy 1 óra van..mondta Tinus karba tett kézzel..

-uhm..hát ez van...Lily irány öltözni...Tinus kifelé..most..ültünk fel..

-de te is jössz ki

-nem .. dehogy megyek hülye vagy nekem megvan engedve..nevetett fel miközben húzta fel fekete szakadt farmeret..

-ahha értem.. a nappaliban leszek

Elkezdtem öltözni .. gyorsan lekaptam a pólóm így csak fehérneműben voltam...oda álltam a szekrényhez és azon gondolkodtam hogy mit is vegyek fel...amikor azt érzem hogy két meleg kéz fonódik a derekam köré majd fejét a vállamra teszi...

-választhatok neked ruhát most én ? Ölelt meg..

-felőlem..ha ki tudod találni...nevettem..

Pár perc múlva az ágyra rakta a ruhát...közben felvett egy pólót

-tessek..

-koszii..mondtam majd elkezdtem öltözni...:

:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
|•Jeg elsker deg•|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant