Kirishima ystävineen istuskeli puistossa, suuren puun alla. Oli kaunis ja lämmin päivä. Täydellinen ulkona olemiselle.
"Onkohan muutkin ulkona hengailemassa" Mina ajatteli ääneen. "Varmaan jotkut" Sero totesi. "Onkohan tytöt menneet uimaan, voitais mennä mukaan" Kaminari ehdotti.
"Kai ne olis mulle siitä kertonut, joten en usko" Mina sanoi hymyillen.
"Sä halusit vaa taas nähdä tyttöjä" Sero tokaisi.
"Hei, tytöt on nättejä" Kaminari sanoi puolustukseksi.
"No joo, ethän sä väärässä ole" Sero myönsi.
"Onko teillä ihastuksia?" Mina kysyi yhtäkkiä hyvin innoissaan.
"Jo sadannen kerran, ei. Voisit lopettaa" Kirishima hymähti.
"Hei, sä oot aina eka joka kieltää kaiken" Kaminari muistutti.
"Se tarkoittaa vain yhtä asiaa" Mina huudahti.
"Ootte kaikki ihan turhan äänekkäitä" Bakugo tokaisi välinpitämättömästi. "Hyvä sun on sanoa" Kaminari tokaisi.
"Mitä toi muka tarkottaa?!" Bakugo korotti ääntään.
"Hei, rauha vaan jätkät" Kirishima rauhoitteli.
"Ei poiketa aiheesta, kenestä tykkäät?" Mina kysyi katsoen Kirishimaa. Muutkin kääntyivät katsomaan häntä. Kirishima tunsi kuinka hänen poskensa alkoivat hellästi punottaa. "Oonko se mä?" Mina kysyi antaen viehkeän hymyn. Kirishima pudisti päätään.
"Entä mä?" Kaminari kysyi naurahtaen.
"Idiootti, se on joku tyttö, se ei voi olla sä" Sero tuhahti.
"Itse asiassa- Kirishima aloitti.
Sero, Kaminari ja Mina katsoivat Kirishimaa kysyvästi. Bakugo käänsi katseensa kohti maata.
-mä kylläkin pidän nimen omaan pojista" Kirishima jatkoi hymyillen epävarmasti.
Muut tuijottivat häntä ja Bakugo käänsi vähän päätään punapäisen pojan suuntaan.
"Ja mä pidän Midoriyasta" Kirishima kertoi. "Eikai... Se haittaa teitä?" hän kysyi varovasti.
YOU ARE READING
Tunnehässäkkä | kiribaku
FanfictionTarina kertoo pojista Kirishima ja Bakugo ja kuinka heidän tunteensa tulevat kohtaamaan. Eli perus kiribaku fanfic täällä.