Luku 9

344 18 0
                                    

Kaikki mitä eilen tapahtui palasi hatarasti Kirishiman mieleen. Hän nosti peittoa, eip kummallakaan ei ollu housuja jalassa. Tuntui niin oudolta, Kirishima ei ollut koskaan ajatellut Bakugoa tällä tavalla. Mutta nyt, se jotenkin tuntui niin hyvältä. Ja eilen se vain tapahtui. Kirishima katsoi Bakugoa, kun hän vain nukkui rauhallisesti. Mutta mitä nyt tapahtuisi? Ovatko he nyt yhdessä? Johtaisiko tämä siihen, että he ovat loppuelämän yhdessä vai miten? Pitäisi odottaa, että Bakugo herää ja sitten häneltä voisi kysyä. Mutta entä jos kaikesta vain tulee kiusallista?
Bakugo liikahti hiukan. Hän käänsi kylkeä. Hän näytti niin ihanalta kun nukkui. Niin rauhalliselta. Kirishiman kasvoille tuli pieni hymy.
"Ei, mitä mä teen" Kirishima sanoi hiljaa itselleen. Hän nousi ylös ja alkoi pukea vaatteita. Bakugo yhä nukkui Kirishiman sängyllä. Kirishima ei halunnut vai jättää Bakugoa yksin nukkumaan, joten hän nappasi puhelimensa ja istahti takaisin sängylle. Kirishima tekstasi Minalle tapahtuneesta. Mina voisi osata neuvoa. Tyttö luuli kaikkea ensin jekuksi, mutta sitten Kirishima lähetti nukkuvasta Bakugosta kuvan. Mina neuvoi vain odottamaan ja kyllä Bakugo itse alkaa puhumaan asioista. Ja näin Kirishima teki.
Bakugo heräsi noin puolen tunnin päästä. Hän venytteli käsivarsiaan. "Huomenta" hän tokaisi.
"Ööh, huomenta" Kirishima vastasi. Bakugo nousi ja alkoi vetää vaatteita päälle. Pojista kumpikaan ei aluksi sanonut mitään.
"Sä näytät ihan peikolta" Bakugo sanoi ja Kirishima hieraisi tukkaansa.
"Mutta oot sä silti kuuma" blondi jatkoi.
Kirishima tunsi poskiensa punotuksen ja katsoi Bakugoa.
"Ootpas sä hiljanen, ihan erilaine ku viime yön" Bakugo sanoi hymähtäen.
"Haluutko aamupusun?" hän kysyi ja antoi Kirishimalle hellän pusun poskelle. Kirishima ei saanut vastatuksi mitään.
"Onks jokin vialla?" Bakugo kysyi jälleen.
"Tuntuu oudolta" Kirishima sai sanotuksi.
"Ai mikä?" blondi ihmetteli.
"Tää kaikki"
"Ai niinku mikä? Se että mä pidän susta vai mikä?"
"Emmä tiedä" Kirishima tokaisi.
"Ai et tiedä mitä? Onks sulla nyt joku ongelma vai oonks mä tehny jotai väärin vai?" Bakugo jatkoi kyselyä.
"Ei, siis mä pidän susta. Mä pidin kaikesta siitä mitä me..." Kirishima vaikeroi.
"Joo mäkin pidin siitä" Bakugo hymähti.
"Joten mä voin kutsua sua mun poikaystäväks?" Kirishima varmisti.
"Ootsä tosiaan noin tyhmä että sä vielä kysyt?" Bakugo naurahti.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 24, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Tunnehässäkkä | kiribaku Onde histórias criam vida. Descubra agora