"Onks sen äiti aina tollanen" Kirishima kysyi.
"Joo, Kacchan on aika samanlainen ku sen äiti" Midoriya vastasi hymyillen.
"Noh, on tosiaan kylläkin myöhä. Mekin voitais lähteä kotiin päin" poika jatkoi huokaisten.
"Niin" Kirishima myönsi.
"Kuitenkin kestää päästä kotiin, ku tulin kävellen" Midoriya totesi.
"Mul on pyörä, voit olla kyydissä. Mennäähän me kuitenki vähän matkaa samaan suuntaa" Kirishima ehdotti.
"Jos siitä ei oo liikaa vaivaa" Midoriya sanoi hymyillen.
"Ei ole" Kirishima vakuutti.
Pojat keräsivät kaikki tavaransa ja Kirishima näytti Midoriyalle pyöränsä. Kirishima ajoi ja Midoriya istui kyydissä pitäen tarakasta kiinni.
"Voin ajaa sut ihan kotiin asti, tuleepahan urheiltuu" Kirishima sanoi polkiessaan hiekkatietä.
"Siit tulee melkein viis kilsaa lisää" Midoriya muistutti pahoittelevasti.
"Ei mua haittaa" Kirishima sanoi.
Pojat ajoivat vielä vähän matkaa kunnes yhtäkkiä pyörä pysähtyi kuin seinään ja kaatui tien viereiseen penkaan.
"Voi ei, sattuko?" Kirishima kysyi hädissään ja nousi äkkiä pystyyn.
"Ei, oon ihan kunnossa" Midoriya sanoi ja sylki vähän hiekkaa suustaan.
"Oon tosi pahoillani, en tiiä mitä kävi" Kirishima pahoitteli. Midoriya nousi ylös ja pudisteli vähän vaatteitaan.
"Ei se sun vika ollu" Midoriya sanoi rohkaisten.
Kirishima nosti pyörän pystyasentoon ja katsoi mikä oli mennyt vikaan. Ketjut olivat menneet poikki ja joutuneet renkaan väliin.
"Täst on vaa kilsa enää meille, voin soittaa äitin hakemaan meijät. Sut voi varmaan kans viedä sitten kotiin autolla" Midoriya sanoi ja otti puhelimensa esiin.
Kello oli jo lähelle kymmentä.
"Kiitti, mut en haluu olla vaivaks" Kirishima sanoi.
"No, voit varmaan jäädä meillekin yöks ja jos sut voitais hakee huomen aamul" Midoriya ehdotti.
"Okei" Kirishima sanoi yllättyneesti. "Paitsi, että mun vanhemmat ei oo nytte kotona" Kirishima muisti.
"No, mun äiti voi varmaan viedä sut sitten huomenna kotiin, ettei sun tarvi kävellä koko matkaa pyörän kaa" Midoriya sanoi ja alkoi soittamaan äidilleen.
Kirishima katsoi, kun Midoriya puhui puhelimessa ja antoi välillä Kirishimalle nätin hymynsä.
"Joo käy. Meijät haetaan kohta" Midoriya sanoi lopettaessaan puhelun.
"Kiitos" Kirishima kiitti"
KAMU SEDANG MEMBACA
Tunnehässäkkä | kiribaku
Fiksi PenggemarTarina kertoo pojista Kirishima ja Bakugo ja kuinka heidän tunteensa tulevat kohtaamaan. Eli perus kiribaku fanfic täällä.