Part 1

425 8 0
                                    

[DEKAT XOXO HIGH SCHOOL]

Ahra: Hana…. Kau tak pergi jumpa oppa kau ke harini?

Hana: Malaslah…

Ahra: Herm…untunglah oppa kau feymeh~

Hana: tenkiup…..

Ahra:*pout face* beta cakap abang kaulah.. kau takyah nak perasan erk….

Hana: *jelir lidah* Ikut suka beta larrr….

Ahra: Weyh, Hana… best tak dapat jumpa BTS???

Hana: *tenung Ahra* *sigh* best mendenya…. Biasa je kott…. Yang sekor tu oppa aku… yang lagi 3 ekor tu classmate kita… lelele~ SO? Ape yang best nya? Kau pun jumpe diorang jugakkan? Well, maybe taklah hari-hari… but, kau pun selalu jugak jumpa diorang kan? *pout face**sengih* Laenlah kalau Got7 ke… Shinee ke…. FT ke….

Ahra: Ft? Eleyh.. kau cakap macam kau ndak pernah jumpa sama depa baa…

Hana: *ketuk kepala Ahra* kau cakap kasi lawa sikit boleh x? Bahasa rojak~

Ahra: *pout face* sakitlarrr~ kau ni…. Lawa larr thu…. Tengoklah tuan dya yang cakap…. Lawa kan?

Hana: yesshhhhh~ *buat muka nak muntah*

Ahra: Hehehehe~

Hana: Apa kau? Hehehehe?

Ahra: *jelir*

Hana: *geleng kepala* weyh… seonsaengnim x masuk kan harini?

Ahra: Ha’ah… tak masuk…. Diorang ada meeting….

Hana: Algesimnida… dahlah kau…. Daripada aku melayan kau… baik aku buat latihan… ada jugak pekdah….

Ahra: Alaa~ Hana… aku boring ni…. Layanlah aku…. Jomlah sembang…. Yeobeo~ yeobeo~ *imitate Chunji*

Hana: ………………………………………………………

Ahra: Sampai hati kauu… *merajuk* *sigh* boringnya…. -,- Tak best nya sekarang ni…. Geng kita semua da tepisah kat mana-mana ntah….. hyerin kelas lain…. Yoonshi kelas lain… Nikki dengan Fea kelas lain…. Dah, tak boleh gila-gila macam dulu…. *sedih* :’(

Hana: *tarik telinga Ahra* chagiya~ banyaklah kau punya gila-gila…. Kau lupa ke???? Tahun ni kita graduate????? Sekali dengan sunbae-sunbae?? Lupa???? Aku nak graduate dengan excellent result…. Result aq…. Perrghhhhhh…. Jjjjannnggggg…..

Ahra: Alaa kau ni….. itu pun nak risau…. Bukan ke kita ni selalu dapat great result? Kau nak takut ape nya? Aku yakin lah kau punya result nanti… ppeeeerrrrggggggwwweeeeettttt…. Gitu…

Hana: *geleng kepala* Tak… aku still tak puas lagi dengan result tu.. aku still kene hardwork lagi.. aratchi? Dahlah…. Daripada kau menceceh-ceceh ni…. Baik kau ajar aku Spain subject ni… patik memang lembab…. Spain ni…

Ahra: kau ni… ada darah spain je… tapi dungu… *geleng kepala* meh sini… yang mana? Yang ni ke? Kalau yang ni…. Bla…bla…bla.. bla…. Bla… bla… aratchi?

Hana: Nae~ seonsaengnim…..

Ahra: *pout face* banyaklah kau punya seonsaengnim…

Sungcheol: Weyh, Hana, Ahra… geng korang nama apa?

Hana: Geng? Herm… *pandang Ahra*

Ahra: Anonymous…. Belum dapat dikenal pasti lagi…. Kalau geng aku dengan Hana je…. Geng yeobeo~ yeobeo~ *imitate chunji*

Hana: *geleng kepala* Tak sudah dengan yeobeo~ yebeo dia tu….

Ahra: Yeobeo~ Yeobeo~

Hansol: Aku cadangkan korang buat nama geng korang geng Pout Face….

Hana: Pout Faceu?

Hansol: Ha’ah… dah aku tengok dari tadi kalau korang bahas je mesti buat pout face….. macam comel je…. Macam cantik je….

Ahra: Hana~ wa kasi tau sama luuu.. ada itu olang aa…. Buat lawak sama kitaaa….. wa manyak gelak wooo….

Hansol: *ketuk kepala Ahra* yaish… budak ni…

Ahra: Sakitlah atukk….

Tiba-tiba Sir T.O.P masuk kelas and panggil Hana….

TBC...

Spine breakerWhere stories live. Discover now