_Skip_
[Bighit Entertainment]
|Audition Open Up for public|
|Place: Bighit Entertainment |
|Date: 2 May-5 May|
|Auditioner must bring own minus-one cassets or CD or own instrumental|
|Terms&Condition:
|-can sing/dance/rap/good looking/etc.|
You can apply audition through online at Bighit Entertainment official website or can seek for audition form at Bighit Entertainment Building. You can get further details on Bighit Entertainment official website.
Fea: *tengok samsung tab* OMG!!!! Nikki!!!! Yoonshi!!! Hyerin!! Kau nampak tak apa dia tulis ni? OMG!! OMG!!!
Yoonshi: apa!! apa, fea? *baca tab fea* Audition? Wow!!! Wow!!!
Fea: Aku tau! Aku Tau, Shi!! So Wow!! Hahaha... Kau rasa benda ni Hana dengan Ahra dah tau belum? Sebab masa aku bukak ni pun aku baru orang ke 10 yang seen this.. OMG!!! Kau rasa tak apa yang aku rasa shi?
Yoonshi: Oh my goodness!! Don't tell me.. Kau nak join audition tu jugak?
Fea: Yesss!!!! *jerit fangurling dengan yoonshi*
Hyerin: Amboi korang.. sakan nampak fangirlingnye.. Tak ajak aku pun.. Sobs Sobs.
Yoonshi: Ehh, mana ada.. So, Fea!! Kau nak join jugak? Wow.. nanti kita pergi sama-sama erk? Tak adalah aku nervous sangat nanti..
Fea: Good! Good! Kau nak nyanyi lagu apa nanti? Eh, lagi 5 hari je kut dah nak start audi tu.. Aku tak ada idea la..
Hyerin: Alahh~~ Korang pergi je la berdua tak payah ajak aku.. Okay, aku sentiasa keseorangan..
Nikki: *mong* Apa yang korang cakap ni?
Fea: Eessshh!! Kau ni Nikki!! Lembablah~~ Orang dah cerita A sampai Z kau masih tak faham-faham.. Blur bebeno.. sebab tu lah tak dapat masuk kelas no.1 macam Ahra dengan Hana..
Nikki: Eleh, cakap orang kau tu pun satu kelas dengan aku jugak.. bukan pandai mana pun..
Fea: Eey.. kau ni kan!! Mulut~~ cakap dengan kau buat menyakitkan hati jer..
Nikki: Aku pulak? Aku pulak? Dia tu yang cakap menyakitkan hati tak sedar pulak!!! Eeyy, nasiblah dia ni kawan aku.. kalau tak, dah aku tonyoh-tonyoh muka kau dengan budu!!!
Fea: Yelah kau!! Takkan Madam Sukyung kot!
Hyerin: Udah-udah ler tu.. takmau la gaduh-gaduh.. Kata Bestie~~~
Yoonshi: Ha'ah lah korang.. Kita kan Bestie~ Mana ada gaduh-gaduh.. dahlah tu.. Fea, biarkan aje la si Nikki tu.. Dah, aku rasa aku nak nyanyi lagu Soshi I got a boy.. Kau pulak?
Fea: Ahh, iya ke? Baru nak nyanyi lagu tu.. huhu.. apa kata kita collab nak?
Yoonshi: Eh, boleh ke?