----------SKIP-----------
'HANA, BOGOSHIPO~-JAEJIN'
'HAHAHAHA.... NADO~ WOITT.. KAU NI DAH KENAPA JAEJIN?? TETIBE JE TEXT AKU.... LELELE~ INGATKAN DAH SANGKUT DENGAN SI EJ TU? SAMPAI DAH LUPE AKU... :'(-HANA'
'CEIIT KAU HANA.... KWANGJA~ TAK NAK AKU DENGAN NENEK SIHIR TU... SANGGUP LAGI AKU COUPLE DENGAN KAU YANG BAGAIKAN DURI BERBISA NI DARIPADA AKU COUPLE DENGAN DIA~ TAKDE MASA DEPAN AKU....-JAEJIN'
'HAHAHAHA~ TAK BAIK LAH KAU NI.... CANTIK APA DIA TU.... COMEL~ FASHIONISTA~-HANA'
'DIVA~ MAK NENEK... NENEK SIHIR~ HEOL~ NAMA SEDAP-SEDAP HEO EUNJUNG JADI EJ~ PERASAN HOT LAH TU...-JAEJIN'
'HAHAHA... KAU NI KAN... KALAU MENGUTUK AND COMMENT.... NO 1... EHEIYT~ KAU TAK PRACTICE KE ARINI? FT APE CER? BILA NAK KAMBAEK?-HANA'
'AYOYO~ MINAH~ KAU NI... TAK KESIAN KE DEKAT AKU~ KITORANG BARU JE KAMBAEK~ ACER? KAU TAK NAK BAGI KITORANG REST KER?-JAEJIN'
'AYOYO~ MACHA~ WAA MANYAK SUKA SAMA LUU PUNYA LAGU... ITU PASAL LA WAA SURUH LU FT KAMBAEK CEPAT-CEPAT.... HAHAHARX... WEYH~ KAU TENGAH BUAT APA NI?-HANA'
'TENGAH MESEJ DENGAN AWEKKSSS~-JAEJIN'
'EJ ERK? LAGI SAPE?? XD-HANA'
'TAKDE KERJA.... KAU... KALAU TAK KENEN KAN AKU DENGAN SI MINAH JAMBAN TU TAK BOLEH EK? ACER KAU~ JELES? TULAH... AKU AJAK COUPLE KAU TAKNAK~ AKU SINGLE NI~-JAEJIN'
'WAKK LUU~-HANA'
Hana: *geleng kepala* *sengih* "Jaejin~ Jaejin~"
Jhope: Woii~ jalan pandang depanlah nenek~ bukan sengih sorang-sorang.... Macam orang gila~ sesat nanti baru tau....
Hana: Woi~ monyet~ kau ni apasal? Kau cakap kalau tak menyakitkan hati orang memang tak boleh ek?
Jhope: Boleh je... tapi dengan kau~ tak... harap maklum~
Hana: *jelling*
Jhope: *cakap slow-slow* Baca mesej je pon... sengih macam orang gila... dah lah kecik... sekali orang rempuh... lenyek~ sesat memang confirm susah nak jumpa.... Ekeleyh~ mesej namja chingu arh tu...
Hana: Apa kau cakap?
Jhope: Takde apa... aku cakap kau gila je....
Hana: Kaulah gila... cucu PSY... *jelir lidah* monyet~ eleh.... Kau ingat aku tak dengar... acer? Kau ingat kau besar sangat ke? Dia pun cengkeding~ nasib tinggi and ada abs sikit je... kalau tak...
Jhope: Kalau tak ape??? *ketuk kepala Hana*
Hana:Sakitlah monyet~ *gosok kepala* *tengok sekeliling* weyh~ monyet.... Mana diorang semua?
Jhope: Entah~ manalah aku tau... tulah kau... aku dah cakap jalan tengok depan... kan dah sesat~
Hana: errkk~ bukan ke kau yang tengok depan tadi?
Jhope: Memanglah~ tadi ye.... Tapikan aku tengah cakap dengan kau.... Mangkuk~
Hana: Alaa~ aku dah lah tak biasa dekat tempat-tempat macam ni sorang-sorang....
Jhope: Hermm... cuba kau try call diorang Tanya diorang dekat mana....
Hana: Handphone aku habis battery~ pinjam handphone kau~
Jhope: Aku mana bawak fonlah nenek~ handphone aku tinggal dekat rumah kau...
Hana: Ah sudah~ habis tu macam mana ni? *panic*