---------SKIP-------- Dekat Shopping Mall-------
Ahra: Hana~ Hana~ kau rasa cantik tak baju ni?
Hana: Hermmm...
Ahra: *pergi bayar dekat Kaunter* weyh, Hana... kau rasa cukup tak baju ni? Kau rasa cantik tak? Kau rasa diorang suka tak?
Hana: wowowow~ kau ni dah tertelan machine gun ke apa? Hesy~ Ahra.. Ahra... -_- kau ni.. tak payah lah nak fikir pasal dorang tu.. lantak dioranglah nak kata apa pun... *muncungkan mulut*
Ahra: Yela Hana... Weyh, Hana... Aku tengok si Jhope sunbaenim tu comel jugak ek? Handsome gitu... Ahhh... *buat-buat nak pengsan* melting aku... handsome gila....
Hana: *sengih* kan??? "HANDSOME SANGAT" "COMEL" sangatkan.... *sengih geram* dah lah.... Malas aku nak cakap... jom lah makan... perut aku dah berdram macam minhyuk oppa punya dram tu... *gelak*
Ahra: ada-ada je kau ni... aku pun dah berdrum dah perut aku ni... jomlah makan...
Hana & Ahra pun pergi makan dekat M'CDonald.... <---- sebab diorang ni darah western "kacukan lah katakan" so favourite food diorang pun western food....
Ahra: Hana~
Hana: Apa?
Ahra: Babe~ kau tau tak... aku nampak siape tadi?
Hana: siapa?
Ahra: Aku nampak Kwanghee dengan dongjun...
Hana: Huh? Sapa tuh?
Ahra: ngekk la kau.. ze;a larr....
Hana: Ze:a?? *tersedak*
Ahra: Ha'ah.... Ze:a...
Hana: *pucat*
Ahra: weyh, Hana... apasal muka kau pucat nih??
Hana: "Hemmm... tak mungkin... jangan kata dia pun ada dekat sini..."
Ahra: Hana... Hana.... *goncang bahu hana*
Hana: err... apa?
Ahra: kau okay tak ni? Hana~ apasal muka kau pucat pulak nih?
Hana: Tak.. Takde papelah....
Ahra: Geotjimal~ Hana, kau okay tak ni?? Apasal menggigil pulak nih? Kau demam??
Hana: Err~ tak de lah.. weyh aku nak pergi toilet jap... kau jagakan beg aku ni ek... *bagi beg dekat Ahra*
Ahra: Nae~
Hana pun pergi toilet... time dia on the way nak ke toilet tu... tiba-tiba dia terlanggar sorang mamat nih... and terjatuh...
Hana: ahhhh~ sakitnya~
??????: Ahh~ mianh~ cik.. gwenchanayo?? *tolong angkat Hana bangun*
Hana: *tengok muka mamat tuh* "siwanni~ "*muka pucat* errr~ gweenn... gwenchana.... *tarik tangan daripada genggaman siwan* mianhei~ saya cuai...
??????: Gwenchana~ *tarik tangan Hana* awak ni Hana kan? Kim Hana???
Hana: *cemas* Errr~ got to go... *tarik tangan and lari masuk toilet* "kenapa???? Kenapa mesti aku jumpa dia?? Aku dah lupakan dia.... Kenapa mesti dia ingatkan aku pasal dulu???? Kenapa????" *nanges*
P/S: dulu-dulu time Hana still study dekat UK at UK-KOREAN Overseas High School... Hana pernah couple dengan sorang mamat nih... nama dya Im Siwan... diorang nih schoolmate... Im Siwan <--- anak orang kaya... sama taraf dengan Hana.... Pandai... social... sunbae Hana... dia break dengan Hana lepas dia debut as Ze:a...
-------flashback--------
Sooha: Hana~ Hana~
Hana: Apasal?
Yongguk: Kitorang nak tanya kau.. tapi jangan marah tau~
Hana: Yelah~ apa dia?
Sooha: Kau dengan Siwan sunbae.... Kau tau kan... korang ni sweet couple...
Hana: ????????? kejap~ kejap~ apa yang kau nak Tanya actually? Straight to the point please~
Sooha: Err~ Err~
Hana: nak cakap tak nak? Aku nak study ni....
Sooha: Takpelah... kau study jelah...
Hana: Hesyy~ pulak dahhh.... Huh, Bang Yongguk... apa yang kau nak Tanya tadi?
Yongguk: *siku Sooha* kitorang nak Tanya... yang... kau dah break ke dengan sunbae sengal tuh??
Hana: Siwan oppa?
Sooha: *angguk*
Hana: Taklah~ waeyo?
Sooha: Ingatkan korang dah break... sebab...
Hana: *potong cakap Sooha* mana ade... kitorang still couple lah... tak payah nak fikir bukan-bukan... korang ni.. tak baik tau fikir bukan-bukan... maybe korang tengok kitorang agak renggang sikit... yelah~ oppa kan busy sekarang ni... dengan practice nye... studynya... yelah~ tak lama lagi diorang dah nak debut dah....
Sooha: oww~ hehehe... *gelak buat-buat* "kalaulah kau tau Hana~ yang si siwan tu curang dengan kau... kesian kau Hana"
--------------skip flashback------------------
Hana: Mana oppa ni? Nak balik ke tak ni? Hermmm~ lambatnya... hah~ baik aku pergi cari oppa dekat kelas dia... *jalan dekat geng Siwan* korang~ oppa mana?
Hyungsik: Entah~ kalau tak silap dalam Kelas 2 kott... *senyum dekat Hana*
Hana: Thanks oppa... *senyum*
Kwanghee: Yahh~ Hana~ takkan nak pergi dah... jomlah lepak dengan kitorang....
Hana: Gwenchanalah kwanghee oppa.... Hana busy ni... *senyum*
Dongjun: Alaa~ tak bestlah kalau takde angel yang serikan hidup kitorang~
Geng-geng Siwan: *gelak*
Kwanghee: Gedik lah kau ni dongjun.... Haih~ untunglah si Siwan dapat awek cun macam Hana ni.... Dah lah baik....
Hana: *sengih* ada-ade jelah... Takpelah~ Hana pergi cari Siwan oppa kejap ekk... by the way... chukahae Dongjun, Kwanghee and hyungsik oppa.... Sebab korang dah officialy debut as Ze:a members...
Kwanghee: Ahhh~ gomawo saengie~
Hana: Nae~ *pergi dekat Kelas 2*