----------SKIP-------------
Manager BTS: good job~ good job~ *tepuk tangan* herm.. hyung dah check schedule korang... dah tak de apa... just practice je... erm.. korang da perform baik punya... so~ korang pergilah balik rumah minggu ni~ rest~ tenangkan fikiran... tak lama lagi korang dah nak comeback... nanti tak tentu lagi bila korang boleh balik.... So, alang-alang dah cuti sekolah... seminggu.. korang pergilah rest secukup-cukupnya...
BTS: Yeeeeaaaaayyyyyyyy~ *lompat* thanks hyung~ Gomawo~
Jimin: Sayang hyung~ <3
BTS: *gelak*
Suga: *hantar mesej dekat Hana*
'SAENG... HARI RABU NI OPPA BALIK...-SUGA'
'YEKE?? YEAY~ ERR... OPPA, TAPI OMMA TAKDE TAU... OMMA BERU JE PERGI AUSTRALIA PETANG TADI...-HANA'
'LAH YEKE?-SUGA'
'HA'AH-HANA'
Suga: *sigh*
Jhope: Waeyo, hyung?
Suga: Takde ape... tak... baru ingat nak lepak dengan omma hyung...
V: Mdm. GNa sunbaenim?
Suga: *angguk*
Jimin: Habis tu?
Suga: Omma pergi Australia... hermm... eyh, korang balik rumah ke?
Jimin,Jungkook,Jhope,V: Entahlah, hyung~
Jhope: Kalau balik rumah pun... bukannya ada orang... kalau ada pun maid je.. malaslah...
Suga: Haaa~ apa kata korang lepak je kat rumah aku?
Rapmon: okay jugak tu~
Jin: Ikut je~
Suga: semua nak join ke?
Members: Cunn jugak~
Suga: Cantekkkk~
'HANA, OPPA BALIK TAU... NI HAH... DIORANG SEMUA PUN NAK IKUT STAY DEKAT RUMAH KITA TAU.. YELAH~ DEKAT SIKIT~ RUMAH DIRANG JAUH-JAUH...SUGA'
'HAH SERIOUS?-HANA'
Hana: Oppa ni biar betul? Alaaaa~ takkan monyet tu ikut sekali?
'OPPA, HOSEOK IKUT SEKALI KE??-HANA'
'JHOPE? MESTILAH~ SEMUA... S.E.M.U.A...-SUGA'
'HERRMM... YELAH... -_-''-HANA'
'HAHAHAHA... DAHLAHTU.. PERGI TIDUR... TAK PAYAH NAK MERAJUK BAGAI.. DAH MALAM NI... ANYEONG~ -SUGA'
'YE..YE... OPPA TU JANGAN LUPE MAKAN UBAT...-HANA'
'ARASSEOH OMMA.... HAHAHAHA XD-SUGA'
Hana: *geleng kepala* macam-macam lah oppa ni...oppa.. jaljayo~
------------SKIP---------------
Ahra: Hana~ kau free tak minggu ni?
Hana: Nape?
Ahra: Aku nak ajak kau teman aku tidur rumah aku... omma dengan appa aku pergi Jepun... takutlah aku duduk rumah sorang-sorang....
Hana: Eh~ unnie kau mana?
Ahra: Seyoung? Herrmmm... nenek tu mana reti duduk rumah... dia mentang-mentang dah cuti sem... sakan cuti... sekarang dekat Pariss...
Hana: Walaweyh~ Paris tu... bestnye~
Ahra: Ah~ lantaklah dengan nenek tu...so, amacam? Tidur rumah aku tak?
Hana: Hah, nenek.. apa kata kau tidur rumah aku je... omma appa aku pun overseas... Minhyuk tak balik... shooting.... Ljoe... *pandang Ahra* *sengih*
Ahra: Apa kau... pandang aku mcam tu? ///blushing///
Hana: Eleyh~ kura-kura dalam perahu...
Ahra: Hewls~ sungguh patik memahami~ *sengih* hahahaharx....
Hana: So amacam? Jomlah~ tidur rumah patik... kesian patik sorang kena layan monyet-monyet 7 ekor dekat rumah tu...
Ahra: Monyet 7 ekor?
Hana: BTS larrr.... Syub oppa balik harini... mangkuk-mangkuk tu semua ikut pesta dekat rumah aku...
Ahra: owwhh... waaarrhhh... bestnye~ nak join ah.... Set, aku tidur rumah kau... lelele~
Hana: Cantekkkk~
Ahra: Okay~ weyh... petang nanti kita pergi shopping nak tak?
Hana: Huh? Malas lah aku... Nak buat apa?
Ahra: Alaa.... Jaebal~ Yelaa... BTS kan dekat rumah kau... aku rasa macam aku takde baju cantik-cantiklah... *buat muka comel* please Hana~ yeobeo~ *pout face*
Hana: Heyh~ ni yang aku melting ni~ *cubit pipi Ahra*
Ahra: Sakitlah nenek... *jelir lidah*
Hana: *gelak* yelah~ yelah~ aku teman~ kau ni... macamlah diorang tu comel sangat... -_- lainlah kalau Shinee ke... B.A.P ke... lainlah cerita nak beli baju cantik-cantik....
Ahra: hehehe.... Apa-ape jelah atuk.... Ni yang aku sayang dekat kau ni....
Ahra&Hana: *gelak*
Hana: Set, babe... aku datang rumah kau pukul 3 karang...
Ahra: Okayy...
---------SKIP-------- Dekat Shopping Mall-------
Ahra: Hana~ Hana~ kau rasa cantik tak baju ni?
Hana: Hermmm...
Ahra: *pergi bayar dekat Kaunter* weyh, Hana... kau rasa cukup tak baju ni? Kau rasa cantik tak? Kau rasa diorang suka tak?
Hana: wowowow~ kau ni dah tertelan machine gun ke apa? Hesy~ Ahra.. Ahra... -_- kau ni.. tak payah lah nak fikir pasal dorang tu.. lantak dioranglah nak kata apa pun... *muncungkan mulut*
Ahra: Yela Hana... Weyh, Hana... Aku tengok si Jhope sunbaenim tu comel jugak ek? Handsome gitu... Ahhh... *buat-buat nak pengsan* melting aku... handsome gila....
Hana: *sengih* kan??? "HANDSOME SANGAT" "COMEL" sangatkan.... *sengih geram* dah lah.... Malas aku nak cakap... jom lah makan... perut aku dah berdram macam minhyuk oppa punya dram tu... *gelak*
Ahra: ada-ada je kau ni... aku pun dah berdrum dah perut aku ni... jomlah makan...
Hana & Ahra pun pergi makan dekat M'CDonald.... <---- sebab diorang ni darah western "kacukan lah katakan" so favourite food diorang pun western food....
Ahra: Hana~
Hana: Apa?
Ahra: Babe~ kau tau tak... aku nampak siape tadi?
Hana: siapa?
Ahra: Aku nampak Kwanghee dengan dongjun...
Hana: Huh? Sapa tuh?
Ahra: ngekk la kau.. ze:a larr....
Hana: Ze:a?? *tersedak*
Ahra: Ha'ah.... Ze:a...
Hana: *pucat*
Ahra: weyh, Hana... apasal muka kau pucat nih??
Hana: "Hemmm... tak mungkin... jangan kata dia pun ada dekat sini..."
Ahra: Hana... Hana.... *goncang bahu hana*
Hana: err... apa?
Ahra: kau okay tak ni? Hana~ apasal muka kau pucat pulak nih?
Hana: Tak... Takde papelah....