Jhope: lantak kaulah toyol~ tu bas dah sampai... aku naik dulu ek~ kalau kau nak tunggu teksi.. kau tunggulah sorang-sorang.... Tapi tak taulah kau sampai rumah kau ke tak malam ni... yelah~ zaman sekarang ni.... Macam- macam kes~ nak-nak lagi yang macam kau... putih, gebu... *tengok Hana**bite lips*
Hana: Erggghhh~ Byuntae~
Jhope: *gelak* Anyeong....*naik bas*
Hana: Jhope~ tunggu aku... *naik bas*
Jhope: *gelak*
Hana: Apa kau monyet? Gelak-gelak... Sawan?
Jhope: Cehhhh~ Ingatkan tak nak naik tadi.... Jomlah~ duduk situ.... *tarik tangan Hana and duduk*
Hana: Cehh~ lelaki... suka ambil kesempatan... ~ selamba je kau tarik tangan aku.... Sakit tau tak.. *jelling* saja nak mencetuskan kemarahan fan kau...
Jhope: Kau ni membebel je keje.... Sehari tak fire aku tak aman ek kau? Macam mak nenek~ Kuat membebel...
Hana: Kau tu moyang~
Jhope: Jebon~
Hana: hantu galah~
Jhope: Langsuir~
Hana: Sengal~
Jhope: Cengkeding~ Mangkuk ayun cap jamban PSY~
Hana: Samdul...
Jhope: Bongek~ Hesy... dahlah~ letih je gaduh dengan kau ni... sampai tahun depan tak habis... kau tak penat ke bertekak?
Hana:*jelir* kau yang mulakan dulu~ Herm... monyet.. aku tak pernah kenal kau.... Kau ada berapa orang adik berdik ek?
Jhope: Hesy... Kau ni memang tak letih bercakap kan?
Hana: Hoi monyet~ Tak yah lah nak perli... tak nak jawab sudah lah... aku tanya je...-_-''
Jhope: Monyet~ Monyet~ Monyet~ Omma appa aku bagi nama sedap-sedap.. kau panggil aku monyet~ Nama aku Jhope lar....
Hana: Jung Hoseok la ngok~ nama sendiri pun nak kene ingatkan...
Jhope: *jelir* erm... aku ada 3 orang adik beradik... aku ada sorang unnie and sorang youdongsaeng~
Hana: Saeng kau tu yeoja?
Jhope: Leleele~ bengap jugak kau ni ek... yeojalah... kan aku cakap youdongsaeng~
Hana: HEhehe... ow~ kirenye kau sorang jelah namja?
Jhope: -__- taklah.... Appa aku pun namja.... Dah tu?... aku sorang jelah...
Hana: Hehe... > < sebab tu ke kau jadikan kookie adik angkat kau? Kau sayang sangatkan si Kookie tu....~
Jhope: *angguk* Kookie tu anak bestfriend omma aku... dia ada family problem sikit time dia kecik~ so, omma dia suruh omma aku besarkan dia.. time tu dia baru umur 6 tahun~ aku dengan dia besar sesama~ selama dia membesar... aku yang ada dengan dia~ kitorang jadi rapat... aku dah anggap dia macam saeng aku~ aku hyung dia~ lagipun aku takde namja dongsaeng~ omma aku pun dah anggap macam dia family kitorang~
Hana: Dia tak pernah jumpa omma appa dia ke selepas tu?
Jhope: Omma dia ada~ appa dia... *geleng kepala* Tak pernah~ dengar cerita appa dia kahwin lain~
Hana: Dia takde merungut?
Jhope: Sebab tulah~ dia macam tu~ kasar sikit... tak banyak bergaul dengan orang lain... just dengan kitorang je.... BTS... and kau dengan ahra je yeoja yang dia mula-mula rapat~
Hana: Ow~ patutlah... habis tu dengan fan?
Jhope: Lepas dia kenal koranglah dia dah mula okay... kalau tak dulu.... Memang takdelah dia nak bercakap... diam je... kalau orang tanya baru cakap.... Nak selca dengan dia pun sussah~
Hana: Bukan ke time tu korang cakap dia PUBERTY?
Jhope: *gelak* kau ni pon~
Hana: Hehehehe.... Eh~ asyik cakap pasal kookie je... herm.... Monyet~ kau pernah couple?
Jhope: Couple? *tarik nafas dalm-dalam* Herm~ apasal kau nak tau?
Hana: Saje je... tak nak bagitau sudah....
Jhope: Herm... Pernah~ Kau??
Hana: Entah~
Jhope: Entah?? Takkan ulzzang macam kau ni tak pernah couple kot... tak percaya ah aku...
Hana: Excuse me~~ ex-ullzzang erk... i'm not a model anymore... eh.. kejap~ aku teringin nak tau... kau pernah couple... kau still couple ke dengan unnie tu? Hitman ahjussi tau ke? Dia bagi ke korang couple?
Jhope: Hesy~ kau ni.... Macam machine gun... dah lah tukar topic pulak tu... pastu sesedap perase je tukar nama orang... Hitma ahjussi la~~XDD
Hana: hehehe... alaa~ bagilah tau.... Cepatlah....
Jhope: Malas~ Dahlah... dari aku layan kau... baik aku tidur~
Hana: Hesy~ geram aku dengan monyet ni.... Nak tidur jugaklah.... Herm.... *tidur*