_SKIP_
(Dekat Rumah Mdm.Gna)
G.Na: Haa~~ Syub... pegi tengokkan bulgogi thu~~ish ish.. teruk betul... ada ke patut suruh samuel yang jaga.. *geleng kepala*
Suga: Hehehe~~ alaa~ omma... x pelah... orang nak rehat jerrr...
G.Na: jangan nak mengada-ngada... awak tu dah besar~~ ada ke patut suruh adik kamu yang kecik keding tu jaga... dah dah... *tolak suga pegi dekat tempat BBQ*
Suga: naeee~~~ arassoh omma~~ *jaga BBQ* Samuel~ Noona eodiga?
Samuel: Mm... noona dekat atas~~ dengan ahra noona~~
Suga: seriously? Grrr,, omma nhy.... -_-" mana aci camni.... "Orang sibuk kat bawah ni dia boleh ajer sesedap badak lepak dalam bilik~~ err... mana acii...."
Jhope: Wahhh~~~ hyung!!
V: Mashittne~~ *ambil bau*
Suga: Lewl~ memang la sedap.. aku yang jaga kan??
Samuel: Eleyh~~ Dah nak masak da tu... Orang yang jaga lama.. dia yang dapat nama...
Jimin: Hahahaa...XDD Lembu punya susu, sapi yang dapat nama~~ wakakaka....XDD
Suga: *ketuk kepala jimin* Diamlah kau....
Jimin: Adoiiii~~ sakitlah hyung... *gosok kepala*
Jeongguk: Pffft.. hyung~ makin pendek si jimin thu nanti...XDD
Jimin: Jeon jeongguk.. *tarik kolar baju Jeongguk*
Hana: Oiitt... da masak ke??? *pergi dekat suga* Waaa~~~ mashittne <3 <3
Ahra: Hwaaa~~ Gogi Gogi~~ *buat cute face*
Jeongguk: Tsk Tsk~~ sadis aku tengok kau Ahra...
V: *blush* "hyeeenggg~~~ Comelnyerrrr dia buat camtu... Ya!! Ahra!! Mohon jangan buat face macam tu depan orang lain... jeball~~"
Hana: *pelik tengok V blushing* V.. kau ni dah enapa pulak?
V:................................. *usha Ahra*
Hana: V?? *lambai tangan depan V*
V: *still x de respons*
Hana: Yahh!! Kim Byuntae!! *jerit panggil V*
Jeongguk, Ahra, Jimin, Jin, Samuel & Suga: *gelak*
V: Ahh?? Ahh.. apew? *terkejut*
V: *tahan malu* Kau~~ Kau cakap ape tadi Hana?
Hana: Tak ade apa-apalah.. Tu BBQ is done~~ jom makan...
V: Ahh~~ ermm.. okay...
Hana: "tsk..tsk... kantoi minat si Ahra nhy...XDD pfft~~ eh... dia x tau ke si Ahra ni couple dgn oppa aku? Eh..." *facepalm* "Lewls~ memang la dia x tau... aku sorang je kan tau yang si Ahra ni couple dengan Ljoe... hihihi..XDD best pulak aku tengok si V ni... minat taapi malu~ ahahaha...XDD"
Jhope: Kau ni dah kenapa pulak? Berangan erk?
Hana: "Ish... menyebok pulak cucu PSY sorang ni" tak ade apelah... sibuk jekau ni... haa~~ ni nak ape pulak ni?
Jhope: *rapatkan diri dekat Hana* *bisik* Aku nak kau~~ *wink*
Hana: *gulp* "adoiii... mamat di dah kenapa pulak ni? Seram sejuk pulak aku... wink-wink bagai pulak... perasan hensem la tu..."
Jhope: Aku memang hensem pun... ta payah nak mengutuk... -_-"
Hana: "ehhh... macam tau-tau pulak monyet ni yang aku tengah kutuk dia" Lewls~ apa-apa je lah monyet oii... Dahla... aku nak pegi makan...