-----SKIP-----
[DEKAT BigHit]
Hana: Anyeong~
Manager BTS: Eh... Hana-ssi... lama tak nampak... kenapa dah lama tak datang? *senyum*
Hana: Busy lah oppa... erm... oppa nah... ni ada Fried Chicken... Tadi Hana beli dekat simpang masa nak datang sini tadi... Diorang mesti belum makan lagikan? Oppa pun mesti belum makan kan? Nanti oppa makanlah sekali.. Hana ada beli banyak tu... *senyum*
ManagerBTS: Gomawo~ Hana... ha'ah.. diorang belum makan lagi... still practice lagi tu... yelah~ tak lama lagi nak comeback dah... Ni... datang ni... ada tutoring ke? Ke nak jumpe Suga?
Hana: Eh, taklah... dah tak larat nak ajar diorang tu... main-main je kerja... hehe... ni haa... *tunjuk beg yang ada buku yang Sir T.O.P bagi* buku-buku nak bagi diorang... untuk study nanti.. oh.. diorang tengah practice lagi ek? Takpelah~ oppa jelah passkan ni dekat diorang boleh?
Tiba-tiba belum sempat Hana blah...
Rapmonster: Hyung~ *panggil manager BTS**ternampak Hana* Eh, Hana... Bila datang? Kenapa tak masuk?
Hana: "alamak... bala sudah datang...." Hehe... tak apelah... Lagipun Hana dah nak balik ni...
RapMonster: Alah.. takkan dah nak balik dah kott... Oppa dah lama tak jumpa Hana... Hana kan dah lama tak datang... rileks la dulu.. lepak-lepak lah dengan kitorang.. Sorang je ke hari ni? Mana Ahra? *tengok Manager BTS* Hyung~ kitorang laparlah....
ManagerBTS: *ambik Fried Chicken yang Hana belikan* Nah~ nii... bawak masuk dulu... ni ada Fried Chicken... Hana bawakkan...
Hana: Ha'ah... banyak tu... makanlah... ramai-ramai...
RapMonster: *bau plastik Fried Chicken* Hmmmmm.... Mashitda... *tarik tangan Hana and masuk dalam dance room* yeoreobun, jom makan.... Ni Hana belanja.... Fried Chicken....
Jin: wahhhh.... Hmmmmm.... Massissneun.... Gomawo saeng Hana~
Hana: Nae~
Suga: saengie~ *hug and kiss Hana* bogoshippo~ *buat muka comel*
Hana: Poyolah oppa ni.... Nado~ *pergi dekat Jimin, Jungkook dengan V* nah... dalam beg ni ada buku-buku yang bertauladan untuk korang.... Study... jangan tak study pulak... kesian dekat Sir T.O.P sussah-susah buatkan korang tak sentuh....
Jimin&V: Alyeo~ seonsaengnim.... *gelak*
Jungkook: Gomawo~ Hana.... *senyum*
Suga: Wahhh~ Kookie senyum dekat Hana je.... Bukan selalu ni....
V: Boleh masuk BigHit guiness record....
Jimin: City Cool Guy melting dengan Ulzzzang yeoja...
BTS: Hahahaharxxx.....
Jungkook: Yaaaa~ *belasah Jimin dengan V manja-manja* memandai je... mana ada...
V: sakitah~
Suga: yaishh... hahaharx... tapi bukan ke Kookie kita ni couple dengan Hyerin?
Jimin: *tepuk peha V kuat-kuat* Ha'ahlah, kookie couple dengan Hyerin lah... alaa~ tak dapat tengok diorang sweet..sweet gitu...
Hana: *geleng kepala* Mengarut je semuanya... dah lah... Hana nak balik dululah.... Korang makan lah... Manager oppa pun makanlah... coach oppa?? Sajangnim?
???: Nae~
Hana: *nak bangun*
Jungkook: *tahan Hana* takkan nak balik dah?
Jimin&V: wooooooo.....kookie tahan Hana.. tak bagi Hana balik.... Woooo.... Time kita shoot mv beautiful tu punya malu-malu dengan noona tu... wooo.... *gelak*
Jungkook: ///Blushing/// yaisshhh.... *tunjuk penumbuk*
Suga: wahhh~ maknae marah tu....
Jimin: ppali~ lari ppali~
Hana: *geleng kepala* Eh~ mana lagi sekor?
Jin: Jhope ke? *senyum* toilet....
Hana: Ohh... patutlah aman... tak ada cucu pesai tu... kalau tak... hesy....
Tiba-tiba....
Jhope: Sapa cucu pesai? Kalau tak... apa?
Hana: "ayoyo~ apa pasal aku nak cakap tiba-tiba muncul pulak cucu pesai ni.... Sibuk je.. tau-tau je aku nak kutuk dia.." Kaulah cucu atuk pesai... Monyet~
Jhope: *ketuk kepala Hana* Minah Senget~
Hana: Capang~
Jhope: Singa Betina~
Hana: Cucu Pesai~
Jhope: Pendek~
Jin: *geleng kepala* udah- udah le tu gaduh.... Korang ni... karang bencinta pulak karang.... Hah.. baru tau...
Hana: Shiirrro~ tak mungkin nya....
Suga: Yelah tu... gaduh-gaduh.. karang...maggi cap cintann pulak... hah...
Hana: Oppa ni.... Tak payah nak merepek... takde siapa nak couple dengan monyet capang merangkap cucu atok psy ni.... Dah lah monyet... perangai macam beruk... macam orang terencat pun ada saeng tengok... entah siapalah minat dia... and entah macam manalah boleh ada orang minat dia... ish..ish... pelik~ pelik~ ....
Jhope: kau ni kenapa senget? Aku tau lah kau tak laku... tak padan dengan pendek.. keding.. sekali aku himpap lenyek... eleyh, kau jeles lah tu.. aku ada ramai peminat fanatic... yeoja~ ramai yeoja nak jadikan aku namja chingu diorang...
Hana: *buat muka nak muntah* perasan~ aku rasa diorang tu kesian je dekat kau... okay, kalau tak pun... sebab diorang tak tau perangai kau on stage dengan off stage beza.... On stage bolehlah tahan... off stage... macam beruk~
BTS: *gelak except Jhope*