Dzisiaj Mateusz zaprosił mnie na randkę. Mam ją o 17 A jest 15. Weronika pomogła mi z makijażem A Marta wybrała mi torebkę i sukienkę w pudrowym kolorze. Ubrałam się po czym Werka zaczeła mnie malować A Marta kręciła mi włosy.
- Oliwia zielony czy brokatowy?
- Brokatowy - odpowiedziałam Werce. Gotowa byłam o 16:52. Dziewczyny poszły zobaczyć jak wygładza Mateusz A ja wpakowałam do torebki chusteczki telefon pieniądze i kilka innych pierdołów. O 16:58 zeszłam na dół. Czekał tam na mnie już Mateusz. Był ubrany w garnitur i miał krawat.
- To co jedziemy?- zapytałam
- Tak chodźź- powiedział. Zabrał mnie na kolację. Bawiliśmy się razem świetnie. Mateusz mi o sobie dużo opowiedział A ja o sobie. Dowiedział się ,że kocham róże i małe kotki. Uwielbiam ciemne kolory Ale takie błyszczące też. Za to ja dowiedziałam się o nim że lubi jasne kolory i lubi koty. Uwielbia zajmować się samochodami jak Krzychu. Kocha Harrego Pottera. Tak samo jak ja. Potem Mateusz zabrał mnie do parku gdzie chwilę posiedzieliśmy i pogadaliśmy.
- Muszę się coś ciebie zapytać
- No Dawaj - powiedziałam
- Oliwio Martyno Weroniko uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną?
- Mati ja...- przerwałam - Tak!!- krzyknęłam i go pocałowałam. Gadaliśmy jeszcze chwilę i pojechaliśmy do domu. W domu wszyscy nam gratulowali. Że jesteśmy razem. Poszłam się przebrać i umyć. Wróciłam w piżamie do mojego księcia. Który patrzył coś na telefonie. Gdy mnie zauważył odłożył telefon i posunął mi sie na łóżku. Położyłam się obok niego i zasnęłam. Rano obudziły mnie jakieś krzyki. Wstałam nie budząc chłopaka i wyszłam na schody. To co zobaczyłam nie mogłam w to uwierzyć....Hejka sorki że taki krótki Ale wena mi uciekła. Mam nadzieję że wam się spodobało. Możecie wpadać do książki o Mateuszu Golickim. Bayo!!!
CZYTASZ
Trombalski na zawsze ❤
Conto20- letnia Oliwka, siostra Karola (Friza), zamieszka w domu ekipy. Co się stanie gdy zamiast Karola drzwi otworzy jej Mateusz?