4.Bölüm - ARTIK EMİNİM

110 9 9
                                    

Müdürün odasına ilerlediğim sırada hep aklımda acaba ,acaba ,olabilir mi vardı .
Ama artık emindim o veliaht'ın babasıydı . Ondan veliaht diyorlardı .her şey şu an kafamda oturuyordu .Neden ön sıra onun neden herkesin gözünde öncelik .
Müdür odasına girdim ,Tolga Bey 'e Tolga Koç'a. Müdür de Oğuz kadar yakışıklı biriydi .Oğuz demek ki babasına çekmiş |Ahh ne diyorum ben yaa...! ,Kendine gel Aleyna bu sen değilsin ,at artık kafandan şu oğuz 'u .|
Müdür  Bey 'in yanına oturdum .
A:Buyrun,beni çağırmışsınız ?
T:Evet yavrum ,size bir iyi bir kötü haberim var .
A:|İyi mi iyi ama Ne olabilir ki ?Kötü haber neydi ?|
A:Buyrun Tolga Bey,dinliyorum .
T:Yavrum belki biliyorsundur ,Oğuz Benim oğlum ,ve annesi vefat ettikten sonra çok zor durumlar atlattık ve ondan sonra doğal olarak şımarık büyüyen birisi .
Okulda da şımarık tavırları ve hareketleri ile dikkat çekici biri .Kimse onun sözlerine karşı çıkmadı ,çıkamadı .Cesaret edemedi daha doğrusu .
Ama sen ona karşı çıktın ,sınıfta olan konuları bilmediğimi sanma okulda sadece seni ve yaptığın davranışı konuşuyorlar ,özgüvenini .
Seni tebrik ederim yavrum .
Demek istediğim iyi ki varsın,oğlumu kendine getirecek,iyileştireceksin buna inanıyorum . Gelelim ikinci konuya ,kötü duruma .
A:Dinliyorum Tolga Bey buyurun .
T: Belki de Oğuz 'a olan sinirinden dolayı  yan sınıfa  ders verilirken girmiş ve kapıyı çalmamışsın,öğretmenimiz bu durumdan çok şikayetçi ve sizi disipline verdi ,o yüzden burdasınız.Biliyorsunuz ki burası bir Kolej ve daha saygılı davranmalıyız ,sana demek istediğim Ahmet Hoca'dan özür dilemen ve durumu anlatman .
A:| Tolga Bey 'in dediklerini şok içinde dinliyordum ,gözlerim dolmuştu ,ben nasıl öyle bir saygısızlık yapmıştım ,kendimi nasıl kaybetmiştim |
A:Tabiki Tolga Bey ben özür dileyeceğim elimden geleni yapacağım |tutamadım ve gözümden bir damla yaş süzüldü.|
T:Ahh yavrum! ,ben bunları üzül ,ağla diye değil hatanı anla diye dedim. Oğuz meselesini de ilerki zamanlarda konuşmak istiyorum.iyi hissettiğin bir zaman da yanıma uğrarsan sevinirim.Ama tabi ki öncelik disiplin durumun .

(Aleyna 'nın anlatımı ile)
:Konuyu daha fazla uzatmak istemeden ağlayarak odadan çıktım .Koridorda herkes bana bakıyordu ,sınıfa hemen girdim ve sakin olmaya çalıştım ,Ahmet Hoca'dan nasıl özür dilemeliydim ki....
|Hayır bu gördüğüm gerçek olamaz değil mi ,sırama ilerlerken anormal hiç bir durum yoktu fakat sırama ilerlerken yukarıya ayarlanmış bir kova su ve herkesin elinde domatesler bana fırlatmaya başlamışlardı , tüm gücümle bağırdım ,İMDAT,İMDAT!!!

(Oğuz'un anlatımı ile )
:Spor salonundan çıkmış sınıfa ilerliyordum ki tanıdık bir sesden bağırışlar duymaya başladım ,İMDAT,İMDAT diyordu sanki !!!!
Bu ,bu Aleyna denen yeni kızın sesiydi ,nolmuştu bu kıza ,hemen bakmalıydım.
Sınıfa bi girdim kiii....
Herkesin elinde domatesler ,karşımda sulu domatesli bir Aleyna ...!!!!

Peki devamında ne olacaktı,Oğuz Aleyna'ya yardım edecek miydi ?
Hepimiz göreceğiz ❤️

İKİ YARALI (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin