14. BÖLÜM - BU AŞKIN SONU YOK !

37 6 12
                                    

Selam Canlar !

Çok çok çok uzun bir zaman sonra bomba bir bölüm ile geldim ...
Umarım beğenirsiniz ve ve ve biliyorsunuz ki 1 K oldum ❤️
Şarkı ile iyi okumalar Canlar ❤️
(ALEYNA 'NIN ANLATIMI İLE)
- Sınıfıma doğru ilerliyordum .Arkadaşlarım ile vedalaşıp ,okuldan ayrılacaktım. Uğur abim de o ara da kayıdımı aldıracaktı. Sınıfa girmeden derin bir nefes aldım ve girdim .
- "Hocam,dersinizi böldüğüm için özür dilerim , kaydımı aldırmam gerekti ,sizinle vedalaşmak istedim ." Gözlerim ister istemez Oğuz 'a kaymıştı ,ellerini yumruk yapmıştı ,gözlerinden öfke akıyordu .Bir hışım ile dersten çıktı ,ben de orda öylece kalakaldım .Bütün arkadaşlarım ile vedalaşırken yukarıdan sesler gelmeye başladı .
- " Tüm suçlu kızınız ,her şey onun yüzünden ! ,Benimle yakın olmak istedi ve ben engelledim her şeyi o yüzden yaptı ! Çünkü onu engelledim çünkü ben Aleyna 'yı seviyorum ,herkes duysun Aleyna 'yı ...".
(OĞUZ'UN ANLATIMI İLE)
Derste Aleyna gelmiş ve okuldan gideceğini söylemişti, artık Ne olacaksa olacaktı, benim yüzümden okuldan gidemezdi ,dayanamaz kahrolurdum
Birden Aleyna yanıma geldi ve ardından da sınıftakiler ...
Aleyna öyle bakıyordu ki öfke ,hüzün ,pişmanlık hepsi de vardı ...
Tam karşısına geçip iddia mevzusu eskiden di diyecektim ki Uğur malı geldi .
Kolunu Aleyna ya atarak " hallettim güzelim dedi ."
Sinir oluyorum ya sinir !
Aleyna yı bi erkek sineğin yanında görsem bile sinir oluyorum kaldi ki Uğur denen elemanın yanında sinir olmayacağım (aahh bir de Emre vardı ...)
Aleyna Uğur ile birlikte çıktı .
( UĞUR 'UN ANLATIMI İLE)
Ne oldu güzelim bu Oğuz mevzusu Ne ?
-"Bana kendisini çok iyi gösteriyor ,ona ilgi duymamı sağlıyor abi kahretsin ki ama her defasında beni hayal kırıklığına uğratıyor!"
" -Bak nasıl hatalar yaptı bilmem ama gözlerinden gördüm Ne halt yediyse çok pişman sana aşk ile bakıyor seni belli ki çok seviyor ."
"Eğer gerçekten sevseydi ,Gelir bana açıklama yapardı ."
"Yapmıyorsa git sor kuzen , aşkta gurur yok ."

( Oğuz'un anlatımı ile)
Babam sayesinde Aleyna 'nın ev adresini biliyordum ve yanına doğru gidiyordum,bugün olanlar aklımdan gitmiyordu .
Evine varmıştım . Kapıya doğru gidiyordum ki bahçe de yanan lambayı gördüm bedenim ben de istemsizce oraya doğru gitti . Gördüklerim artık bardağı taşıran son damlaydı. Aleyna Uğur denen şahısa yaslanmış,Uğur malı da Aleyna 'nın saçını okşuyordu .
.........

(ALEYNA 'nın anlatımı ile)
Uğur abimin kollarında dinlenirken arkadan bir kol Uğur abimin takasını kavradı ve ben be olduğunu anlayamadım . Bunu yapan Oğuz du ,inanamıyordum.
"Ne yapıyorsun lan , koala gibi yapıştın ,bırakmıyorsun kızı."
"Ne saçmalıyorsun oğlum ,Aleyna benim kuzenim !"
"Haa,söyleyecek başka bir şey bulamadın yani "
"Oğuz ! Yeter Uğur abim doğru söylüyor ,o benim kuzenim ,ne saçmalıyorsun ?"
" Aleyna çok özür dilerim ben sandım ki ...
Uğur senin sevgilin "
"Bana sorabilirdin ,bu kadar zor muydu ?"
"Benimle geliyorsun Aleyna "
"Hayır ,hiç bir yere gelmiyor ?
(Ah bari sen yapma Uğur abi ,kavganın hiç sırası değil )
Daha Ne diyeceğimi bilmeden beni kolundan tutarak arabasına indirmişti .
....
( OĞUZ'UN Anlatımı ile )
" Aleyna bak o siktiğimin videosundaki her şey çok önceden di ,inkar etmiyorum bak o zaman senden gıcık alıyordum ,ama duygularım zaman ile çok değişti ,ve ben seni gerçekten çok seviyorum ."
(Benle göz göze gelmeye cesaret edemeyip gözlerini kaçırmıştı ,ah inanmıyor muydu bana ?)
"Bana inanmak zorundasın !"
(Başın hayır dercesine salladı . İnanmıyordu ...)
Bana inanmasının tek bir yolu vardı ve ben de onu yaptım .
Arabayı durdurdum ve yanına yaklaşarak dudaklarımı dudaklarına bastırdım ,tepki vermiyordu ,karşılık vermiyordu (beni böyle cezalandıramazdı.)
Dudaklarımı ondan ayırıp "yapma ..."diye yalvardım ve tekrar nefesimizi birleştirdim ,ve bu sefer direnmek yerine bana karşılık verdi ,ben de o cesaretle belini kavradım ,bu saniyeler hiç bitsin istemedim . Aleyna ben den uzaklaşırken
Ona seni seviyorum diye fısıldadım....
"Ben de..." diye fısıldayarak karşılık verdi ..."
Şarkı mırıldanmaya başladım...
"Gitme ne olur ,küsmenin bir faydası yok .
Gel otur ,aşkta gurur yok ,gurur yok ."
Şarkıya devam ederken Aleyna 'nın gözlerine baktım ,gülümsüyordu ve ben tam devam ederken beni şaşırtarak elimi tutup şarkıya eşlik etti ...
"Sessizce dinle dur ,dünya sana sesleniyor ,çağrımı duy bu aşkın sonu yok sonu yok ..."

❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİ YARALI (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin