(Aleyna 'nın anlatımı ile)
Hem kolunda bir kız ile okula girip,hem de nasıl benim Emre ile konuşmama katlanamazdı. Duygularım ile nasıl oynardı.Duygularım ve hissettiklerim oyuncak değildi.
Benim ile istediği gibi oynayamazdı.Buna hakkı yoktu .Tüm cesaretimi topladım.Oğuz'u karşıma aldım ."SEN! ,Bana bi iyi bi kötü davranamazsın.Duygularım ile oynayamazsın daha düne kadar ne güzel davranıyordun. Bugün ne oldu sana?
Hem beni umursamıyor gibi davranıyorsun,hem Emre ile konuşmamı istemiyorsun?"
" Ne bilmek istiyorsun ?"
" Her şeyi bilmek istiyorum."
"Seni disipline veren Ahmet Hoca yokmu?
Bu durumu çözmem lazımdı .Yoksa okuldan atılacaktın.SENİ YENİ BULMUŞKEN KAYBEDEMEZDİM .""Ne yani ben disipline verildim diye sen de kızın kollarına mı koştun?"
"Hayır hiç bir şey bilmiyorsun!
Tamam bu okulun sahibi babam olabilir ,ama seni disipline veren Ahmet Hoca ve şikayetini yalnızca kendi rızası ile çekebilir .Dilan'da Ahmet Hoca'nın kızı ,seni yalnızca o şekilde kurtarabilirdim.
Ama sen ne yaptın bana güvenmedin,sormadın,sorgulamadın,Emre'ye koştun."
Tam bir şey söyleyecektim ki...
Emre 'nin sesi
"Neler oluyor Aleyna,bana açıkla ,lütfen senin için geldim .""Ne diyorsun lan ,o kız benim ,ne onun için gelmesi !"
|şok olmuştum !|
"Senin olduğu için Dilan ile berabersin dimi veliaht!"
|iş ciddiyete binecekti ,ne yapmalıydım,belki de tarafımı seçmeliydim.|
Tahminleri yorum kısmına bırakabilirsiniz.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YARALI (ASKIDA)
ChickLitHer şey Aleyna 'nın KOÇ kolejine başlaması ile açığa çıkar .🤔 Tahmin edemediğimiz durumlar ortaya çıkacaktır . 📚🌪 Hayatının aşkını bulmuşken ,engeller onları ayıracak mıdır?🤔🤷♂️