1

273 10 1
                                    

Morgen begint het nieuwe jaar op de campus alle leerlingen komen aan.

'Mam ik wil dit niet' zegt liza. Haar moeder kijkt haar geïriteerd aan: 'liza we hebben het hier al over gehad het is voor je eigen bestwil je krijgt hier echt de beste tijd van je leven' . liza zucht en loopt aan. haar moeder roept haar nog na: ' veel plezier en tot over een paar weken liza loopt de groote binnen plaats op het is half september en de zon schijnt vol op. Kon het altijd maar dit weer zijn dacht ze.

Ze liep bij de administratie naar binnen om haar rooster en haar kamer nummer op te halen.

Hallo ik ben Liza Brooks. 'Hallo. Ben je hier nieuw?' Vroeg de vrouw achter de desk aan liza. 'Ja' antwoorde ze.

'Dan print ik even je rooster uit en daarna krijg je de sleutel van je kamer'. De vrouw stond op en liep weg. Even later kwam ze terug met 2 blaadjes. 'Hier is je rooster' zei ze toen ze het eerste blaadje liet zien.

'En hier is je kamer nummer je deelt je kamer met een tweede jaars Logan Lerman , het is een jongen ik weet niet of je dat erg vind? 'Ow nee maakt niet zoveel uit haha' andwoorde liza 'oke mooi je hebt kamer 36 die is hier de eerste links en dan de 3e deur aan de rechter kant' "oke bedankt' zei Liza

En ze liep aan. Met de sleutel stevig in haar hand geklemd kwam ze bij kamer 36. Ze zuchte diep stak de sleutel in het sleutel gat en dacht daar gaan we. Ze zwaaide de deur open, maar zag niemand.

Ze zag wel al spullen van iemand staan en dacht, oww die zal wel weer weg zijn. Ze besloot haar spullen weg te zetten en op verkenning te gaan. Toen ze naar buiten liep en de deur op slot deed kwam er een jongen aan lopen en hij zei 'heyy ben jij mijn nieuwe kamer genootje, ik ben logan'

Liza lachte en zei ' uhhm.. Hoi ik ben liza'.

'Oww je wilde net weg gaan zie ik' zei logan

' ow ja ik wilde eigenlijk rond gaan kijken maar ik ken de weg nog niet dadelijk verdwaal ik nog ' zei ze lachend.

'Uuhmm... Als je wil kan ik je wel wat laten zien? Hij keek haar lachend aan toen hij dit vroeg. 'Jaa lijkt me leuk' zei liza. Ze liepen aan. Maar veel zeiden ze niet tegen elkaar.

Best een leuke jongen dacht liza. Toen vroeg logan aan haar: 'hoe oud ben je eigenlijk?' 'ik ben 16 en jij? '18 ik ben op de basisschool blijven zitten'. 'Oke' zei liza droog ze wist niet wat ze moest zeggen.ze liepen weer verder maar het bleef stil. Even later kwamen ze bij 2 grote gebouwen. Logan begon te vertellen:'hier volg je je college's je zit dus hier als je les hebt. Kom we lopen naar de sportvelden.

Ze liepen verder. Liza was nieuwschierig of hij aan sport deed. En vroeg: 'doe jij eigenlijk aan sport?' logan lachtte en antwoorde. 'Ja eigenlijk wel haha ik zit in het school football team. Jij?

'Oww' zei ze 'cool, ik deed op mn vorige school aan cheerleden en ik wil het hier ook wel proberen. Dan kan ik je aanmoedigen haha'. 'Ow ja moet je doen dat is leuk'. Toen was het weer stil. Even later kwamen ze bij de sport velden. 'Wooww wat groot!'. Riep ze en bleef met open mond staan kijken. 'Je zou je gezicht eens moeten zien!' riep logan lachend uit.

Ze keek hem boos en en sloeg hem.

'Okay okay sorry . kom we gaan wat drinken ik trakteer.

Even later zaten ze met z'n tweeën tegen over elkaar aan een glas lekker koud drinken. Het viel liza op dat logan wel echt hele mooie ogen had ze waren fel blauw.

'Wat vindt je tot nu toe het leukste aan de campus?' vroeg logan . 'ik weet niet...ik denk het strand maar daar zijn we nog niet geweest'. Logan keek op z'n horloge. 'Het is pas half 5 we kunnen nu nog naar onze kamer spullen uit pakken en dan straks naar de zons ondergang gaan kijken als je dat wil?' zei logan

'Lijkt me leuk'. Zei liza lachend en blozend.

Logan vroeg de rekening en betaalde daarna liepen ze terug naar hun kamer.

Logan deed de deur voor haar open en vroeg aan welke kant ze wilde slapen.

'Oww maakt mij eigenlijk niet zo veel uit kies jij maar.

'Oke dan ga jij links en ik rechts' zie logan

'Is goed' zei liza. En ze pakte haar koffers en begon uit te pakken, ze stopte toen ze merkte dat logan naar haar keek Ze draaide om en vroeg: 'wat kijk je nou?'

Logan keek snel weg ' niks...' zei hij. En hij ging verder met uitpakken. Na een half uurtje waren ze allebei klaar en logan vroeg 'zullen we maar gaan anders missen we de zons ondergang nog.

Liza sprong op van haar bed en ze gingen.

Het strand was 10 minuten lopen vanaf de campus. Maar weer werd er niks gezegd.

De stilte werd verbroken toen logan vroeg warom ze naar deze school was gekomen.

Ze begon te vertellen. 'Nou ik wilde eigenlijk wilde ik helemaal niet naar deze school maar omdat m'n moeder op deze school heeft gezeten en hier de beste tijd van haar leven heeft gehad zoals ze zelf zegt verwacht ze dat ik dat ook heb. Jij? '

' bij mij eigenlijk precies het zelfde maar vorig jaar was het zo geweldig als ik nu terug kijk had ik dit voor geen goud willen missen.

'En wat is nou het leukste wat je hier hebt mee gemaakt?' vroeg ze

'Dat we met het football team kampioen werden het was zo gaaf. Maaree.. We zijn er en net op tijd. Kom zitten.

Ze gingen allebei op de grond zitten. Liza ging een heel stuk van logan af zitten.

'Ben je bang voor me ofzo' zei hij lachend

'Nee ' zei ze onzeker 'nou kom dan wat dichterbij zitten' plaagde hij

Ze schoof wat dichterbij bij logan. Hij sloeg een arm om haar heen. En ze bleven lang kijken tot het donker werd. toen ze terug liepen bedankte liza logan voor de leuke dag. Toen ze terug op hun kamer waren vroeg liza of logan de badkamer nodig had. 'Uuhhmm ja eigenlijk wel, maar ik ga wel na jou.' dankje' zei ze en pakte haar douche spullen en haar kleren. Toen ze even later klaar was en de kamer weer binnen kwam lag logan op z'n bed muziek te luisteren. 'Ik ben klaar' zei ze toen logan z'n oortjes uit deed. Hij stond op en liep naar de bad kamer. Liza ging op bed liggen en pakte haar boek en begon te lezen.

Toen logan de badkamer uit kwam zag hij liza liggen ze was is in slaap gevallem met het boek op haar borts. Hij lachte, pakte het boek en legde het weg. Daarna pakte hij de deken en legede het over haar heen.

Toen ging hij zelf in bed liggen en even later viel ook hij in slaap.

onmogelijke liefde❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu