1, telefoontje

30 1 0
                                    

YUNE p.o.v.

Hey ik ben Yune en ik ben 18 jaar,

ik ben geboren en woon nu nog steeds in Groningen in the middle of nowhere. het enige wat je hier ziet is huisje,boompje,beestje in een dorpje met wat boederijtjes wat weilanden en bos met behoorlijk veel bomen.

het is nu zomervakantie en ik verveel me echt de pleures! niks te doen niks te zien,alles wat ooit leuk was om te doen heb ik al zo vaak gedaan dat ik erbij neerval.

dan vraag je je natuurlijk af waarom ik hier dan blijf!? nou mijn ouders willen niet eens denken aan op vakantie gaan, verschrikkelijk zeggen ze veel te veel gedoe blijf vooral thuis en je hoeft ook nergens om te denken bla bla bla...

en alleen op vakantie gaan met mijn vriendinnen, dat idee vinden ze maar niks.

ik lig de hele week al in mijn bed en besluit er maar eens uit te komen om wat drinken voor mezelf te pakken. onderweg bedenk ik me wat ik eens zou gaan doe met mijn vakantie thuis.. alleen.

[ [ [ [

YUNE p.o.v.

ttrrrrringgg

triingg

aaaahh, ik ben net wakker laat me effe please! mijn mobiel gaat af en ik ren zo snel mogelijk er naartoe, zo iets spannends als mijn mobiel die afgaat heb ik nog deze hele vakantie niet megmaakt [hoor sarcasme]. als ik hem heb opgenomen schreeuwt een net iets te hypere amy [mijn beste vriendin] HEEEEEEEYY!!! in mijn oor.

YUNE: ook goeie morgen!?

AMY: oh sorry, goeie morgen hoe maakt u het? zegt ze overdreven bekakt

YUNE: ja prima [vet droog], maar waarom ben je zo hyper?

AMY: ohja, WIJ GAAN SAMEN OP VAKANTIE!!! yeey!!

YUNE: sorry amy maar mijn ouders laten me nooit gaan!?

AMY: natuurlijk wel, ik ben toch bij je!

YUNE: ze vinden me gewoon niet "oud genoeg" om op "mezelf" te kunnen passen.

AMY: hoe oud willen ze je dan hebben? hoog bejaard ofzo!?

YUNE: amyyy

AMY: weetje, ik ga wel even met je ouders babbelen!

YUNE: nee! laat het me eerst zelf vragen, je weet hoe ze kunnen zijn.

AMY: owke.., maar je moet het wel doen he?

oh shit, ik hoor vaag gestommel in de gang en dan gaat de deur open.

ik zie mijn ouders in de deuropening staan met een aantal volle boodschappentassen.

YUNE: ja is goed ik bel je later doeiii!!

AMY: oke... daaag!!

Summer of my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu