YUNE p.o.v.
ik zit ongeduldig op mijn bed te wachten tot amy, na wat eeuwen geduurd leek te hebben eindelijk opneemt.
YUNE: heeeey!!!
Amy: en?, mag je??
YUNE: je raad het nooit, jaaaa!!!!
AMY: woeeehoe!!
YUNE: ik ben zo blij, mijn ouders hebben me nog nooit alleen gelaten.
AMY: je bent ook niet alleen domkop!
Yune: oh hahaha, sorry foutje.
AMY: dit wordt de vakantie van ons leven!
YUNE: ja echt wel, ik wil niet dom overkomen maar waar gaan we eigenlijk heen??
AMY: Amerikaaaaa!!!
YUNE: OMG, daar wou ik altijd al heen je bent de beste.
AMY: weet ik toch hihi.
YUNE: eem, hihhi.
AMY: hahaha!!
YUNE: wanneer gaan we?
AMY: over 3 dagen al, ik heb al geboekt anders zou ik met mijn moeder gaan als jij niet kon.
YUNE: zo snel??
AMY: ja sorry ik had je eerder willen vragen maar ik was nogal druk.
mijn mond vormt een o en ik raak een beetje in paniek omdat ik echt niet weet waar ik zo snel een koffer vandaan kan toveren. en alsof amy mij gehoord heeft zegt ze snel:
AMY: je kan wel een koffer van mij lenen, je hebt vast geen koffer als je nog nooit op vakantie bent geweest?
YUNE: ik kom hem gelijk halen dan kan ik alva...
AMY: ik kom hem wel brengen, dan ben ik er al en kan ik je helpen met inpakken!!
YUNE: ja is goed tot zo, doeii!!! raar kind haha denk ik in mezelf
AMY: doeii!
[ [ [ [
dinnggg donngggg
ik storm de trappen af en ren naar de deur "is voor mij!!!" gil ik snel. okeee hoor ik mijn moeder vaag roepen terwijl ik de deur open en amy omhels.
"heeiii"
amy: heey schat, kijk dit is hem.
en ze wijst naar een schattige roze koffer met gele bloemen erop.
"fantastisch" zeg ik
amy: laten we naar boven gaan!
"is goed, maaam wij zijn bovuuhhn!!"
mam: okee, als jullie willen mag je wel blijven eten amy!
amy: ja leuk.
"jaa!"
ondertussen lopen we de trappen op en slepen we de koffer er achteraan.
amy: oke, gooi je kast maar open!!
ik doe wat ze zegt en open de kast, en een aantal lades met bikini's enz.
amy: oooohh die is leuk, menemuhhh!!
ik lach zachtjes om amy's reactie en pak wat topjes uit de la.
"deze?" vraag ik aan amy
amy: nee, doe die maar die is veel leuker!
na 2 uur zijn we eindelijk klaar en past de koffer nog net dicht. samen slenteren we weer naar beneden en zetten de koffer in de keuken.
mam: nu al ingepakt?
ohja ik heb mam nog niet gezegd dat we over 3 dagen al vertrekken.
amy: ja we gaan over 3 dagen al.
voordat ik iets kon zeggen had amy mijn moeders vraag al beantwoord. mijn moeder kijkt me een beetje geschrokken aan maar herstelt zih snel weer.
mam: ga maar alvast aan tafel zitten ik heb thee gezet, dan kunnen jullie lekker bijkletsen.
daarna loopt ze naar de waterkoker schenkt 2 mokken vol en hangt er een theezakje in.
mam: alsjeblieft.
amy: dank u wel.
ze loopt naar de deur en gaat naar buiten, even een vrisse neus halen denk ik, bijkomen van de schrik.
[ [ [ [
om 6 uur zijn we klaar met eten en zwaai ik amy uit bij de voordeur.
"doeei!!"
amy: tot overmorgen nacht, doeii!!
als ze de hoek om is ga ik weer terug naar binnen, mijn ouders zitten op de bank en kijken tv. de rest van de avond hing ik ook een beetje rond en kijk ik tv, en daarna ging ik met de van Persie duik in mijn bed.
JE LEEST
Summer of my life
Fanficdit verhaal gaat over Yune en Amy die samen op vakantie willen gaan. maar voor dat ze weg kunnen zijn er wel wat problemen zoals de ouders van Yune. ze weet zeker dat ze van haar ouders nooit mee zou mogen, maar daar dat boeit haar niet. even later...