Az elmúlt másfél hét nagyából eseménytelenül telt. Unalmas tanórák a suliban, mozgalmas délutánok a srácokkal. Edina továbbra sem száll le rólam, folyamatosan irogat annak ellénére, hogy mindíg válasz nélkül hagyom. Egyszer csak megunja. Reni pedig közömbösebb, mint valaha. Egész héten kétszer beszéltünk egymással. Elakadt az iskolaújságnak írt filmajánlójával, én pedig végre hasznát vehettem, hogy annyi filmet megnéztem az elmúlt években. Adtam neki egy ötletet amit fel is használt a cikkhez. Másnap odamentem hozzá, hogy megkérdezzem jó volt-e a tipp, amit adtam, mire visszakérdezett. Nem értette amit mondtam. Nem is igazán figyelt. Mentségére szóljon, hogy épp telefonált, de akkoris rohard szarul esett, hogy ennyire nem figyel rám. Na nem mintha hálát vártam volna a segitségért cserébe, de úgy érzem minden próbálkozásom, hogy felkeltsem az érdeklődését hiábavaló. Bezzeg a többi csaj a suliban nyomul ezerrel. Üzeneteket hagynak a szekrényemben, irogatnak facebookon és messengeren, a bátrabbak pedig leszólítanak a folyosón. Miért pont az az egy csaj keltette fel az érdeklődésemet aki abszolút levegőnek néz? Lehet pont ezért? Mindegy ez halott ügy.
A srácok tovább folytatták egymás szivatását, csak már nem kajarendelésekkel, hanem dalküldéssel. Mivel jóban vagyunk a stúdiósokkal kérhetünk bármilyen szivességet. Ez nagy kiváltság, mert a diákok 90 százaléka hiába kérne mondjuk dalt, a stúdiósok mindíg azt játsszák amit ők akarnak. Zsolti egyik reggel megbeszélte velük, hogy ebédszünetben játszák le Britney Baby one more time című dalát és előtte mondják be, hogy Felmayer Dávid külön kérésére szól, akinek ez a kedvenc dala. A stúdiósok persze azonnal benne voltak a hülyülésben, Dávid pedig égett. Nagyon. Próbálta kimagyatázni a diákok előtt, hogy nem ő kérte a dalt, mert ő utálja Britneyt, de senki nem hitt neki.
A történet ma tovább folytatódott, ugyanis Dávid bosszút forralt amibe este msnen beavatott minket Ricsivel. Megbeszélte a stúdiósokkal, hogy mondják be valamelyik szünetben, hogy Nagy Zsolt Whitney Huston I will always love you című dalát küldi Tarr Zsófiának a 12a ból. Nem nagyon ismerem csak annyit tudok, hogy nagydarab és harcias. Ebből mi lesz?Ma reggel pedig amint beértem a suliba rájöttem, hogy ez a nap is végig Reniről fog szólni, ugyanis ma jelent meg az iskolaújság idei első száma. Mindenki gratulált neki, hátba veregette, de a megdöbbentő események még csak ezután következtek. Csak ezt akkor én még nem tudtam. Az egész magyar óra végén kezdődőtt. Kicsengettek és már épp mentünk volna szünetre, amikor
- Antai-Kelemen, Szatmáry, Rentai és Neményi marad, a többiek a termen kívül élvezik a szünetet - mondta, mi pedig döbbenten néztünk őssze. Mit akar vajon pont tőlünk? A három eminens és a feketebárány. Enyhén kilógtam a sorból.
- Ígérem, nem rabolom el az egész szüneteteket - kezdett bele Kardos- Ádám. A nagymamád felhívott tegnap.
Na szépen kezdődik. Már csak ez hiányzott, hogy a nagyi rámuszítsa a kedvenc tanáromat. Mondjuk jogos, mert időközben begyűjtöttem pár egyest. Van már vagy négy.- Hosszasan beszélgettünk - folytatta - és próbáltunk megoldást találni a bukás elkerülésére. Nos arra az elhatározásra jutottunk, hogy mivel sem magadért, sem értem nem fogsz változtatni a tanulmányi eredményeiden, majd változtatsz az osztálytársaid miatt.
- Hogyan? - ráztam meg a fejem. Nem igazán értettem miért változtatnék miattuk? Hármójuk közül Neményit és Kingát egyenesen ki nem állhatom. Renit meg...na ebbe ne menjünk bele.
- Úgy gondoltuk, hogy ha megbízzuk egy társadat, hogy korrepetáljon és buzdítson, akkor tekintettel arra, hogy ezzel igencsak elrontod a napjait vagy heteit, talán elkezdesz tanulni magadtól, hogy mást ne kínozz felelőtlen, pökhendi magatartásoddal.
Miiiii???? Korrepetálás Kingával vagy Neményivel?? Na az ki van zárva! Biztos hogy nem!!!
- Álljon meg a menet! - kelt ki magából Kinga - Azért, mert ő nem tanul, nekünk kötelességünk segíteni? Magára vessen, nem jótékonykodom a szabadidőmmel!
YOU ARE READING
SZJG Cortez szemszöge
Teen FictionSziasztok. Remélem tetszeni fog nektek az írásom. Szeretném napról napra leírni a történetet úgy, ahogy Reni szemszögéből van. Eddig megvan 4 felyezet és majdnem az 5ik. Kicsit lassabban haladok vele 2-3 nap, mire megírok egyet, mert van egy 7 hónap...