ზემოდან მექცევა და ყელზე კოცნას იწყებს.არ მინდა მასთან დაწოლა ახლა არა! როცა მას ვიღაც ყავს მე კი მიყენებს,ის მთვრალია და მერე ისევე ინანებს როგორც მე ვინანებ და გული მეტკინება.
- გამიშვი ჯონქუქ გამიშვი_ ხელებს ვურტყავ თუმცა მასზე ძლიერი არასდროს ვყოფილვარ.თვალებს ატრიალებს კომოდისკენ ხელს სწევს ისე რომ მეც არ მიშვებს იქიდან ორ ცალ წითელ ლენტს იღებს.ამას ახლა რატომ ვამჩნევ აქამდე არასდროს მინახავს ისინი.ხელებს მიკრავს ჩემი ყვირილის მიუხედავად,საწოლზე მიმაგრებს და ისევ მკოცნის ყელზე ნაკბენებს ტოვებს.
- გამიშვი ახლა მთვრალი ხარ გთხოვ გაჩერდი,არ მინდა მე ხომ არავისთან არ..._ სიტყვას ლენტი მაწყვეტინებს ის შედარებით სქელია და პირზე მაკრავს რომ ხმა არ ამოვიღო.თავს უკან ნასკვავს და თავისი გამარჯვებით გახარებული იცინის.მაისურს არც მხდის უფრო სწორად ვერ რადგან ხელები დაბმული მაქვს.კომოდიდან მაკრატელს იღებს და მთელს სიგრძეზე ჭრის.მკლავებს აჭრის და სადღაც ჯანდაბაში ყრის.ზედას იძრობს,შემდეგ შარვალს და სულ მთლად შიშვლდება.
- ახლა შენი ჯერია_ მეც მაშიშვლებს და მის წინაშე უკვე მთლიანად შიშველი ვფართხალებ.
- მოჩი ცუდად იქცევი ხვდები?ასე არ შეიძლება ვიცი რომ გინდა და ნუღარ მეწინააღმდეგები კარგი? არ გატკენ გპირდები ოღონდ ცოტა მოდუნდი_ ჩურჩულებს და მკერდზე ენას ატარებს.ჯანდაბა ეს ისეთი სასიამოვნოა რომ გული მერევა საკუთარ თავზე.მინდა აქედან ავდგე გავიქცე და არასდროს აღარადროს აღარ გავეკარები მას წავიყვან ერთადერთ მეგობარს რომელიც მნიშვნელოვანია ჩემთვის ონდას და მშობლებთან ბუსანში ჩავალ,თუ საჭირო იქნება ჯგუფიდანაც წავალ ოღონდ მისი გულის ამრევი სახე აღარ დავინახო მაგრამ თუ ის ამას იზავს ამ შემთხვევაში,მხოლოდ ამ შემთხვევაში.
ენით ნელ-ნელა დაბლა ჩადის და ჩემს პენისს პირში იდებს(ჰეელფ).მინდა ვიყვირო რომ გაჩერდეს მაგრამ ეს წყეული ნაჭერი არ მიშვებს.ნელა იწყებს მის წოვას.სიამოვნებისგან ოდნავ ვკვნესი რაღაც ნაწილს სიამოვნებს მაგრამ ახლა არა და ასე არა მასთან აღარ მინდა. ტირილს ვიწყებ ცრემლები თავისით მცვივა ისევ ვერ ვჩერდები და ტანს ვამოძრავებ რომ გამიშვას.ის კი პენისს წოვს(ახლა თავს მოვიკლავ ჩემი წამებისთვის ამოწყდით ვინც კითხულობთ ეხლა რო იცოდეთ რა დღეში ვარ).უეცრად ვათავებ თანაც მის პირში ის კი ყლაპავს😐 არ დამინახავს როგორ ქნა ეს თუმცა არც გადაუფურთხებია ესეიგი ასეა.ჭიპის გარშემო მკოცნის ისევ მაღლა ადის და ყელს მიკოცნის.
ხელს ტუმბოსკენ წევს და იქიდან რაღაც მაზს იღებს პენისზე ისვავს.მერე თითებზე ისვავს და ერთი თითით შემოდის ჩემში.აი ახლა მართლა არასდროს ვაპატიებ რადგან ვიცი ეს რითიც დამთავრდება.ვყვირი თუმცა მხოლოდ ზმუილი ისმის ჩემგან.ცრემლები ვეღარ ჩერდება თითქოს არასდროს გამოილევიანო.მეორე თითიც და შემდეგ ჩემში თავისი პენისით შემოდის.ხმამაღლა ვყვირი ღმერთო რა საშინელებაა ყველაფერი მტკივა.
- მაპატიე ზედმეტი მომივიდა ცოტა_ იცინის და ბიძგების კეთებას იწყებს.ამაზე უფრო ვყვირი პირიდან ნაჭერი მიცურდება და ხმამაღლა ვყვირი
- მტკივაა! გამიშვი! მიშველეთ! გთხოვ გაჩერდი!_ ვღრიალებ თან მოვთქვავ ჩემგან გამოდის და ახლა ხედავს ჩემს ცრემლიან სახეს.თითქოს სხვა სამყაროში ვარდება ისეთი თვალებით მიყურებს.შეშდება და არ ინძრევა მე კი ვტირივარ და ვთხოვ გამიშვას.ოთახში თეჰიონი და ჯინი შემორბიან.ადგილზე შეშდებიან როცა სისხლიანს მხედავენ და მეც ახლა ვამჩნევ ამ წითელ წვეთებს უფრო სწორად ნიაღვრებს ჩემს ფეხებზე.ჩემთან მორბიან.თეჰიონი ჯონქუქს ხელს კრავს და ძირს აგდებს.ზეწარს ესვრის და ყვირის რომ ახლავე თუ არ გაეთრევა აქედან დედას მოუტ**ავს.ჯონქუქი ბარბაცით დგება მაგრამ არ გადის და ჩემთან მოდის
- მინი შემომხედე მინი_ ლოყებზე ხელს მკიდებს.ჯინი ხელებს მიხსნის და ისე მტკივა მაშინვე ძირს მიცვივდებიან.ჯინი რაღაცას მაფარებს ზედ და ხელში მიყვანს ყვირის რომ აბაზანა გაამზადოს თეჰიონმა.ისიც გადის.ჯინი ხელში მიყვანს და სააბაზანოსკენ მიმათრევს ჯონქუქიც უკან მოგვდევს
- მინი,ჯიმინ შემომხედე მე არ მინდოდა ასე...
- მეზიზღები_ და სრული სიბნელე...
------------------------------------------------------კაროჩე ჯიმინი გააუპატიურა ჯონქუქმა😭ბოდიშით ასეთი საშინელებისთვის მგონი საკუთარ ნაწერზე ვბღავი ვეღარ ვწერდი ამ ოხერ სმატს და მეთქი დრამა გავუშვა თქო ნუ ისედაც მაგის გაუპატიურებას ვაპირებდი ბაააააათ...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
დამაყარეთ აზრები რაა ანუ რას ფიქრობთ რა მოხდება და ა.შ ვოუთი თუ დაგავიწყდათ გეფიცებით დაგხოცავთ😒😂
------------------------------------------------------
ახალი თავი მალე იქნება ფრომეს.❤🌟❤🌟❤🌟❤🌟❤
ESTÁS LEYENDO
თამაში / Game 🍀 [ Completed ]
Fanficორი საუკეთესო მეგობარი რომელიც თავიანთი ფანების თვალწინ წყვილს თამაშობენ და ამით ერთობიან,ამასობაში კი ვერ ხვდებიან ერთმანეთი როგორ უყვარდებათ