0.0

263 17 6
                                    

No one's pov

Taehyung zit hier al een halfjaar op wolven school. Wat hij hier doet? Dat zal ik zeggen.

Pov Taehyung

Ik sta voor een groot huis voor een nieuw begin aan mijn leven. Ik klop aan en een man denk rond de 30 doet open. Hallo meneer ik ben Kim Taehyung ik ben nieuw heer. Hallo meneer Kim ik ben Seo Chang-bin ik ben de alpha hier, je mag me ook gewoon Changbin noemen. Ik knik en loop achter Changbin aan.

We komen aan in een grote kamer met meerdere kinderen die met elkaar praten, wat eten of spelen met elkaar. Changbin zorgt dat iedereen stil is en zegt leerlingen dit is onze nieuwe leerling. Wil je je even voorstellen? Hallo allemaal ik ben Kim Taehyung ik ben 19 jaar en weet al mijn hele leven dat ik een wolf ben.

Nou nu weten jullie wie deze jongen is en ik wil dat jullie hem goed en aardig verwelkomen hij is tenslotte nu een familielid. Iedereen knikt en Changbin zegt: ik laat je kamer zien en je kamer genoot, maar eerst gaan we kijken in welke klasse je behoort.

Klasse? vraag ik verward. Ja klasse, iedereen heeft een aparte groep en dat gaat over van hoe slim, sterk en snel ze zijn, ook zelfbeheersing telt. Owh oke zeg ik terwijl ik achter Changbin loop en de rest van de leerlingen. Ik hou mijn ogen op 1 jongen die ik erg schattig en leuk vindt. Ja ik ben gay don't judge me.

We zitten nu achter het grote huis in het bos. Het huis zit voor het bos maar toch goed verstopt. Ik zie een grote cirkel die iets hoger boven de grond ligt. Daarnaast zie ik een groot paneel die nu uit is. En ik zie ook allemaal ballen die heel zwaar zijn en waarschijnlijk gaan ze heen en weer zwaaien zometeen.

Oke Taehyung we gaan eerst kijken hoe sterk je bent. Ik knik en Changbin begeleid me naar de cirkel. Ik stap erop en wacht op wat ik moet doen. Oke Taehyung we gaan eerst kijken hoe sterk je bent. Ik knik en er komt een jongen op de cirkel lopen.

Taehyung dit is Jung Yoon Ho oftewel Jaehyun. Hij zit in klasse geel, dat is de ena laagste klasse. Hij is erg vooruit gegaan in maar 3 weken. Hij gaat tegen je vechten terwijl je dit apparaatje om je boven arm want daar komt de meeste kracht uit als je gaat slaan.

Owh oke zeg ik terwijl ik klaar sta. 1 2 3 BEGIN. Jaehyun komt naar me toe rennen en ik ontwijk hem makkelijk. De leerlingen weten niet hoe sterk ik ben, ik ga het ook nooit vertellen.

Jaehyun komt achter me aan rennen en geeft me een goede stoot, maar het doet niet heel veel pijn. Het duurt te lang denk ik in mezelf en laat Jaehyun op me afrennen. Ik ik ontwijk hem en geef hem een goede stoot op zijn rug die eigenlijk nog erg zacht is. Hij valt op de grond dus dat betekent dat ik heb gewonnen.

Het apparaatje wordt door Changbin eraf gehaald en hij checkt de score. WOW, ik kijk hem verbaasd aan en hij zegt: met kracht zit je in de klasse waar maar 1 iemand inzit. Owh dat is leuk denk ik zeg ik akward.

Oke hoedan ook we gaan verder zegt Jaehyun. Slimheid. Hoe slim ben jij? Nou op school was ik de slimste. Oke we gaan testen of je dat ook hier bent. Oke. Op deze paneel staan plaatjes van bessen. Je moet de bessen combineren waarmee je een tegengif kan maken. Je krijgt raadsels die je moet oplossen voor de bessen. Ik knik en mag beginnen.

Ik begin met de eerste raadsel. (A/n: ben te lui om echte raadsels te bedenken dus dit skippen we). Ik ben klaar met de laatste en Jaehyun is erg verbaasd. Jeez Taehyung dit heb je gewoon in 43 seconden gedaan, dat is een nieuw record. Serieus!! Vet!

Oke dit onderdeel is belangrijk om te ontsnappen. Deze ballen gaan heel snel heen en weer en je moet er zo snel mogelijk langs. Stoppen kan maar dan weten we gelijk dat je niet kan vechten en je kan misschien van school worden gestuurd. Ik knik en de ballen beginnen met zwiepen.

Dit is een makkie denk ik in mezelf. Ik mag beginnen en sta binnen 3 seconden al aan de overkant. Nu nog terug!! Binnen 4 seconden ben ik terug. Taehyung ik ben eruit je gaat in de blauwe klasse. Eerst gaan we nog kijken naar jezelf beheersing.

Je moet in deze stoel liggen en dingen van je verleden krijg jij te zien en alleen jij. Je moet niet boos worden want anders krijg je daar een training voor en dat wil je niet. Die is te zwaar fysiek en mentaal. Ik knik en ga op de stoel zitten. Ik sluit mijn ogen en het begint.

Ik zie mijn ouders ze worden vermoord door de sterkste weerwolven ooit. Ik zie hoe ze daar levenloos liggen ik zie hoe de weerwolven alles afpakken. Ik moet mezelf beheersen, als ik te boos ben zien ze dat ik een hybrid ben en dat kan niet. Ik heb het belooft. Ik blijf rustig kijken en vecht tegen mijn woede. Ik wil ernaartoe maar dat kan pas als ik volmaakt en getraind weerwolf en hybrid ben. Ik ken alles van de vampier kant alleen niet van de wolven. De wolven zijn te zwak tegen de weerwolven. Daarom moet ik ook als laatste Hybrid de weerwolven vermoorden. Dat is mijn doel. Ik kijk hoe de weerwolven mijn ouders open maken en zie hoe ze hun helemaal verminken.

Ik word wakker gemaakt en iedereen juigt behalve 1 iemand. Hij loopt weg. Wie het is? De jongen die is zo leuk vindt. Hij kijkt me boos en verdwijnt. Ik sta op en Jaehyun zegt Kim Taehyung welkom in klasse blauw.

Je zit in klasse blauw met 1 jongen genaamd Jeon Jungkook. Jungkook kom is. De jongen die wegliep komt terug en kijkt me boos aan. Jungkook dit is je nieuwe trainingsmaatje. Kim Taehyung. Jullie kunnen elkaar beter leren kennen en slapen samen in klasse blauw afdeling.

Jungkook loopt weg en zegt dat ik mee moet. Hij laat alles van het huis zien en zegt maar 1 ding over zichzelf. Ik ben 18. Echt weird denk ik but i don't care he is still cute. Ik loop naar achter hem aan naar de kamer en ga daar mijn bed opmaken. Het enigste dat ik meeheb is een foto van mij en mijn ouders. De rest moest ik achterlaten.

Mijn vader zei: REN NAAR DIT ADDRES WEES ZO ONOPVALLEND MOGELIJK. VERTEL AAN NIEMAND WAT JE BENT, ZEG DAT JE EEN WOLF BENT AAN DE WOLVEN SCHOOL. PAK DEZE KETTING, HIJ BESCHERMT JE EN NU WEGWEZEN.

Dat is het laatste wat hij heeft gezegd en mijn moeder heeft niets tegen me kunnen zeggen. Ik heb de ketting altijd verborgen gehouden, want er staat Hybrid Blood op. Mensen mogen niet te weten komen dat ik Hybrid ben.

Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu