Pov Jungkook
Tae je traint nu al 3 uur zonder pauze je mag nu wel even stoppen hoor. Nee ik moet doorgaan ik moet sterker worden. Tae rustig alsjeblieft smeek ik hem.
Jungkook ga nou maar zegt hij terwijl hij aan het sparren is met Jennie. Goed kom je zo wel? Ja ik kom zo.
Pov Jennie
Tae? Ja? Jungkook heeft wel gelijk en ik word wel moe, je moet stoppen. Nee. Oke eet dan tenminste wat voor energie. Ik heb geen trek. Taehyung eet gewo- NEE JENNIE IK HEB FUCKING GEEN TREK. Best maar ik ben moe dus train maar in je eentje.
Ik loop naar de woonkamer en daar zie ik Namjoon, Jin, Jimin, Yoongi en Jungkook. Jongens we moeten het hebben over Tae. Ja hij traint teveel en eet bijna niets meer, hij is veel dunner geworden. Dit kan zo niet doorgaan.
We moeten hem proberen te overtuigen om gewoon te eten en als hij zoveel sport tenminste een pauze te nemen. Ja zegt Jungkook, ik maak me zorgen.
Gaat iedereen helpen? Ja zegt iedereen tegelijk. Oke dus als hij niets eet zorg dat hij wat eet en zeg niet oke eet het straks maar, gewoon door dringen. Oke.
Pov Yoongi
Ik en Jimin lopen naar Taehyung en zien dat hij nogsteeds traint. Tae stop nou je hebt genoeg gedaan zeg ik. Yoongi Jimin ga nou maar. Ik blijf trainen.
Waarom?
Ik moet afvallen en sterker worden. Ik ben te slap en te dik zegt hij er zacht achteraan wat we net hoorden. Tae je bent niet dik, eet dit maar gewoon even en neem pauze zegt Jimin terwijl hij naar Taehyung loopt.
Taehyung loopt naar hem toe en duwt hem hard tegen de grond. LAAT ME MET RUST ZEI IK TOCH. JIMIN zeg ik terwijl ik naar hem toe ren. TAE KIJK DAN WAT JE HEBT GEDAAN.
I DONT CARE LAAT ME GEWOON FUCKING MET RUST zegt hij voordat hij naar het bos achter huis rent. Wat is er gebeurd hoor ik de andere roepen.
Hij duwde Jimin heel hard op de grond en rende weg. Hij zei ook dat hij te slap is en te dik. WAT HIJ IS NIET DIK zegt Jungkook. Ja dat wouden wij ook zeggen nou dat liep goed af. Ik praat wel met hem zegt Jungkook voordat hij het bos in rent.
Pov Jungkook
TAE. TAEHYUNG KOM NOU MAAR IK VIND JE TOCH WEL. Ik loop verder en hoor gesnik uit de plek waar ik altijd met Taehyung was. Ik loop naar binnen en kijk om me heen.
Ik zie Taehyung in een hoekje en loop naar hem toe. Tae stil maar Jimin vergeeft je wel. Nu ik dichterbij ben zie ik dat het niet Taehyung is.
H-hey wat doe je hier? Owh niets hoor gewoon even je pakken en ontvoeren. Owh oke WACHT W- ik voelde een harde klap op mijn hoofd en alles werd zwart.
~~~~
Ik werd wakker en ben nogsteeds op dezelfde plek maar dan vastgebonden. LAAT ME GAAN. Nee zegt hij simpel. WAT THE FUCK IS JOUW PROBLEEM MAN. Owh gewoon ja tja Taehyung.
WAT THE FUCK WAAROM. JIJ HOORT BIJ MIJ JUNGKOOK. (a/n : weet jij wie Jungkook heeft vastgebonden?) NEE IK HOOR ALLEEN BIJ TAEHYUNG LAAT MR GAAN.
Nee. Guys pak hem. Wat?! Ik word vastgepakt bij mijn benen en enkels en word naar buiten gedragen. Ik wil schreeuwen om hulp maar er word net tape op mijn mond geplakt.
Mmm-hmmhhm- Jungkook je kan door blijven schreeuwen, maar dat helpt niets. Ik probeer los te komen maar dat lukt niet. Ik beweeg wild heen en weer maar het heeft geen zin.
Als we ver van het huis zijn geef ik het op.
Pov Jimin
Iedereen is naar boven gegaan behalve ik. Ik kijk naar buiten en zie dan Jungkook die is vastgebonden en wordt meegenomen dieper het bos in door Taeyong, Yugyeum en Jaehyun.
Ik roep de rest maar ze zijn al weg. JUNGKOOK NEE JONGENS KOM HIER. WAT IS ER?! vraagt Yoongi. JUNGKOOK IS MEEGENOMEN DOOR TAEYONG EN ZN VRIENDEN.
WAT NEE. JAWEL IK ZAG HET NET TOCH. WE MOETEN IETS DOEN, maar niets zeggen tegen Taehyung zegt Jennie. Wat moeten jullie doen en wat mag ik niet weten?
Ik draai me om en zie Taehyung voor me staan. Uhmm.. Nou? vraagt hij. Nou ja uhmm.. ik kijk om en Jennie geeft aan dat ze tijd nodig heeft en dan Taehyung in gaat laten slapen.
Nou Tae we wouden eigenlijk een slaapfeestje houden op mijn kamer en dat was een verassing voor jou, jammer zeg. Ik zie Jennie achter Taehyung lopen en ze knikt.
Het spijt ons Tae. Voor wat? Jennie steekt een naald in zijn nek en hij valt op de grond.
Sorry Tae zeg ik terwijl ik hem optil en breng naar zijn kamer. Ik en Jennie gaan naar Jungkook. Jimin jij blijft bij Taehyung. Isgoedd, doe wel voorzichtig zeg ik voordat ik Yoongi een klein kusje geef op zn lip.
Ik bind Taehyung vast en geef Yoongi een klein zendertje met een lichtje. Yoongi als ik op dit knopje druk gaat de zender af en komt Taehyung. Oke Chimmy ik zie je snel oke. Ik knik en ze rennen naar buiten.
Pov Jungkook
Ik word wakker en zie Taeyong voor me. W-waar zijn we? Owh baby we zijn ergens waar niemand ons kan vinden. Ik kijk hem bang aan terwijl hij naar me toe komt.
JE LEEST
Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~
RandomVOLTOOID ✅🌻🍀 Bts en meer kpop mensen zitten op een wolven school. Taehyung wordt gepest door Jungkook, Jimin, Namjoon en Jin. Taehyung heeft 1 vriend Hoseok. Taehyung heeft helemaal genoeg van al dat gepest. Er gebeurt wat met hem en als je dat...