0.12

131 9 0
                                    

Pov Jungkook

Nee nee laat me gaan TAE KIJK UIT. Kookie wat is er? ACHTER JE TAE!!! Wat ach-. NEE TAE, WAAROM DOE JE DIT?! VOOR PAYBACK. IK HAAT JE. OWH IK JOU OOK ZO-.

Kookie?! wordt wakker hoor ik tae zeggen. Hmm.. wat is er? Je zit te huilen. Wat? Kookie had je een nachtmerrie? Ja.. Waarover Kookie? Je was dood. Awee Kookie ik ben er nog geen zorgen het was gewoon een stomme droom oke?

Ja isgoedd. Hoelaat is het Tae? Het is half 6 's ochtends. Owh okee dan ga ik nog even slapen. Isgoedd Kookie slaaplekker. Jij ook.

Pov Taehyung

ACHTER JE TAE!!! Wat ach- TAE NEE, WAAROM DOE JE DIT? VOOR PAYBACK. IK HAAT JE. IK JOU OOK ZOON.

Ik word wakker en denk na over wat ik droomde. Ik was dood en Kookie praatte tegen iemand en die gene noemde Kookie zoon. Whut? Okee denk ik voordat ik weer inslaap val.

Ik word wakker en zie op de klok dat het half 10 is. Ik maak Kookie wakker en we lopen naar beneden. We gaan eten met de rest en hebben het gezellig. Ik en Yoongi krijgen opeens weer die vreemde hoofdpijn.

Wat niet weer hoor ik Yoongi schreeuwen. We worden allebei opgepakt en naar de EHBO kamer gebracht. We worden gekalmeerd met een prik en vallen al gelijk inslaap.

Ik word wakker en zie Yoongi naast met liggen en Kookie naast me zitten. TAE!!! He Kooks. Hoe kwam je nou weer aan die hoofdpijn. Jij kent Yoongi al en jullie waren niet in gevaar. Ja ik weet het ook niet.

Misschien moeten we nog wennen om deze 'gave' te beheersen ofzo. Ja kan ja zegt Yoongi die ook wakker is blijkbaar. Owhh he Yoongles. He Tae. Hoi Tae hoor ik Jimin opeens zeggen. Jimin hoelang lig je al naast Yoongi?

Lang. Owh okee had je niet opgemerkt. Dus heb je nog hoofdpijn Tae? vraagt Yoongi. Nee jij? Ook niet. Waarschijnlijk moeten we echt wennen en leren beheersen zeg ik. Ja ik denk het ook zegt Yoongi.

Nou dat ook weer gehad mompel ik terwijl ik met Jungkook naar onze kamer loop. We gaan op bed liggen en vallen inslaap.

Pov????

(De tijd dat Yoongi en Tae hoofdpijn kregen).

Ik loop snel door en ben bijna bij mijn bestemming. Ik word opeens op de grond geduwd. Ik kijk op en probeer weg te komen maar wordt snel vastgepakt waarna er kracht armbanden om mijn polsen wordt gedaan.

Ik krijg opeens super veel koppijn en val flauw.




Heyy duurde wat langer voor een deel maar hier is ie.

Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu