0.17

108 9 1
                                    

Taehyungs pov

Ik heb alles voor mezelf verpest, maar het boeit niet meer. Ik zit weer op mijn plek met mijn sigaretten en alchohol flessen.

Niemand kijkt meer naar me en niemand praat meer met me en ik heb daar geen problemen mee. Ik kan alles doen wat ik wil.

Ik loop wankelend naar het huis en moet lachen door de alchohol. Wss ben ik dronken. Ik heb echt veel gedronken en ook veel sigaretten geroken.

Ik loop strompelend maar binnen en Jungkook komt net naar beneden. Hij ziet me en rent gelijk op me af.

Pov Jungkook

Tae? Gaat het wel? Wag? Ja gast wil ik vouel me pruma. Taehyung wat bedoel je? En waarom ruik je naar alchohol en sigaretten? Owh ok hweb gedrinksen.

Tae nee waarom nou? Waht bouit joe das noiu? Tae het boeit me wel veel doe niet zo stom! Ijk stoim ner jij douet stoim. Zegt hij voordat hij op de grond neervalt.

(Taehyung zei; wat? Ja gaat wel ik voel me prima. Owh ik heb gedronken. Wat boeit jou dat nou? Ik doe niet stom jij doet stom)

TAE STA OP. Ik til hem op en leg hem op zijn bed. Tae waarom drink je nou? Vraag ik zacht huilend. Natuurlijk hoort hij me niet, maar ik kan niet geloven dat hij echt heeft gedronken en gerookt.

Ik had bij hem moeten zijn. Ik had niet naar Changbin moeten luisteren. Tae het spijt me ik had er voor je moeten zijn. Ik blijf bij hem zitten tot hij wakker wordt.

Na een uur wordt hij wakker. TAE GAAT HET?!

Pov Taehyung

Wat? Ja gaat. Hoe kom ik hier? Ik heb je hier naartoe gebracht. Waarom ik heb je niet nodig. Je was flauwgevallen ik kon je daar niet laten. Owh dus je kan me niet op de grond laten liggen, maar me verlaten en in de steek laten kan wel.

Tae plzz ga niet gelijk zo beginnen ik wou je alleen helpen. Je had me beter kunnen helpen door er voor me te zijn mompel ik. Tae het spijt me oke. NEE HET IS NIET OKE. Ik was er voor je zelfs toen je me pestte en treiterde.

En dan wordt ik gevangen genomen en Jennie ook die blijkbaar mijn zus is en Yoongi had hij ook kunnen hebben. En stel dat ik dan je vader zou willen vermoorden wat dan? Of stel dat je vader mij had mishandelt en dan of stel dat hij Yoongi en Jennie had vermoordt en dan?

Zou je me dan tegenhouden? Waarom hield je me überhaupt tegen? OMDAT HIJ MIJN FUCKING VADER IS. EN TOEN HIJ MIJN OUDERS VERMOORDE DAN?! IK HAD RECHT ALS KLEIN KIND EEN NORMALE JEUGD TE HEBBEN.

DENK JE DAT IK EEN NORMALE JEUGD HAD TAEHYUNG??! IK WOON MIJN HELE LEVEN HIER AL.

DAT NOEM JE EEN ERGE JEUGD?! DENK JE DAT HET LEUK WAS ZOLANG BIJ VAMPIEREN?! ZE LATEN JE VECHTEN TEGEN ELKAAR TOT DE DOOD, ZE LATEN JE MENSEN VERMOORDEN. IK MOEST DAT ALLEMAAL DOEN TOEN IK 5 WAS EN DAT ALLEMAAL DOOR JOUW VADER.

JE BENT AL HELEMAAL VOLMAAKT. IK BEN NU NOG NIET EENS VOLMAAKT. WEET JE HOE VERVELEND HET IS OM ERGENS GOED IN TE WILLEN ZIJN EN JE HET EINDELIJK KAN, MAAR NIEMAND NAAR JE OMKIJKT?

NEE HEH DAT WEET JE NIET EN DAT IS OMDAT IEDEREEN ALLEEN MAAR AANDACHT VOOR JOU HEEFT. JE BENT MOOI SLIM EN STERK EN JE KAN ALLES KRIJGEN WAT JE MAAR WILT.

Duidelijk is Jungkook geschrokken want hij zegt niets meer. Tae het spijt me. Ik wist het niet. NEE INDERDAAD DAT WIST JE NIET, OMDAT JE NOOIT IETS AAN ME VRAAGT OF NAAR ME OMKIJKT huil ik nu nog erger.

Tae- NEE JUNGKOOK STOP GA WEG IK WIL JE NIET ZIEN. Oke ik ga, ik wil alleen dat je weet dat het me spijt. Ga zei ik toch.

Na dat gezegd te hebben loopt hij weg. Ik barst nu helemaal in tranen uit. Het leven is zo oneerlijk.

Pov Jungkook

Hij wilt niet luisteren Jimin. Heb je al sorry gezegd? Ja al heel vaak. Als hij later tegen jou sorry zou zeggen of een week of maand misschien een jaar, zou je hem dan vergeven?

Ja ik zou altijd op hem wachten. Hij is de liefde van mijn leven. Dan weet ik zeker dat het goed komt. Denk je? Ja Jungkook geloof me nou maar. Oke als jij het zegt, thxx Chim. Geen probleem Kooks.

Pov Jimin

*klop klop* Tae mag ik binnen komen? Wie is het? Jimin. Oke. Heyy Tae. Hi Chim wat is er? Jungkook heeft me verteld van jullie ruzie. Dus? Ik wil helpen Tae. Hoe wil je helpen?

Denk je dat je hem ooit gaat vergeven? Misschien. Heeft hij al sorry gezegd? Ja. Waarom kan jij dat dan niet doen. Chim ik wil hem vergeven maar ik heb tijd nodig.

Dat begrijp ik, doe het wanneer jij je goed voelt. Maar wat als het dan al telaat is Chim? Ik was net bij Jungkook en hij zei dat hij altijd op je zal wachten. Echt? Ja. Nou oke, ik ga het nog zeggen weet alleen nog niet wanneer. Dat is goed. Thxx ChimChim. Geen probleem TaeTae.

Pov Taehyung

Ik moet eerst weer een beetje normaal worden en dan zeg ik wel sorry. Het komt goed denk ik in mezelf.

Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu