0.9

150 15 2
                                    

Pov Taehyung

Mijn wekker gaat al vroeg en ik zet hem snel uit. Het is nu half 4 's ochtends en stap snel onder de douche en kleed me daarna aan.

Ik pak mijn belangrijkste bezitten, dat zijn: mijn foto van mijn ouders en een knuffeltje die ik van Hoseok heb gekregen.

Ik pak de brieven ook en loop eerst naar Yoongi's deur. Ik schuif de brief eronder samen met mijn ketting. I love you Big Brother. Ik ga dan snel naar de kamer van Hoseok en schuif de brief onder zijn deur.

Sorry Hoseok i love you zeg ik snel zacht voordat ik naar de voordeur loop. Ik doe de deur open en kijk snel achterom. Vaarwel zeg ik en loop snel naar buiten.

Pov Jungkook

Ik hoorde de deur dichtgaan en wordt nu echt geïrriteerd, ik zit hier nu al te lang dus breek ik de deur open. Wel snel en zacht zodat niemand het hoort.

Ik ga snel naar boven om te kijken of Taehyung er nog is en wat dacht ik hij is weg. Ik zie opeens een brief op mijn bed liggen en loop ernaartoe.

Ik maak hem open en krijg tranen in mijn ogen. Hij houdt van mij en ik deed zo gemeen. En wacht wat YOONGI IS ZIJN BROER DUS DAN IS HIJ OOK HYBRID OOFF..

En omg nee ik moet hem tegenhouden. Hij mag niet dood. Ik ren naar beneden en ook snel naar buiten. Ik ren zo hard als ik kan, maakt niet uit waar als ik maar snel bij Taehyung kom.

Pov Taehyung

Ik ben snel aan het lopen en bedenk me dat ik mijn telefoon ben vergeten. Ach ja who cares ik heb hem zo toch niet meer nodig. Ik loop een eind door en hoor opeens een stem achter me. Kijk eens aan onze lieve Hybrid komt voor ons.

LAAT JEZELF ZIEN!! Schreeuw ik. Er komt een groep van 4 mannen dreigend op me aflopen. Dan ben ik omsingeld. Ik verander mezelf in een Hybrid en de mannen veranderen zichzelf in weerwolven.

Je gaat eraan Hybrid. Je gaat heel langzaam dood en dan gaan we opzoek naar die broer van je. Wat een stomme actie om te weten dat jullie elkaar kennen. Zo konden we jullie opzoeken.

LAAT MIJN BROER MET RUST. JULLIE HOEVEN HEM NIET IK BEN GENOEG. ACH WEETJE IK VERMOORD JULLIE ALLEMAAL.

Ach wat jij zegt hoeft niet waar te zijn. Jij gaat eraan. Grijp hem.

De weerwolven komen op me af en ik duw er 2 weg. Ik ren snel om 1 heen en bijt hem. Hij valt op de grond en heeft een grote wond. Ik let op de andere 2 die ik net heb weggeduwd en sla 1 van hun keihard op de rug en maak dan snel een rondje om hem heen om hem te trappen.

De andere pak ik op en smijt ik tegen een boom. Ik loop naar hem toen, maar stop al snel als ik een bekende stem hoor.

TAE KIJK UIT!!! Ik kijk om en zie Jungkook die voor me springt en de krassen opvangt die de weerwolf, waar ik niet op lette mij wou geven.

NEE JUNGKOOK. Dit maakt me echt boos. Ik ren op hem af en duw hem keihard weg en trap hem nog een keer. Ik ren snel naar Jungkook en til hem op.

Ik kijk naar de weerwolf die Jungkook heeft gekrabd en zeg snel maar toch langzaam en erg dodelijk. Dit is nog niet voorbij. Ik ren dan snel naar het weerwolven huis en roep als ik aangekomen ben Changbin.

Wat is er gebeurd met Jungkook? Hij heeft mij gered.

Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu