0.7

162 13 2
                                    

Pov Jungkook

Ik en de jongens hebben alles al bedacht eerst zegt Jin dat Changbin Taehyung wilt spreken en hij brengt hem dan voor het huis. Dan kom ik tevoorschijn en zeg ik hallo Tae ben je er klaarvoor?

Dan komt Jimin en vraagt ja Tae klaarvoor? En dan komen Namjoon en Jin ook om hem heen en dan begint het. Ik wil het niet maar ook weer wel.

Hoedan ook we gaan beginnen. Ik ga klaarstaan en zie Taehyung met Jin lopen. Waar is Changbin? hoor ik Taehyung vragen. Jin is al weggelopen dus hij staat daar nu alleen.

Hey Tae klaarvoor? Huh? Jungkook wat doe jij hier? Ja Tae klaarvoor? Hoor ik Jimin vragen. Waarvoor? Jin en Namjoon komen erbij staan en ik zie angst in Taehyungs ogen.

Nu! Zeg ik en Namjoon en Jin grijpen Taehyung. Ik geef hem een harde klap waardoor hij bloed. Jimin trapt hem in zijn buik en hij krimpt inelkaar.

Er komen kinderen naar buiten met Changbin en iedereen begint te juichen. Zelfs Changbin. We gaan verder en Taehyung is nu helemaal kapot en valt op de grond.

Pov Taehyung

Ik word nu echt boos ik kan mezelf niet lang meer tegen houden. J-Jungkook je moet stoppen. Ik waarschuw je. En waarvoor wil je ons waarschuwen? vraagt Jimin.

Jullie willen het niet weten dus stop. Nee zegt Jimin terwijl hij me nog een klap geeft. Jimin ik meen het stop. Wat wil je dan doen? vraagt Jungkook. Dat wil je niet weten.

Jungkook geeft me een klap en dat is de druppel. Ik zie Hoseok en Yoongi naar buiten komen. Yoongi zie wat ik van plan ben en zegt TAEHYUNG NIET DOEN.

Hij is telaat ik transformeer en ik zie mensen verschrikt naar achteren lopen zelfs Jungkook en Jimin zijn bang. Namjoon en Jin lopen een stuk achteruit.

Omg hoor ik uit Jungkooks mond komen.

Jij bent een Hybrid

Sorry voor shitty hoofdstuk.

💜❤️💙💚💛❣️🧡❣️💕💖💗💖💘💚🧡💜💜💜💓💜🧡💚💚💜💞💓💗💘💓💞❤️🧡💚💙💛🧡❤️❤️💛💚💕💕❣️💖💘💖💗💓💞💝💜💜❤️💙💛💛❤️

Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu