1.6 *proloog*

105 12 6
                                    

No one's pov

Alles is goedgekomen. Taeyong, Changbin, Hoseok, Yugyeum en Jaehyun zijn dood en iedereen leeft weer (nou behalve deze 5 dan)

Pov Jin

Jongens ik ga jullie missen. Jungkook zorg goed voor jezelf en zorg dat niet weer een gestoorde gek op je verlief wordt oke? Ja Jin eomma. Je noemde me eomma ik ben nog nooit zo blij geweest.

Kuch Kuch... Oke ja ik ben wel blijer geweest Joonie. Beter zegt Namjoon met een glimlach. Jimin kom hier jij shorty. HE STOP ik ben niet klein. Yeah sure. Ik ga je missen Jin ik jou ook Jimin. We bezoeken elkaar oke? Isgoed Jin-Hyung.

Yoongi zorg goed voor jezelf en voor shorty. Isgoed Jin. Zorg jij dan goed voor Joon? Ik bedoel maar jij kan op voor jezelf zorgen, maar Namjoon is echt een ramp. HE das gemeen. Who cares. Ik hou van je Jin en ik van jou Yoongles.

Jennie ik ken je niet zo goed maar zorg goed voor jezelf en deze leeghoofden hier. Nou eigenlijk moet ik wat zeggen. Wats up Jen? Ik ga weer weg. Wat waarom vraagt Taehyung. Jungkooks vader loopt nog vrij rond. Hij moet dood en daar zorg ik voor.

Pov Taehyung

Wij gaan met je mee Jennie. Nou in iedergeval ik ga met je mee. De rest moet hier blijven. WAT NEE TAEHYUNG IK GA MEE. Nee Kookie het is te gevaarlijk en het is je vader.

I DONT FUCKING CARE IK GA MEE OF JE HET WILT OF NIET. Best. Yeey dankje TaeTae i love you. I love you too baby.

Wacht Tae je kan niet weg, je bent de nieuwe alfa zegt Jimin. Dat weet ik daarom geef ik jullie 2 *Yoonmin* de leiding hier. Kan ik op jullie vertrouwen? Tuurlijk Tae en dankjewel doe voorzichtig oke? Nehh gevaarlijk is leuk.

TAEHYUNG zegt Jin. Oke sorry eomma. Mooizo, Joonie zeg jij nog even gedag. Dat kan ie niet dan gaat hij huilen zeg ik. Niet waar ik kan doei zeggen.

Pringles *yoongles*, Mochiboy *ChimChim* CoconutHead Kookie* Aliën *TaeTae* en girlygirl *Jennie (wist echt niets voor haat en ze is het enigste meisje hiero)* bye im gonna miss you.

YAHH IK BEN GEEN ALIËN, maar ik ga je ook missen.

Nou dagdag succes met samenwonen zegt Yoongi. Ze lopen naar hun auto en weg zijn ze.

Dus Mochiboy en Pringles jullie hebben de leiding. Ik, CoconutHead en GirlyGirl gaan onze spullen pakken en dan gaan we. Isgoedd Aliën. SHUT THE FUCK UP IM NOT AN ALIEN 👽.

Kom mee Aliën zegt Jungkook. Fine call me aliën u coconuthead. We lopen met zn drieën naar boven en pakken kleding, messen, eten en drinken.

We lopen naar beneden en nemen afscheid van MochiBoy en Pringles. Yoongi, ChimChim we zien jullie snel weer oke? Isgoedd wees voorzichtig.

We lopen naar buiten en transformeren in Hybrids en een wolfweer *lmao*.

~~~~~

ITS THE END WTF. OKEE IK BEN ECHT BLIJ MET DIT BOEK EN IK BEN BLIJ MET IEDEREEN STEMMEN HEBBEN GEGEVEN EN DIT BOEK HEBBEN GELEZEN.

IK MOET BESLISSEN OF IK VERDER GA MET MIJN BOEK INSIDE LOVE OF EEN NIEUW TAEKOOK BOEK GA MAKEN.

ZEG IN DE COMMENTS WAT JE WILT

EN VERGEET NIET I LOVE YOU ALL

🌻🖤🍀🥺🌊🔥💓🌺💜❤️⭐️🌈😍🍀💓🌊🔥🌻🥺🌟💜❤️🖤💓

Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu