Pov Yoongi
Wat nee nee ik ben je broer niet. Komop Yoongi denk je dat ik dat geloof na wat je zei? Nee maar dat zou wel moeten. Dus jij bent mijn broer? Ja, Taehyung mijn naam is Kim Min Yoongi en die van jou is Kim Min Taehyung.
OMG IK HEB EEN BROER.
Opeens komt er een felle flits.
Pov Taehyung
Ik word wakker met alleen Hoseok naast me. Ik kijk om me heen en zie iedereen van deze school bij Yoongi staan.
Ik ga rechtop zitten en meteen krijg ik een knuffel van Hoseok. Ik was zo bezorgt Tae. Dat hoef je niet te zijn het gaat gewoon goed, alleen kan ik me niet veel herinneren dan een felle flits.
Ja dat klopt. We waren aan het eten en er kwam opeens een felle flits. Toen hoorde we een harde knal en toen gingen we snel naar boven.
We zagen Yoongi op bed en jou op de grond bewusteloos. Serieus? vraag ik. Ja. Ik pakte jou op en legde je op een kastje en pakte toen wat uit mijn en jou kamer zodat het minder hard zou aanvoelen.
Awh thxx hyung. Geen probleem.
Pov Hoseok
Hij geeft me een FUCKING BOX SMILE im so in love.
Heey kijk onze heksen homootje is wakker lacht Jimin met Namjoon, Jin en Jungkook. Hoe bedoel je? vraagt Taehyung.
Nou je bent gay like je vriendje zit hier en die felle flits heb je met magie gedaan. Yoongi zou dat nooit doen en like daarom ben je waarschijnlijk ook zo sterk, zegt Jimin.
De jongens lachen Taehyung uit en ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft. Ik sta op maar Taehyung houdt me tegen. Niet doen laat het Hoseok. Ik knik en ga weer zitten.
Kijk jongens zijn vriendje wilt voor hem opkomen, maar natuurlijk beschermt Taehyung hem. Slimme zet zegt Jungkook.
Jungkook jullie hebben geluk dat ik jullie niet kan afmaken, maar ik weet hoe ik mensen kan manipuleren als ze dat verdienen. Dus als ik jullie was zou ik jullie koppen houden en Taehyung met rust laten.
Hoseok alsof jij sterker bent dan ons. Nou weet je Jimin ik zit in dezelfde klasse als jij. En jij deed daar een half jaar over om naar groen te komen. Ik maar 2 weken dus stop maar. HOSEOK ONS MAAK JE NIET BANG zegt Jungkook.
Hij komt langzaam op me af met een boze blik op zijn gezicht. Hoseok je kent mij niet goed genoeg om mij te manipuleren, maar ik jou wel. Als ik jou was zou ik je mond houden en ons met rust laten en laat je ons doen wat wij willen doen.
Ik ben oprecht bang voor Jungkook nu vooral omdat hij heel dichtbij staat en hij langer is dan ik. Ik slik een keer en kijk hem daarna erg boos aan.
Tae gaan we? vraag ik. Hij knikt en staat op. We willen net weglopen maar dan roept Yoongi Taehyung even. Taehyung ik wil je zo even spreken. Hij knikt en we lopen weer weg.
Ik loop met Taehyung mee naar zijn kamer, maar hij vraagt of hij alleen mag zijn. Ik knik en loop weg. Ik heb echt met hem te doen. Ik ga Jin, Namjoon en Jimin echt wat doen een keer, maar eerst Jeon Jungkook.
Pov Taehyung
*klop klop* BINNEN. Hi Tae. Hey Yoongi. Ik ben hier om je vragen te beantwoorden en jij moet ook een vraag beantwoorden voor mij oke? Oke..
Yoongi? Ja? Hoelang wist je al dat wij broers zijn? Sinds ik zei dat we verkouden zijn. Owh oke en hoelang ben je hier al? Ik woon hier sinds ik 2 ben. Toen ging ik 2 jaar later naar onze ouders en die dag daarvoor was je geboren.
Ik kreeg deze ketting met een T erop en was vergeten hoe je heette. Ik denk dat jij de andere deel hebt met een Y. Ja klopt ik hem hem altijd om zeg ik terwijl ik hem pak vanonder mijn shirt.
Ik breng hem naar de helft van Yoongi en er ontstaat een bloeddruppel. Er komt nog een flits waar we niet van flauwvallen. Shit nee zegt Yoongi. Wat is er?
Oke ik zal zeggen waarom ik hier ben en wat mijn doel is. Oke?..
Onze ouders gingen dood door weerwolven. Ik heb het zelf gezien, jij werd naar een vampier school gebracht die ik al snel had gedaan. Ik was dus 2 en ik was klaar op mijn 5e. Ik ging toen naar deze school en leer hier alles, er is zoveel om te leren.
Hoedan ook, ik ben de eerste leerling. Jungkook is niet de eerste maar dat zeg ik. Dat is omdat niemand mag weten waarom ik hier zolang ben.
Dus je bent hier lang om sterk genoeg getraind te zijn tegen de weerwolven? Yup. Owh okee. Maar wat is de vraag waarop ik jou moet beantwoorden vraag ik.
Okee vindt jij Jungkook leuk? W-wat nee. Ik ken je wel een beetje Taehyung. Ik zie de blik op je gezicht als je naar hem kijkt. Oke het is waar, maar hij haat me het zal nooit iets worden.
Zeg nooit nooit Tae. Ik knik en praat nog even bij met Yoongi tot Jungkook en Jimin binnen komen. Hey Yoongi hoe gaat ie? vraagt Jimin. Zie ik Yoongi nou blozen? W-wel goed hoor Jimin.
Ik zou bij die heksenhomo vandaan blijven. Wie? Taehyung zegt Jungkook. Waarom is ie een heks? Die felle flits kan jij niet gedaan hebben en hij is waarschijnlijk door zijn krachten sterk.
Owh leuke theorie maar ik geloof dat niet. Ik denk dat Taehyung gewoon een leuke en gezellige jongen is die gewoon heel sterk is. Je zou hem een kans moeten geven zegt Yoongi terwijl hij naar Jungkook kijkt.
Het zal wel zegt Jungkook terwijl hij wegloopt met Jimin. Hyung? Ja Tae? Heb jij een crush op Jimin. OMG JA EINDELIJK KAN IK IEMAND DIE IK ECHT VERTROUW HET VERTELLEN.
Ja ik weet niet wat ik van Jimin moet denken, hij pest me altijd. Het gaat stoppen beloofd zegt Yoongi. Pinkiezweer? vraag ik. Pinkiezweer zegt Yoongi terwijl hij mijn pink pakt met de zijne.
Vindt je echt dat ik gezellig en leuke jongen ben? Ja absoluut. Awh dankje hyung. Geen dank zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft.
Pov Jungkook
Jungkook gaat het? vraagt Jimin. Hmm.. ja hoor. Okeh, maar wat is de ultieme grap voor Taehyung? K denk aan dat we geen grap uithalen maar hem gaat treiteren en pijn gaan doen en niet alleen van binnen.
Oeeehh Jungkook je gaat hard man.
Ik wil dit niet waarom zei ik dit?
Dit gaat geweldig worden.
Stop Jungkook het wordt niet geweldig.
Wanneer wil je het doen Jungkook?
Vanavond.
Stop Jungkook.
Isgoedd ik zeg het tegen Jin en Namjoon.
Oke Jimin.
Niet oke Jimin waarom stop ik niet?
Ik ga naar mijn kamer doei.
Doei Jk
Wat zal er met Tae gebeuren huh?
JE LEEST
Hybrid Blood 🔅 ~voltooid~
RandomVOLTOOID ✅🌻🍀 Bts en meer kpop mensen zitten op een wolven school. Taehyung wordt gepest door Jungkook, Jimin, Namjoon en Jin. Taehyung heeft 1 vriend Hoseok. Taehyung heeft helemaal genoeg van al dat gepest. Er gebeurt wat met hem en als je dat...