Naeun:Aloo nerdesin ya uzun zamandır yazmadın?
Yoongi:Üzgünüm Naeun ben bir fanımla konuşamam
Özür dilerim lütfen bir daha konuşmayalım.
Naeun yanındaki telefonuna bildirim gelince eline alıp açmıştı.Yoongi'den 2 mesaj geldiğini görünce hızlıca bildirimin üzerine tıkladı. Sayfa açılınca gördükleriyle boğazı düğümlendi. Yavaşça bir damla süzüldü yanağından. İnanmak istemiyordu. Burada bitmesini, ona bu kadar bağlandıktan sonra istemiyordu. Telefonu yanındaki koltuğa fırlatmış bir süre duvara odaklanmış anlamaya çalışıyordu. Artık uyumadan önce iyi geceler mesajı, iltifat eden, değer veren olmayacaktı bu canını çok yakıyordu haykırarak ağlamak istiyordu. Gözleri baktığı duvardan hızlıca çekip elleriyle buluştu. Kabus olmasını istiyordu, ona bu gerçek zor geliyordu.
Kendine kızdı, bu olmayacak duaya amin demek gibi bir şeydi. Kendinden nefret ediyordu. Eline tekrar telefonu alıp yazmaya başladı.
Naeun:Bir fanınla konuşuyor olduğun şimdi mi aklına geldi?
Hiç mi değer vermedin bana
Üzgünüm asıl tüm suç benim. Neden seninle konuştum ki
Sağol yaşattıkların için
(Yoongi engellendi)
Neden böyle yaptığını bilmiyordu ama bu onu çok yaralamıştı. Yine büyük bir güvensizlik sorunu yaşayacaktı. Ağlaması kesintisiz devam ederken vanilya kokusu burnuna geldi. Onu çok seviyordu Yoongi bunun farkındaydı ama artık kızın umudu yoktu. Yavaşça ışığı söndürmüş yatağına geçmişti. Istemese bile yaş akıyordu. Tavana bakıp düşünmeye başladı. İlk önce arkadaşı oldu sonra kalbinin sahibi şimdi ise bir yabancı.
Gözleri bir süre sonra acımaya başlamıştı. İstemsizce telefona bakıp bir mesaj bekliyordu. Engellemiş olsa bile bir şekilde yazabilirdi belki de artık buna alışmalıydı. Son kez sildi göz yaşlarını sonra yastığını ters çevirdi. Göz yaşları nerdeyse tüm yastığı kaplamıştı. Kapattı gözlerini son kez derin bir nefes alıp uykuya bıraktı kendini.
Bunu yapmak istemezdim ama çok uzun sürdürmeyeceğim zaten.
Umarım beğenirsiniz 🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shy ¤ myg
Fanfiction[MİN YOONGİ TEXTİNG] xx:Hyung kameramın nerede olduğunu biliyor musun? Naeun:Ben senin hyungun değilim wtf? xx:Shit yanlış numara