Naeun berbattı. Bazen unutup mesaj atmak için telefonu eline alıyordu sonra istemediği gerçeğiyle yüzleşiyor ve telefon geri elinden düşüyordu. Ama artık ağlamıyordu sonsuza dek gelmeyecek bir adamın peşinden ağlayamazdı. Hayatına dönmesi gerekiyordu ama onun hayatı Yoongi olmuştu. Şimdiden bile özlüyordu onu. Her şeyiyle, her yazdığı kelimeyi özlüyordu.
Yoongi de bir o kadar kötüydü. İstemedigi bir şeyi yapmak zorunda kalmıştı. Son mesajını okumuştu ama bir şey diyememişti. Onun hakkında kötü şeyler düşündüğünü düşünüyordu. O da bir o kadar özlüyordu. Sürekli telefon elinde engeli kaldırmış mı diye kontrol ediyordu. Yemek yemiyor, dolaptan içki alıp odasından çıkmıyordu. Etrafta ruh gibi geziyordu. Üyeler neden böyle yaptığını bilseler de yine de yanına gidip yardım etmeye çalışıyorlardı.
Naeun askıdaki ceketini de alıp dışarıya çıktı. Yaz akşamının serinliği yüzüne vurduğunda gözlerini kapatıp bir, iki saniye havayı hissetti. Kafasını dağıtmak amaçlı yürüyüşe çıkıyordu, sonuçta bir daha gelmiyecek biri için ömrü boyunca kendine eziyet etmemeliydi. Kulaklığını takıp kızarmış gözünü ve şişmiş yüzünü kamufile etmek için şapkasını çekti kafasına.Yol boyunca sadece şarkıyı dinledi, keşke ona sadece arkadaşca hisler besleseydim diye kendine kızdı. Bazen burnuna vanilya kokusu geliyor sonra tekrar gözleri doluyordu. Hayatın ona acımasız olduğunu düşünüyordu. Bir anlık gelen kararla engeli kaldırmayı düşündü. Bir banka geçip biraz izledi etrafı daha sonra eline telefonu alıp engeli kaldırdı. Gözleri bir tane de olsa mesaj bekledi. Yoktu. Sonra derin bir nefes alarak gözlerini yine kapattı. Sakinleşmeye çalıştı.
Dudaklarından sadece şu kelime çıktı.
"Neden?"
O gece canı çok acımıştı, canı bile ona acımıştı.
Mutsuz sahneler yazmayı pek beceremiyorum:(
Güzel olmadı ama yine de umarım beğenirsiniz 💜
(Buda bonus olsun çok hoş değil mi ama)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shy ¤ myg
Fanfiction[MİN YOONGİ TEXTİNG] xx:Hyung kameramın nerede olduğunu biliyor musun? Naeun:Ben senin hyungun değilim wtf? xx:Shit yanlış numara