.23.

2.4K 150 27
                                    

Yoongi:Tatlı kızım nerdesin?

Naeun:Yoongi...

Yoongi:Yoksa utangaç kızım mı demeliydim?

Naeun:Ya şunu kes lütfen

Yoongi:Utanınca oluşan yüzünü merak ediyorum.

Naeun:Ben utanmam

Yoongi: Konum at.

Görelim bakalım utanıyor musun?

Naeun:Ne? Hayır atmayacağım.

Yoongi:At.

Naeun:Yoongi hadi ama uğraşma atmayacağım.

Yoongi:Atmazsan bile bir şekilde bulacağımı bilmiyor musun?

Uğraştırma beni.

Naeun:Senn...😖
*Konum*

Yoongi:Geliyorum dışarı çık.

Naeun:Offfffffffff

Yoongi:Bu kadar mutlu olmana gerek yoktu ama neyse.

Naeun:Aptal

Yoongi:Bende seni:))

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Naeun son kez kendine aynadan kontrol etmiş dışarıdan gelen araba sesiyle dışarıya adımlamıştı.

Kapıdan dışarıya çıktığı an kapısının önündeki arabanın camı açıldı.

"Buraya gel" Yoongi yanındaki koltuğa işaret ederek gelmesini istedi.Bu sefer daha temkinliydi.

Naeun arabanın kapısını açıp içeriye geçti. Hala daha heyecanlıydı. Hiç bir şey telefonda yazışmak gibi olmuyordu.

"Hoş geldin" Yoongi kıza seslendiginde kız gülümsemesiyle ona döndü.

"Hoş buldum, ikinci buluşma için araba da gayet uygun bir seçim tebrikler"

Yoongi'nin dudakları kıvrılmıştı.

"Geçen sefer ki şeyleri tekrar yasayalım diyorsun yani?" Kızın morali bozuldu. Doğru söylüyordu zaten en başından bunu kabul etmişti.

"Sen çok biliyorsun" kız göz devirip konuştuğunda Yoongi büyük bir kahkaha attı ve kafası geriye doğru düştü.
Kız anlamsız bakışlarını yollarken Yoongi doğrulup Naeun'un yanağını sıktı.

"Çok tatlısın" Naeun bir anda gülümsemiş gözlerinden kalp çıkarcasına bakmıştı.Yaptığı hoşuna gitmişti.

"Çok fazla duramayacağım Naeun sadece bir şey yapmaya geldim."

"Geldin o kadar gitmeseydin ama."

Yoongi camdan etrafa bakıp kontrol etti.Kimse gözükmüyordu.

"Yoongi ya gitme diyo-"

Naeun'un sözü Yoongi'nin dudaklarıyla kesildi. Neye uğradığını şaşıran Naeun hiçbir şey yapamadı. Dudaklarına değen dudaklar Yoongi'nindi.İkisi de hiçbir şey yapmıyor sadece duruyorlardı. Naeun kafasından aşağıya doğru bir sıcaklık hissetti.Gözlerini açmak istemiyordu utanmam demişti şimdi yüzünün haliyle dalga geçecekti. Ama Yoongi'nin dudaklarından ayrılması çok sürmedi.

İkiside ayrıldığında Naeun gözlerini hala açmadı.Sadece bu durumdan en kolay nasıl kurtulabileceğini düşündü.

"Naeun?" Yoongi'nin seslenmesiyle gözlerini yavaşça açtı.

Arabadaki aynadan kendini gördüğü an lanet etti. Çok komik duruyordu. Ne yapacağını bilemez bir şekilde bekledi ve aklına ilk gelen şey ile hızlıca arabadan çıktı.

Arkasından Yoongi'nin bağrışlarına önemsemeyerek kendini eve attı.

~Merhaba, uzun zamandır yoktum buralarda. Bir takım sorunlar vs.

Elimden geldiğince bu kitaba devam edeceğim. Gerçekten en azından bu kitabım sona ulaşsın.

Neyse, umarım beğenirsiniz
Sizi seviyorum ♡

shy ¤ mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin