Uyarı:Bu bölüm fazlaca +18 içermektedir. Lütfen rahatsız olanlar, okumayıp bu bölümü geçsinler. Teşekkürler.
Keyifli okumalar ♡
Naeun~
Kapının zilinin duyana kadar geçirdiğim o on dakika bana yıllarca gibi gelmiş ve fazlasıyla gergin hissettirmişti. Açıkcası sapık biriyim ama daha önce bu şeyi hiç yapmamıştım o yüzden gergin hissediyordum.
Kapıya doğru ilerlerken bir yandan kendimi sakinleştirmek için derin derin nefes alıp vermiştim.
"Sakin ol, her şey güzel olacak." Kendime son kez güven verdikten sonra kapıyı açmamla çapkın gülüşüyle bana bakan Yoongi görüş alanıma girmişti. İlk defa onu böyle görüyordum. Kapıdan yavaşça çekilip içeriye girmesini bekledim ve ardından kapıyı kapatıp önüne geçtim.
"Hoş geldiniz bayım." Gülümsememe asla engel olamıyordum ve çok salak gözüktüğümün farkındaydım.
Kollarımı beline sarıp daha da yaklaşmıştım ona.
"Biraz daha beklersek hiç hoş olmayacak Naeun."
"Uu sabırsızsın bir-" aniden havalanmam ile Yoongi'nin beni kucağına aldığını fark etmem biraz uzun sürmüştü.
"Burada durursak daha kötü şeyler olabilir."
Hızlı hızlı adımlar attığında gülmemek için kendimi zor tutmuştum ama aynı zamanda onun bu sabırsızlığı daha çok tahrik ediyordu beni. Kısa zamanda odama geldiğimizde beni yere indirip yüzüne yine o çapkın gülüşünü koydu.
"Sen... beni mahvediyorsun." Yavaşça ona doğru yaklaşıp gömleğinin her iki yakasından tuttum ve biraz aralayıp dudaklarımı göğsünün tam ortasına bastırdım. Her santimini öpe öpe adem elmasına kadar geldim. Ellerini kalçamın hemen üstünde hissedince içimdeki o hissin gittikçe arttığını hissediyordum. Kafamı kaldırdığım an dudakları dudaklarım ile buluştu. Üst dudağını dudaklarımın arasına aldığımda yavaşça emmeye başladım. Eli vücudumda arsızca gezmeye başladığında ben de ellerimi boynuna çıkardım ve sağ elimi omzundan aşağıya doğru kaydırdım.
Dudaklarımı neredeyse koparırcasına öpmeye başladığında dudaklarımın artık yandığını hissetmiştim. (Yoongi reise bu yakışır xmlxlsldls)
Nefes almak için ağzını açtığı an dilimi içine gönderdim ve kollarımı boynuna doladım. Sesli bir şekilde inleme çıkarken o da dilini dilimin üzerinde gezdirmişti. Parmaklarımı saçının içinden geçirip okşadım ve nefesim bitene kadar son kez dudaklarını öpüp ayrıldım. Gittikçe ikimizi de daha tutkulu bir hava bürüyordu ve ben gittikçe daha da ıslanıyordum.
Dudaklarımın üzerine son kez minik bir öpücük kondurduktan sonra belimden tutarak beni yatağa doğru ilerletmişti. Sırtım yatak ile buluşunca Yoongi üzerimdeki yerini aldı ve boynuma bir öpücük kondurduktan sonra yavaşça köprücük kemiğime kadar dilini gezdirdi.
Artık şimdi dilinin gezdiği her yer alev alıyordu.
Köprücük kemiğimi dudaklarının arasına alarak güçlü bir şekilde emmeye başladığında inlememi tutamamıştım. Ellerim gömleğinin düğmelerine gitmiş yavaşça hepsini açmıştım. Sona geldiğimde gömleğini üzerinden çıkartıp ellerimi çıplak vücudunda gezdirdim.
Yoongi boynumdan kalkıp yüzüme döndüğünde boynundan tutarak kendime çektim ve tekrar dudaklarımızı birleştirdim. Kısa öpücüğün ardından yavaşça altından sıyrıldım ve onu altıma aldığımda bacaklarımı yana açarak penisinin tam üzerine oturdum. Sertliğini şu an çok daha net anlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shy ¤ myg
Fanfiction[MİN YOONGİ TEXTİNG] xx:Hyung kameramın nerede olduğunu biliyor musun? Naeun:Ben senin hyungun değilim wtf? xx:Shit yanlış numara