Before he cheats - Carrie Underwood
- Turn your savage up, and lose your feelings -Met ogen zo groot als schoteltjes keek ik Chun aan.
Chun en seks? Dat was even ongebruikelijk als Jasmine die juist geen seks heeft.
'Je liegt.' als ze dachten dat ik dit zou geloven schatten ze me echt wel dommer ik dan ik echt was.
'Het is waar, ik heb seks gehad met hem.' gaf ze met een schuldige toon toe.
What. The. Fuck.
Ik wist dat Dom een echte womanizer was, hij probeerde zoveel mogelijk meisjes - en vrouwen - in zijn bed te krijgen, maar hij had het nog nooit gedaan met één van mijn beste vriendinnen.
En áls hij iets gedaan zou hebben met één van hun, zou de meest voor de hand liggende optie Jaz zijn, aangezien zij de mannenverslindster van ons was - maar zeker geen Chún.
Chun had zolang ik weet nooit seks gehad, dus het feit dat ze waarschijnlijk ontmaagd is door de hoer van een broer van mij, knaagde nogal aan me.
'Ben je boos?' onder haar wimpers keek mijn beste vriendin me aan, en verward keek ik terug.
'Waarom zou ik boos moeten zijn?'
'Nou.. ik heb wel seks gehad met je broer, én je niks erover verteld.' zei ze beschaamd, en opnieuw sloeg ze haar wimpers neer.
Over de tafel heen pakte ik haar hand en gaf er een kleine kneep in.
'Zo erg is het niet, als dat jou blij maakt, wie ben ik dan om daarop tegen te zijn?' zei ik op een geruststellende toon, en trok mijn hand weer terug.
Ze glimlachte naar me en gaf me toen een dankbare blik. 'Je bent de beste.'
'Dat weet ik toch.' knipoogde ik, waarna ik haar weer belangstellend aankeek.
'All jokes aside, ik wil dat je me álles verteld,' ik dacht even na en trok mijn neus op, 'exclusief details, het is nog wel mijn broer.'
'Nou de les begint z-'
'Ach, we kunnen wel een uurtje skippen! Was toch al niet van plan om naar biologie te gaan, Schwar is oersaai en ik snap toch alles al!' zei Jaz snel, gretig voor een kans om een les over te slaan. Maar Chun schudde haar hoofd, en stond op.
'Ik heb nu een toets wiskunde, sorry.' zei ze schuldig, waarna ze haar hoofd een stuk omdraaide, en Jaz met samengeknepen ogen aankeek.
JE LEEST
No Scrubs
RomanceThe Playersclub I Nadat haar oververmoeide moeder haar twee jaar geleden wegstuurde naar haar tante in Marseille, keert de rebelse Arabella Belcalier na een 'ongelukje' op school weer terug naar het grote Amerika. Door een traumatiserende gebeurteni...