7. The kiss

700 13 7
                                    

📝; lichte smut in dit hoofdstuk

Jade's POV
Ik sleep Liam mee naar onze handdoeken. 'Guys, this is Liam, my best friend from the Netherlands. Liam, meet my little baby's.' De jongens lachen. 'Nice to meet you, mate.' De jongens stellen zich voor. Zachtjes tikt Zach op mijn schouder. 'Does he know that we're in a band?' Ik knik. 'Yeah. He saw it, sorry.' Hij schud zijn hoofd. 'No need to be, Jade.' Jack kijkt me vragend aan. 'What's up?' 'Is he your boyfriend?', vraagt hij. Ik schud lachend mijn hoofd. 'No, he's just my best friend. And he's gay.' 'Owh, okay..'

'Should we play truth or dare?', vraagt Jonah ineens. Iedereen knikt en we beginnen. 'Truth or dare for Daniel.', begint Jonah. 'Truth.' 'Do you think Jade is hot?' Jonah grijnst breed en Daniel en ik worden beide knalrood. 'Y-yes.', stottert Daniel dan. Ik kijk hem verbaasd aan. 'What did you say? I didn't hear you.', grijnst Corbyn nu. Ik sla hem hard tegen zijn bovenarm aan waardoor hij moet lachen. 'I said, yes. I think she is hot.', zegt Daniel nu wat harder. Ik word denk ik zo rood als een over rijpe tomaat. Jack lacht en prikt in mijn wang. 'Your a little bit red, you know?', lacht hij. Ik kijk hem aan en glimlach naar hem. 'You better shut the fuck up.' Jack lacht. 'Okay, next Daniel, c'mon.' Daniel knikt. 'Truth or dare for Liam.' 'Truth.' 'Do you have a crush, if yes, who is it?', vraagt Daniel. Liam word knalrood waardoor ik lach, ik weet precies wie hij bedoelt. 'Yes, I do have a crush. His name is Elliott.' 'Wait, you're gay?', vraagt Zach verbaasd. Liam knikt. Ik zie dat hij nerveus is en pak zijn hand, waar ik zachtjes in knijp. 'Het is oké, Li.', fluister ik zacht naar hem. Hij kijkt me glimlachend aan. 'Weet ik. Ik schaam me er niet voor.' De jongens, die ons niet verstaan maar wel weten waar het over gaat zeggen even niks. 'You know, it's okay.', zegt Jack dan. Liam glimlacht. 'Thanks.' 'I mean, Zach is also gay.' 'What the fuck?!' Zach slaat Jack hard op zijn achterhoofd waardoor iedereen in de lach schiet. 'Truth or dare for.. Jonah.'

Een paar rondes later zie ik Corbyn grijnzend naar me kijken. Ik weet gewoon dat hij een kut vraag voor me gaat bedenken. 'Truth or dare for you, strawberry.' Ik grinnik. 'Dare.' Corbyn's grijns word groter waardoor ik in de stress schiet. 'I dare you to kiss Daniel.' Dani, die net een slok van zijn cola nam, verslikt zich en begint hard te hoesten. 'I'm sorry, what?', zegt hij dan. Mijn wangen worden opnieuw knalrood. 'I dare you to kiss Daniel.', herhaalt Corbyn grijnzend. Daniel en ik kijken elkaar even aan. 'You don't have to, you know.', zegt hij. 'I only do it if you're okay with it.', antwoord ik. Hij knikt. 'Well.. I am okay with it. Are you?' Ik glimlach even en knik dan. 'I am, actually.' 'Strawberry, are you gonna do it?' Ik knik. 'Yeah.. I'm gonna do it.' Aangezien ik al naast Daniel zit, buig ik alleen maar een beetje naar hem toe. Hij kijkt me diep in mijn ogen en drukt dan heel zacht zijn lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen. Zijn lippen zijn ontzettend zacht. Onze lippen bewegen rustig tegen elkaar aan. Dan hoor ik de jongens. 'Tongue! Tongue! Tongue! Tongue! Tongue!' Ik weet gewoon dat mijn wangen rood worden. Daniel trekt zich terug en ik voel een gevoel van teleurstelling. Hij kijkt me aan en drukt opnieuw zijn lippen op die van mij. Hij tikt dit keer met zijn tong tegen mijn lippen, die ik gelijk een stukje optil. Daniel legt één van zijn handen op mijn wang en de ander op mijn heup. Zijn tong verkent mijn hele mond en draait om die van hem. Hij neemt zachtjes mijn tong tussen zijn lippen en zuigt er zacht aan. Een onderdrukte kreun verlaat mijn lippen. 'Guys, enough, Zach is not old enough for this.' Langzaam trekken we weer terug. De jongens staren ons met open mond aan. Dan beginnen ze te joelen.

Een halfuur later vertrekt Liam weer. Ik omhels hem. 'Ik zie je snel, oké?' Ik glimlach met tranen in mijn ogen. 'Ik hou van je, schat.', zegt hij. Ik lach door mijn tranen heen. 'Ik ook van jou, Liam. Zo veel.', snik ik. Hij omhelst me en kust me op mijn hoofd. 'Ik kom snel weer terug, ergens deze drie weken nog, beloofd.', zegt hij. Ik knik. 'Ik zie je snel.' Hij omhelst me nog een keer en loopt dan langzaam weg. Hij zwaait en ik zwaai terug. Ik loop terug naar de handdoeken, waar de jongens nog zitten te wachten. 'Are you okay?' Ik knik. 'I am..', antwoord ik zacht. De jongens kijken elke kant op, behalve in mijn ogen. 'So.. you were talking about me?' Jonah kijkt me schuldig aan. 'No, no ofcourse not.' 'Stop lying.' De jongens kijken me aan. 'Sorry. It was not in a bad way but-' 'Then where were you guys talking about?', vraag ik ze. 'Nothing important.', mompelt Zach. Ik kijk ze met groten ogen aan. 'Are we really gonna do this?' 'No, we're not. It was about our kiss, Jade, nothing more.', zegt Daniel dan. 'And we would never talk about you in a bad way.' Ik kijk ze aan. 'Why you were talking about that kiss?' Jonah haalt zijn schouders op. 'It's just a boy thing.' Ik rol mijn ogen. 'Fine.' Ik kijk Daniel nog even aan. 'Guys, should we go to your home? I just wanna watch a sad movie in my pyjamas, eat a fucking lot of food and cry.', zeg ik voor ik mijn spullen in begin te pakken. 'Wow, wow, wow. What happened?', vraagt Corbyn snel. 'Nothing. I'm just in a mood for a sad movie.' De jongens knikken.

Tijdens de rit naar huis is het best stil. Jonah is gefocust op de weg en de rest is gewoon stil. Daniel zit naast me en kijkt me soms even aan. Ik staar voornamelijk naar hem, behalve als hij ook naar mij kijkt, dan kijk ik snel weg. Ineens komt hij tegen me aan liggen, met zijn hoofd tegen mijn schouder aan. 'Where are you dreaming about?', vraagt hij zacht, zodat alleen ik het hoor. Jack, die op de bijrijdersstoel zit, zet op dat moment de radio aan. 'Nothing..', mompel ik. 'Don't lie to me.' Ik kijk hem met een schuin oog aan. 'Okay, I'm sorry. I was thinking about our kiss earlier.', mompel ik. 'You do?' Ik knik. 'Why?' 'It was.. nice? I don't know.. you're just a great kisser.' Ik hoor Daniel zachtjes lachen. 'Am I?' Ik knik. 'Believe me, I'm good in a lot of things.', grijnst hij dan. Ik schiet in de lach. 'You dirty fuckboy.' Hij lacht nu ook.

𝐔𝐍𝐁𝐄𝐋𝐈𝐄𝐕𝐀𝐁𝐋𝐄 , daniel seaveyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu