heyhey, ik ga vanaf nu als er iets gezegd wordt deze: " gebruiken in plaats van: ' hoop dat jullie het begrijpen 😂
Jack's POV
The next morning, I made a English breakfast. Because I know Jade love that. Corbyn gave me a lift to her house, where the rest of the group went back to our hotelroom. I was all alone with Jade, in her house. I was so nervous, but I want this. I want her.Jade's POV
Ik hoor geklop op mijn slaapkamerdeur. Ik kreun geïrriteerd en leg mijn gezicht in het kussen. De deur gaat langzaam open en een heerlijke etensgeur trekt door de kamer. Heeft mijn moeder ontbijt gemaakt? Ze ging toch shoppen met vriendinnen? Ik kijk door mijn wimpers naar de deur en schiet overeind als ik zie wie er in de deuropening staat. "Daniel?!" Hij geeft me een klein glimlachje. "I m-made breakfast.", mompelt hij. Ik bijt op mijn onderlip en kijk hem aan. "I see. What are you doing here? What do you want?" Hij doet de deur achter zich dicht en gaat op het voeteinde zitten. Ik kijk van hem naar het ontbijt en weer terug naar hem. "Daniel.. what is this?" Hij pakt voorzichtig mijn hand. Het voelt fijn, vertrouwd. "I want you back." Gelijk trek ik mijn hand uit die van hem. "No." Hij kijkt me aan. "I thought you-" "No I don't want you anymore. Please, Daniel. Leave. You make the whole situation worse." Hij schud zijn hoofd. "That's not true. And we both know that. You also want me, you just don't wanna get hurt again. I'm sorry that I hurt you, it wasn't what I want.", zegt hij. Ik schud mijn hoofd. "Leave." Ik sta op, en gelijk volgt Daniel mijn voorbeeld. Dan besef ik me dat ik een lang T-shirt aan heb, dat tot op mijn kont valt, waardoor je nog een stuk van mijn kont en string ziet. Ik trek de onderkant van mijn shirt wat meer naar beneden maar daardoor heb ik boven inkijk. Gelijk trek ik het T-shirt weer normaal en kijk ik Daniel zenuwachtig aan. "Please, go." Daniel trekt zijn blik los van mijn benen en kijkt me aan. "No." Ik kreun geïrriteerd. "Daniel, stop it. I'm done with this." Dan gebeurd er iets wat ik niet zag aankomen. Daniel duwt me tegen de deur aan en kijkt me doordringend aan. "Do you really don't want this anymore?" Hij brengt zijn hand naar mijn private part en laat zijn vingers over mijn string glijden. Ik bijt op mijn onderlip en dwing mezelf met mijn hoofd te schudden. Ik knijp mijn ogen dicht en hou mijn adem in. "S-stop." Daniel stopt niet maar laat zijn vingers wat sneller bewegen. Ik kan een kreun niet onderdrukken en sla gelijk mijn handen beschaamd voor mijn mond. "You see? Your body still want me. And I know that the rest of you also wants me." Ik open mijn ogen en kijk hem aan. "Say it. Say that i'm wrong and that your body can life without my touch. That you can live without me.", fluistert hij. Ik kan het niet. Dan lieg ik zo hard. Dus in tegenstelling druk ik mijn lippen op die van hem. Meer heeft Dani niet nodig. Hij pakt me bij mijn kont en tilt me op. Ik sla mijn benen om zijn heupen en hij tilt me naar het bed. Hij hangt boven me en drukt allemaal kusjes in mijn nek. Ik laat mijn vingers door zijn krullen gaan en kreun door zijn aanraking. Ik duw mijn heupen omhoog en hoor Daniel zwaar ademen. "I love you. I love you so fucking much.", kreun ik. Daniel laat me los en kijkt me aan. "What?" Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. "I love you so fucking much, Daniel Seavey. Am I clear? I want you." Daniel glimlacht en zoent me. "I love you so much, babygirl."Twintig minuten later zitten Daniel en ik beneden Netflix te kijken en te ontbijten. Ik lig tegen hem aan en zijn arm ligt op mijn schouders heen. Ik hoor mijn telefoon een 'ping'-geluidje maken en pak hem op. @seaveydaniel tagged you in a post staat er op mijn scherm. Ik open instagram en zie de nieuwe foto van Daniel.
liked by jonahmarais and 236, 442 others
jackaverymusic all mine😍 @jadevdxvieuw all 6,561 comments
jackaverymusic yes!😍
jonahmarais i'm proud, my son
xjesyx please shut upcorbynbesson proud♥
imzachherron yeahh
xjesyx favourite couple!😍
imaveryjackson kjoet
seaveydaniel I know 😊anna.seavey I wanna meet her
seaveydaniel soon cutie
jadevdx wanna meet you too💘jadevdx follow for follow?
seaveydaniel 😭😂jadevdx joking, I love you 💘
seaveydaniel I knowjadevdx my favourite pillow😍
seaveydaniel lol thanks I guessjadevdx favourite guy in the world😍😍
corbynbesson ouch that hurts
seaveydaniel shut up Corbyn, this is our lil momentjadevdx ily HotBoy
seaveydaniel 😂😂 ily2 AmazingGirlFriendjadevdx you look really cute in this pic
user1 doesn't he look cute in every picture?
jadevdx agreejadevdx so handsome omg😍
jadevdx 😍😍😍😍
jackaverymusic #fangirlIk omhels Daniel. "I love you." Hij lacht. "I know you do. And I love you too." Ik kijk hem aan. "You didn't delete all our pics?", vraag ik hem dan. Hij schud zijn hoofd. "I can't. Did you?" Ook ik schud mijn hoofd. "No, they are way to cute. And weird.", voeg ik eraan toe. Daniel lacht. "Should I text Corbyn that they can come back?", vraagt hij. Ik knik. "Sure."
hola bubs <3
guess what? ik heb echt weer veel zin om te schrijven atm, dus ik ben weer wat nieuwe hoofdstukken aan het maken. ik hoop dat jullie dit hoofdstuk ook leuk vonden. bedankt voor alle lieve reacties op dit boek, het betekent echt veel voor me.stay save in deze rare tijden ! 💓
don't forget to vote and leave a comment if you want to :)💕
JE LEEST
𝐔𝐍𝐁𝐄𝐋𝐈𝐄𝐕𝐀𝐁𝐋𝐄 , daniel seavey
FanficJade is een Nederlandse meisje die haar droom waar heeft gemaakt door naar LA te verhuizen. Daar legt ze contact op met de Amerikaanse boyband ( manband ;) ) Why Don't We. Jade en Corbyn bouwen een mooie vriendschap op, terwijl ze ook steeds closer...