Jade's POV
'C'mon, if we are to late, I swear I'm gonna kill you guys.', zeg ik terwijl ik het gas nog harder indruk. 'Kiddo, do you wanna kill us?', vraagt Zach vanaf de achterbank. 'We're almost there.' 'Do you want an accident? Slow down, babe.', zegt Daniel, die naast me zit. 'I am not gonna miss my flight.' Daniel legt zijn hand op die van mij. 'Slow down.' Ik zucht en rij iets rustiger.Als we aankomen op het vliegveld, rennen we gelijk naar binnen. 'Stay here, we're gonna fix everything.' Daniel en Corbyn rennen weg om van alles na te vragen. 'We're gonna get some food.', zegt Jesy waarna ze de handen van mij en Avery pakt. Ik knik. 'We have fifteen minutes, so hurry up.', zegt Jonah. We knikken en rennen weg naar de winkels. 'Ik haal wat drinken bij de Starbucks, kopen jullie wat te eten?' Ik knik. 'Zie je zo.', rospt Avery Jesy na. We rennen het supermarktje binnen en kopen twee zakken m&m's; een bruine en een gele en voor iedereen twee broodjes, aangezien we nog niet ontbeten hebben. Ik betaal en snel rennen we weer naar buiten. Ik kijk op mijn horloge. Zeven minuten. We rennen naar de Starbucks, waar Jesy net naar buiten komt met voor iedereen een koffie naar keuzen. We lopen snel weer naar de rest. Iedereen staat er al. 'We're all here? Okay, let's go.' We lopen door schuifdeuren en dan door een lange gang. Dan lopen we het vliegtuig in.
Ik zit lekker in mijn stoel uit het raam te kijken. 'I love this vieuw.' 'Same.' Ik kijk opzij en zie dat Daniel met zijn hoofd op mijn schouder ligt en naar me kijkt. Ik lach en kijk weer uit het raampje. Gelukkig hebben we wifi in dit vliegtuig, dus ik ontvang de berichten die mijn moeder naar me stuurt gewoon.
Mommy🌻✌: zijn jullie onderweg, lieverd?
You: ja, we zitten in het vliegtuig, zijn er over een paar uur.Als ik een paar uur heb geslapen, maakt Daniel me wakker omdat we over tien minuten gaan landen. Zodra we zijn geland pakt iedereen zijn of haar handbagage en we stappen uit. We wachten op onze koffers en zodra we die hebben lopen we naar buiten. Liam regelt twee taxi's waarna Liam, Avery, Jonah, Corbyn en Jack samen in een taxi stappen en Daniel, Zach, Jesy en ik in de ander. Ik geef mijn adres door en we beginnen te rijden. Zach doet het de zwarte schuifwand tussen ons en de chauffeur omhoog, zodat we wat meer privacy hebben. Ik merk dat Daniel steeds zenuwachtiger word. 'Dani, are you nervous?' Hij knikt en bijt op zijn onderlip. 'Yeah. I'm scared for meeting your mom, I think.' Ik pak zijn hand. 'She's gonna like you, I swear it. Believe me, Dani.' Hij knikt wat onzeker.
Als we aankomen staat mijn moeder al buiten. Ik betaal de chauffeur en ren dan gelijk naar haar toe. 'Lieverd, wat ben ik blij om je weer te zien. Hoe was je vlucht?', vraagt ze terwijl ze haar armen om me heen slaat en me een kus geeft op mijn voorhoofd. 'Prima hoor, mam. Ik heb je zo gemist.' Mijn moeder omhelst Liam, Avery en Jesy ook. Dan komen de jongens er wat ongemakkelijk bijstaan. 'Mam, is het oké als we vanaf nu engels praten?' Ze knikt gelijk. 'Mom, meet my best friends. Guys, meet my mom.' Alle jongens geven mijn moeder een hand, maar ze trekt hun gelijk in een knuffel. Ze stellen zich allemaal voor, als laatste Daniel. Hij glimlacht wat onzeker naar haar. 'So you're Jade's boyfriend?' Daniel knikt. 'Yes, nice to meet you, miss. My name is Daniel.' Mijn moeder omhelst hem. 'Nice to meet you, Daniel.' We lopen naar binnen. 'Make it yourself comfortable, guys. Jade, laat je zien waar we slapen?' Ik knik. We lopen naar boven. Ik stap mijn kamer in. Het is wat kaler dan eerst, maar het ziet er nog steeds leuk uit. Mijn moeder heeft allemaal matrassen op de grond gelegd. 'So, guys, this is my old room and we are gonna sleep here.', leg ik iedereen uit. Iedereen clamed een matras en we maken alles klaar. 'Should we go to the city? Buy an ice cream and take a look?', vraagt Jonah. Iedereen vind het prima. 'Mom, we're going to the city, not for long.' Mijn moeder knikt. 'Ik vind het prima, ik leer je vrienden vanavond wel kennen.', glimlacht ze. Ik knik. 'Ik breng ze naar Van der Linden.' Mijn moeder glimlacht. 'Ik denk dat ze dat heel lekker gaan vinden.' Ik knik enthousiast. 'Okay, let's go.' We vertrekken en lopen door de stad. 'It's been a while since we were here for the last time.', zegt Zach terwijl hij om zich heen kijkt. De jongen knikken instemmend. Daniel pakt mijn hand wanneer we door lopen. We lopen over de markt. 'Oh my god, those things are amazing!', roept Zach wanneer hij een kraampje ziet waar ze stroopwafels verkopen. Gelijk lopen alle jongens erheen om het te kopen. Ik blijf lachend achter met Avery, Liam en Jesy. 'Ze vinden dat wel heel lekker, hè?', vraagt Avery lachend. Ik knik lachend. De jongens komen aan met allemaal een zakje in hun hand. Daniel steekt er één naar me uit. 'You want some?' Ik neem er een hap van. 'Hmm, it's been a while since I eat this.' Jonah, Jack en Corbyn geven Liam, Jesy en Avery een stroopwafel voordat we doorlopen. 'I swear it, maybe it sounds weird, but this with ketchup would be amazing.', zegt Zach. 'Ieuwl, what the fuck? Why do you wanna rape dutch food?', roept Avery. Allemaal moeten we lachen. 'Where are we going?', vraagt Daniel als ik een straatje inloop. 'We're going to Van der Linden.' 'What?' 'Just wait, you'll see what it is.' Als we er aankomen staat er zoals gewoonlijk een rij tot aan buiten, ondanks dat gaat het erg snel. 'Guys, wait here.' Avery, Liam, Jesy en ik gaan in de rij staan en komen nog geen tien minuten later terug met allemaal ijsjes.
We zitten met dit boek al op 2,1k! Super bedankt voor alle lieve reacties ❤️❤️❤️. Dus daarom dit nieuwe deeltje. 😘
JE LEEST
𝐔𝐍𝐁𝐄𝐋𝐈𝐄𝐕𝐀𝐁𝐋𝐄 , daniel seavey
FanfictionJade is een Nederlandse meisje die haar droom waar heeft gemaakt door naar LA te verhuizen. Daar legt ze contact op met de Amerikaanse boyband ( manband ;) ) Why Don't We. Jade en Corbyn bouwen een mooie vriendschap op, terwijl ze ook steeds closer...