Jade's POV
We rijden naar een schattig restaurantje, met allemaal lichtjes buiten. Tijden dat we lopen pakt Daniel mijn hand. We lopen naar binnen en er komt gelijk een ober aanlopen. Daniel geeft zijn naam door en we worden naar een tafel begeleid. Er staan rozen in het midden van de tafel en er hangen lichtjes om het tafeltje heen. Daniel glimlacht als hij mijn reactie ziet.Even later hebben we bestelt, Daniel een steak met patatjes en ik een pizza Hawai. 'Jade?' Ik kijk op. 'Yes?' 'You look so beautiful, tonight.' Ik glimlach naar hem. 'Thank you.' Hij pakt mijn hand, onder tafel. Ik glimlach door het gebaar. We praten voor uren. 'So what are your plans? Like, do you wanna stay in LA forever or just for a little while?', vraagt Daniel na een tijdje. 'I don't wanna stay here forever. I wanna stay here for two years, maybe more, after that i'm going back to the Netherlands and live there with Jesy and Liam again. But I'm not gonna sell my house in LA. Cause I wanna come back.' Daniel knikt. 'And what are your plans?' Daniel glimlacht. Hij neemt een hap van zijn eten voor hij begint. 'I just wanna stay in this band for a long time. I don't really have plans. I only know that we're gonna tour in three months, it's gonna be a Europe tour. I'm really excited about it. I'm okay with being in a band for a long time. The boys are like my brothers and they're amazing humans.', zegt hij. 'What if you meet someone? Are you still gonna tour, then?', vraag ik zacht. Daniel glimlacht. 'Well, I am still gonna tour. But it's not that I am away for years. And we're not touring extremely often. And ofcourse I will make time for my girlfriend.' Ik knik.
Als we klaar zijn met eten betaalt Daniel en vertrekken we. Ik verwacht dat we naar huis gaan, maar Daniel rijd een hele andere kant op. 'Where are we going?', vraag ik nieuwsgierig. Daniel antwoord niet. 'Dani.', zeur ik. Hij lacht. 'You're gonna find out soon. Just wait for a little moment.' We komen aan bij een bos. 'Do you trust me?', vraagt Daniel als we uit zijn gestapt. 'I do.', antwoord ik. 'Okay, then close your eyes and follow me.' Hij pakt mijn hand en ik sluit mijn ogen. Hij begeleid me voorzichtig door het bos. 'Dani?' 'Yes, babe?' 'Are you still here?' Hij lacht zacht. 'I would never leave you.' Die zin geeft me een veilig gevoel. Ik loop op een rustig tempo achter hem aan. 'Okay, we're here. Don't open your eyes, okay?' Ik knik. Hij laat mijn hand los en ik hoor zijn voetstappen verdwijnen. 'Dani?! Daniel, where are you-' 'Remember, I would never leave you. I'm still here.', zegt hij. Zijn stem klinkt van iets verder weg. Even later hoor ik hem weer dichterbij komen. Opgelucht zucht ik. 'You missed me?', lacht hij. Ik probeer hem te slaan, maar omdat mijn ogen dicht zijn mis ik. Hij neemt me lachend mee. 'Open your eyes.' Ik open mijn ogen en mijn mond valt open. We staan op een open veld in het bos. Via de bomen worden er allemaal gekleurde lichtjes met elkaar verbonden. In het midden van de open plek ligt zo'n schattig rood-wit geruit kleedje met daarop een picknickmand. 'Did you.. did you do this?', vraag ik verbaasd. 'Yes. With a little bit help from the boys and your friend, ofcourse.' Ik glimlach. 'Do you like it?' 'I love it, Dani. I really do.' Ik vlieg hem om zijn nek. 'This is amazing. Thank you so much.' Daniel slaat zijn armen om me heen. 'It's okay.' We lopen naar het kleedje en gaan erop zitten. Het is al best donker in het bos, het enige licht komt van de gekleurde lampjes die boven ons hangen. Ik kijk naar boven en zie ook een prachtige sterrenhemel. Daniel opent de picknickmand en haalt er allemaal verschillende taartjes, koekjes en deserts uit. Ik glimlach. 'I also bring marshmallows.', zegt hij terwijl hij naar een vuurkorf verderop wijst. 'Dani, this is amazing. Thank you so so much.' We gaan op een boomstronk, voor de vuurkorf zitten en roosteren wat marshmallows. Die van Daniel vliegt minstens drie keer in de fik. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, sluit mijn ogen en luister naar de krekels om ons heen. En naar zijn gevloek omdat hij weer een marshmallow heeft laten verbranden. Ik schiet in de lach. 'Daniel, common, it's not that hard.' Daniel lacht nu ook. 'I'm not good with marshmallows, I think.'
Als we genoeg marshmallows op hebben, gaan we weer op het kleedje liggen. We eten nog wat andere dingen voor ik in zijn armen kruip en we samen naar de sterren kijken. Na een halfuur naar de sterren kijken gaat Daniel rechtop zitten. Ik volg zijn voorbeeld. Ik zie dat hij nog iets uit de man haalt, dat hij achter zijn rug houd. 'Jade, I know that this is our first date, but I wanna ask you something.', begint hij. 'You're an amazing girl, I knew that from the beginning. But after that kiss on the beach, I knew that I wanted you so bad. I have no words to describe my feelings for you. I love you. I really do. I never say that to a girl, but now I do. Cause I know that it's a real feeling. Jade, do you wanna be my girlfriend?' Mijn ogen worden groot wanneer hij een rood satijnen doosje achter zijn rug vandaan haalt. Hij opent het en onthult twee kettingen, een brede en een wat dunnere. Tranen vullen mijn ogen. 'Yes. Yes, ofcourse I wanna be your girlfriend.', zeg ik met tranen in mijn ogen, die langzaam over mijn wangen beginnen te lopen. Daniel veegt ze voorzichtig weg voordat hij de dunne ketting om mijn nek doet. Ik doe hetzelfde bij hem. Ik omhels hem. 'I love you so much.', fluister ik in zijn oor. Daniel glimlacht. 'I love you more, baby girl.'Je hebt al zover gelezen, dan kan je mij ook nog wel even blij maken door het sterretje in te kleuren, toch? :)
Heyhey, ik hoop dat jullie het hoofdstuk weer leuk vonden. Ik zit nu in mijn laatste week van de vakantie, dus ik denk dat ik ergens dit weekend nog een deeltje online wil zetten. Iemand een leuke shipnaam voor Jade en Daniel?
Bedankt voor het lezen!💖💞❣️
JE LEEST
𝐔𝐍𝐁𝐄𝐋𝐈𝐄𝐕𝐀𝐁𝐋𝐄 , daniel seavey
FanficJade is een Nederlandse meisje die haar droom waar heeft gemaakt door naar LA te verhuizen. Daar legt ze contact op met de Amerikaanse boyband ( manband ;) ) Why Don't We. Jade en Corbyn bouwen een mooie vriendschap op, terwijl ze ook steeds closer...