27. France

593 20 20
                                    

Jade's POV
Eindelijk is het zover! Morgen is het mijn verjaardag, en vandaag vertrekken we naar Frankrijk.
Op dit moment zitten we in het vliegveld. Ik zit tussen Avery en Jesy in terwijl we samen onze liefelings serie kijken; Riverdale.
"Ik ga een nieuwe foto plaatsen, kijk zo even.", zegt Avery. Jesy en ik pakken onze telefoons en wachten op Instagram op Av's nieuwe foto.


liked by loganpaul and 976 othersimaveryjackson byebye ✌📷; @imzachherron  👤: @jadevdx @xjesyx

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by loganpaul and 976 others
imaveryjackson byebye ✌
📷; @imzachherron 
👤: @jadevdx @xjesyx

vieuw all 671 comments

imzachherron yes I've got my credits!♥
  imaveryjackson ofcourse boo💞

jackaverymusic 💘💘
  imaveryjackson 💗💗

jonahmarais ass ;)
   imaveryjackson lmao yOu lIkE tHe ViEuW?
    jonahmarais definitely

seaveydaniel hey look that's my girlfriend right there
   jadevdx hey

jadevdx ily ily ily
   imaveryjackson ily2 ily2 ily2

jadevdx hey look, I got a good ass in this pic
  imaveryjackson your ass always looks good
  seaveydaniel ^^ agree

liambakker lekkerding
   imaveryjackson weet ik toch😌

beautychickee 😍
   imaveryjackson see you next week!💘

gabbieegonzalez wow😍
   imaveryjackson omg one week till we are gonna meet ☺

anna.seavey I see some hot ass girls
   imaveryjackson I know right ;)

Volgende week gaan we terug naar LA, waar we alle siblings en vriendinnen van de jongens gaan ontmoeten, waar ik heel veel zin in heb. Ook Liam plaats een foto.


liked by seaveydaniel and 854 others liambakker my girl♥ @jadevdx

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by seaveydaniel and 854 others
liambakker my girl♥ @jadevdx

vieuw all 672 comments

seaveydaniel :((

seaveydaniel she's MY girl
   liambakker I would never steal her bro

imaveryjackson I fucking love you two
  liambakker ily2 baby

xjesyx love ya
  liambakker love ya

jonahmarais hahahaha

corbynbesson Jade what are you doing?😂
  jadevdx idk😂

jadevdx big bro😍😍

jadevdx I love you so much I can't put it in words😭😍

Als we door het vliegveld van Parijs lopen hoor ik wat gegil. Ik zie een groep meiden staan met zelfgemaakte spandoeken en borden van karton. Er staan allemaal lieve dingen op. De jongens lopen ernaartoe en omhelzen de meiden. Daniel pakt mijn hand en trekt me mee. Zenuwachtig loop ik met hem mee richting de groep Limelights. "Hey, Jade.", zegt een van de meiden. Ik denk dat ze ongeveer zestien is. Ik glimlach naar haar. "Hey. What's your name?" "Rose.", antwoord ze. "Hey, Rose, nice to meet you, baby." Ze glimlacht breed. "I was wondering.. Can we take a picture together?", vraagt ze wat onzeker. Ik glimlach. Fans van de jongens willen gewoon met me op de foto. Als ik naar mijn vrienden kijk zie ik dat ook hun poseren voor foto's. Ik glimlach naar Rose. "Yes, ofcourse." Ik heb genoeg meet en greet foto's van de jongens gezien om een leuke en schattige positie te kunnen bedenken. Met één arm omhels ik Rose en met mijn andere hand pak ik haar hand. Ze glimlacht breed terwijl ik haar een kus op haar wang geef. Als de foto is gemaakt omhelst ze me nog een keer. "Thank you so much." Ik glimlach. "No problem."

Na nog wat foto's gemaakt te hebben, en vragen te hebben beantwoord van de fans, willen we verder. Dan vraagt een van de meisjes aan Daniel: "Daniel, do you love Jade?" Ik word licht rood en de fans beginnen te joelen en te lachen. Daniel loopt naar me toe en trekt me tegen zich aan. Hij houd me in die omhelzing terwijl hij antwoord: "Yes. Incredible much." De fans beginnen enthousiast te gillen. "Guys, we need to go now. We love you.", zegt Jonah. De fans zwaaien naar ons als we weglopen, en in de auto's, die bestuurd worden door de twee bodyguards die met ons mee reizen, stappen.

Als we aankomen bij het begin van het dorp, vraag ik aan Max, de bodyguard, of we vanaf hier mogen lopen. Hij vind het prima. Iedereen stapt uit en gelijk rennen Avery, Liam, Jesy en ik als kleine kinderen verder. "Wauw, we zijn hier al zo lang niet meer geweest.", zucht Avery als ze een koe over haar neus aait. Ik kijk om me heen en kan wel janken. Deze plek betekend zoveel voor me. De jongens lopen achter ons aan terwijl we doorlopen.
Als we aankomen bij het huisje laat Liam de jongens alles zien voor we in de woonkamer gaan zitten om de kamers te verdelen. "So there are three rooms upstairs, and two downstairs. Who wants to sleep upstairs, and who are you gonna share rooms with?", vraagt Liam. Daniel slaat een arm om mijn heup. "Jade and I are gonna share a room. I don't care where.", zegt hij. "Let them be just with the two of them, cause nobody wants to join them while they're having sex.", zegt Jack. Daniel steekt zijn middelvinger naar hem op waardoor hij in de lach schiet.
"Daniel, Jade, do you wanna sleep upstairs the kitchen?", vraagt Liam. We knikken. Uiteindelijk slapen Jack en Zach samen, Corbyn, Jonah en Liam, en Jesy en Avery. De bodyguards slapen in een huisje verderop dat ze hebben gehuurd van een Frans stel.
Iedereen pakt zijn of haar tassen en loopt naar de kamer waar ze gaan slapen. Om naar de kamer boven de keuken te gaan moet je via de trap aan de zijkant van het huis (buiten) naar boven. Ik doe de deur open en stap naar binnen, Daniel loopt achter me aan. "This is sick.", mompelt hij. Ik maak het tweepersoonsbed op en hang mijn kleding in de kast. Er is een raam in de kamer, die eigenlijk boven het dak zit. Theoretisch gezien zou je dus het dak op kunnen klimmen via het raam. Het raam zit ook erg laag. Ik doe het open en ga op de grond voor het raam zitten. Ik heb een mooi uitzicht op het bos. Ik voel dat Daniel achter me komt zitten. Hij slaat zijn armen om me heen en legt zijn kin op mijn schouder. "Can you believe that you're gonna be nineteen tomorrow?", vraagt hij. Ik lach. "Nope. But there are more things what happened to me the last couple months I can't believe."

hoop dat jullie dit hoofdstuk ook leuk vonden 💕

vote & comment ?

𝐔𝐍𝐁𝐄𝐋𝐈𝐄𝐕𝐀𝐁𝐋𝐄 , daniel seaveyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu