10. Lasergame

695 18 0
                                    

📝; lichte smut in dit hoofdstuk

Jade's POV
Eindelijk vertrekken we, we gaan lasergamen.
Als we aankomen besluiten we gelijk te beginnen en maken we teams. Daniel, Jack en Zach tegen Corbyn, Jonah en mij. De vrouw die ons onze uitleg geeft vertelt ons dat als je bent afgeschoten de lichtjes op je pak even oplichten en je vijftien seconde moet wachten. Iedereen rent door het gebied, wat echt super mooi is. Overal neon kleuren en lichtgevende vlekken op de muren. Alles is zwart, behalve die neon dingen. Ik ren in mijn eentje door het gebied, mijn team heeft besloten te verspreiden. Ik zoek een verstop plek maar hoor dan dat het spel al is begonnen. Ineens hoor ik Zach hard vloeken. 'Jack, what the fuck?! Dude, we're in the same team!' 'I'm s-sorry.', zegt Jack door het lachen door. Ik ren door en zie dan iets waar ik me denk ik wel kan verstoppen. Het is een soort inham in de muur. Ik zie Zach angstig rond lopen en schiet op hem. 'Aah!', gilt hij met een hoog stemmetje. Ik schiet in de lach. 'Sorry not sorry, Zach.' 'Jade, where are you? I can't even see you.' Ik lach maar blijf op mijn plek zitten. Zach loopt verder en ik kom nu ook uit mijn verstop plaats. Ik zoek naar de trap, aangezien dit gebouw twee verdiepingen heeft. Er zijn in totaal drie trappen en twee liften. Ik ren over één van de trappen en ren nu over de tweede verdieping. Ineens loop ik tegen iemand aan. Beide richting we ons pistool op de ander. Dan zie ik dat het Corbyn is. 'Corbyn, damn you freaked the hell out of me.', lach ik. Corbyn lacht. 'I'm sorry. Are you okay?' Ik knik. 'You?' Hij knikt ook. 'I'm going downstairs, see you.' Corbyn rent naar de trap waar ik vandaan kwam en verdwijnt dan uit mijn zicht. Ik loop voorzichtig door. Ineens word ik hard tegen de muur aangeduwt. Geschrokken kijk ik in Daniel's ogen. Fuck. Daniel lacht alleen. Hij haalt zijn schouders op. 'I said that I wasn't finished, remember?', zegt hij voor hij zijn lippen op die van mij drukt. Ik duw mijn heupen hard tegen die van hem aan. Daniel kreunt. 'Fuck, don't do that.' Ik grijns en doe het opnieuw. Daniel kreunt weer. 'Jade, please. I don't wanna walk here with a boner.', fluistert hij in mijn oor. Een rilling schiet door mijn lichaam. Hij plant zijn lippen in mijn nek en zuigt er hard aan. Hij laat zijn tanden over de plek gaan en ik kreun zacht. Daniel zoent me en drukt zijn hele lichaam tegen me aan. Ik laat mijn hand naar zijn broek glijden en hij kreunt in mijn mond. 'Hey! Guys, don't make out with the enemy!', roept Zach ineens. We laten elkaar los. Zach rolt zijn ogen en schiet ons beide af. 'Dude, I'm in the samen team.' Zach haalt zijn schouders op. 'You guys make out with the enemy, and that's not fair.' Ik grinnik. Ik druk een kus op Daniel's wang. 'I'm gonna go, bye.' Dan ren ik weg.

Na het lasergamen rijden we terug naar huis. In de auto val ik al snel in slaap.
Als ik wakker word lig ik op mijn matras in de woonkamer. Daniel ligt naast me en slaapt nog. De andere jongens zijn bij het zwembad. Ik schud Daniel wakker. Hij kijkt me duf aan. 'What's up?' 'Should we join them?' Ik wijs naar de jongens. Hij knikt. 'Yeah, sure.'
Als we zijn omgekleed lopen we naar de jongens. Voor we buiten zijn legt Daniel zijn hand op mijn kont en knijpt hij zacht. Ik draai me met een ruk naar hem om. 'I'm sorry, but your ass looks amazing in this bikini.' Ik bloos lichtjes. Dan lopen we door. 'Hey there we have our sleepyheads.', lacht Jonah. Ik grinnik. 'Oh shut it.'

Ik drijf rustig in het water, op mijn buik op de eenhoorn en sluit mijn ogen. Ineens voel ik allemaal water in mijn gezicht. Ik kijk geschrokken op en zie Corbyn. 'Can we talk? Just the two or us.', vraagt hij. Ik knik. 'Ofcourse.' We gaan op twee stoelen zitten, iets verder van de rest zodat we even kunnen praten. 'Do you like Daniel? Be honest with me.' Ik kijk Corbyn verbaasd aan. 'I.. I think so.' 'How are you not sure about that?' 'I don't know, Corbyn. Sometimes feelings are hard to understand, okay?' Corbyn zucht. 'You're right, I'm sorry. I just.. I just hope that you two don't hurt yourself with not telling each other.', zegt hij terwijl hij mijn hand pakt. 'Thank you, bean. It's gonna be okay.' Beide lopen we terug naar het zwembad.

𝐔𝐍𝐁𝐄𝐋𝐈𝐄𝐕𝐀𝐁𝐋𝐄 , daniel seaveyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu