17. Amsterdam

604 10 10
                                    

Jade's POV
'This. Is. Amazing.', mompelt Corbyn. 'This is definitely the best ice cream I ever eat in my live.', voegt Jack eraan toe. Liam lacht. 'In the summer, or whenever one of us need it, we eat this, like every time.', zegt hij.

Als we het op hebben, lopen we verder. We moesten een paar keer stoppen omdat er fans waren die met de de jongens op de foto wouden, wat prima is. De jongens willen afentoe een winkel in en ik word helemaal excited als ik mijn favoriete lolly zie, namelijk een wiet lolly. Het heeft niet het effect van een jointje maar het is wel lekker.
'No.' 'But, Daniel-' 'I said no. You're not gonna eat them, am I clear?' Ik kijk hem zogenaamd boos aan. 'But I want it so bad.', zeur ik. 'Yeah, so what? I wanna fuck you so bad, but I also don't do it.', fluistert hij in mijn oor. Ik word knalrood. 'You dirty bitch.' Hij lacht. We lopen verder, naar de dam. 'Wow, this looks beautiful, where are we?', vraagt Jonah die over het groten plein kijkt. 'This is de dam.', zegt Avery schouderophalend. De jongens kijken naar het paleis. 'That is so sick.', zegt Corbyn. Liam lacht. 'It's not that special, is it?' 'It is, it looks cool.'
We lopen weer terug, richting Dunking Donuts. We kiezen allemaal een donut uit en lopen dan terug. Jonah heeft een rode in de vorm van een hart, gevuld met chocoladepasta, Zach heeft een bruine met chocolade hagelslag eroverheen, Corbyn heeft een simpele met aardbeiensmaak, Jack heeft er een met citroen smaak en geel suiker eroverheen, Daniel heeft er een met blauwe hagelslag en oogjes die een beetje lijkt op koekiemonster, ik heb dezelfde maar dan in het roze, Jesy en Liam hebben beide een roze met mini marshmallows erop en Avery heeft een rode met zwart hagelslag erop. 'Fucking hell, I love this.', mompelt Liam. Ik schiet in de lach als ik Daniel zie. Zijn lippen zijn helemaal blauw. 'Dani, your lips are blue. Like, really, blue.' Daniel haalt zijn schouders op. 'I don't care. Oh and by the way, babe, your lips are pink.', zegt hij schouderophalend. Ik kijk in de camera van mijn telefoon en zie inderdaad dat mijn lippen roze zijn. Daniel komt naast me staan en staakt zijn tong uit, waardoor je ziet dat zijn hele tong blauw is. Ik schiet in de lach en doe hetzelfde. Ik maak een selfie van ons met onze gekleurde tongen. Dan drukt Danisl zijn blauwe lippen op mijn wang. 'Daniel!' Ik kijk in de camera en zie dat mijn hele wang blauw is. 'Bitch, you're gonna regret that!' Ik ren achter hem aan om hem te slaan.

We komen aan bij mijn huis. Ik open de deur en we lopen met z'n alle naar binnen. 'Mam, ben je thuis?', roep ik. 'Ja. Ik ben in de woonkamer.' We lopen naar de woonkamer, waar mijn moeder met thee, koffie, chocolade taart en macarons zit. Ik glimlach. 'Bedankt.', zeg ik voor ik haar een kus op haar wang geef. 'We kleden ons even om en komen dan.' We lopen naar boven, Jesy, Avery en ik doen een lang shirt aan, ik steel hem van Daniel en Jesy en Avery jatten er allebei een van Liam, en de jongens doen een jogingbroek en een shirt aan. We lopen naar beneden en gaan op de bank zitten. 'So, guys, tell me something about yourself. I only know that you are in a band, called Why Don't We.', zegt mijn moeder terwijl ze voor iedereen wat drinken inschenkt. De jongens beginnen te vertellen. Over hun hobby's, de band, de fans, hoe het is om bekend te zijn, hoe ze mij ontmoeten, hun familie, en hun privé leven. Mijn moeder luistert naar ze, zonder ze ook maar één keer te onderbreken. 'That are beautiful stories. It sounded like you really love your fans.' De jongens knikken. 'Ofcourse we do, without them we wouldn't be here, where we are now.', zegt Daniel. 'You mean, here? In my living room?', plaag ik. Daniel slaat me zacht op mijn achterhoofd. Ik schiet in de lach en kruip tegen hem aan. Hij slaat zijn arm om me heen. Mijn moeder kijkt glimlachend toe. 'Daniel, can I ask you something?' Daniel kijkt haar aan. 'Ofcourse.' 'How was your first date with Jade? What did you guys do, where do you went to?' Daniel kijkt even naar mij voor hij begint met praten. 'We ate at a cute little restaurant, and talked there a lot. After that, we went to the woods, where I had a little surprise for her. There were lights everywhere and there we eat a lot of deserts. After that, I asked her to be my girlfriend.', vertelt Daniel. Mijn moeder glimlacht. 'You seem like a nice guy, I'm happy that you are her boyfriend now.', glimlacht ze. Daniel glimlacht terug. 'Thank you so much, miss.' 'Just call me Lena, please.' Alle jongens knikken braaf. We eten en praten wat met mijn moeder voordat we naar boven gaan.
De jongens, die alleen in een jogingbroek slapen, doen hun shirt uit en iedereen ploft op een matras. Jesy word naar boven getilt door Liam, omdat ze al in slaap is gevallen. 'If you wasn't gay, I would ship you two.', zegt Zach dan. Liam schud zijn hoofd. 'Nah, those three idiots are more like my little sisters. Even if I was straight, I would never fall for them.', zegt hij. 'Liam, geef me je telefoon eens. Ik wil het gesprek van jou en Elliott even lezen.' Liam gooit zijn telefoon naar me. Ik typ de code in en ga naar de chat met Elliott.

Ells☺💩: ik mis je, ben je nog steeds in LA? Het duurt lang. Wanneer kom je terug? x
You: Ik mis jou ook, en ja, ben nog in LAIk ga morgen terug. Ik weet niet voor hoelang. Jesy, Avery en ik gaan in iedergeval met Jade mee als ze terug gaat x
Ells☺💩: ugh, oké..
Ells☺💩: wanneer zie ik je weer?
You: de dag na overmorgen?
Ells☺💩: haha, waarom niet overmorgen?
You: dan ga ik waarschijnlijk wat doen met m'n vrienden.
Ells☺💩: oké, is goed, lief. Ik zie je dan. Ik hou van je, niet vergeten 😘
You: ik hou ook van jou😍

Ells☺💩: ey, waar ben je? Al in het vliegtuig?
You: yupp.
Ells☺💩: kan niet wachten je te zien, babe
You: 😍😍😍😍😍
Ells☺💩: hou van je xxx
You: ik ook van jou 💗💗

'Liam, waarom hebben jullie nog geen relatie?' 'Omdat hij me op een speciale manier wil vragen.', zegt Liam blozend. 'Waarschijnlijk gelijk als we elkaar weer zien.' Ik glimlach. Ik ben blij voor mijn beste vriend, en ik weet dat Elliott heel aardig is.


Hello darlings, morgen begint mijn toetsweek dus dan zal ik niet plaatsen, maar de week daarna weer wel. Also, ik heb een update schema gemaakt (dat volgende week ingaat, na mijn toetsweek) dus ik zal het hier even inzetten maar je kan het altijd terug vinden in mijn bio. All the love❤️

Zaterdag : He's Different | Jonah Marais
                   & Unbelievable | Daniel Seavey

Zondag : I Will Never Ever Let You Go | One Direction

𝐔𝐍𝐁𝐄𝐋𝐈𝐄𝐕𝐀𝐁𝐋𝐄 , daniel seaveyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu