Part 5

338 8 0
                                    

Hey Melanie sorry dat k je nog zo laat sms had t heel druk vandaag maar je moet weten dat vandaag echt beste dag van m'n leven was ik hou van je Kuss 😘 Melanie werd helemaal rood en sms te m terug : maakt nix uit hoor k vond t ook super ! heb je zin om morgen wat te doen x ? Toen was ze weer gaan slapen. Volgende dag hadden Alicia en Jai afgesproken bij t zwembad hun waren van plan om te zwemmen. Kaj en Hajar zijn naar t strand gegaan en maken in de avond een strandwandeling ❤️ Dioni en Melanie zijn naar de bios geweest ze zijn van plan om Annebelle te kijken maar Melanie vind dat eng dus vraagt aan Dioni als k bang ben mag k wel naar jou staren eah ? Tuurlijk zegt Dioni ! 😘 Fabienne en Dilara bleven bij elkaar logeren toen werd er aangebeld Dilara deed open Samuel en Cassius stonden voor de deur. Kom binnen zei Dilara Isgoed zeiden ze Fabienne schrok en rende meteen naar Cassius toe en gaf m een knuffel met z'n viertjes keken ze samen een film ze hadden nog wat eten besteld en vielen in slaap op de bank. Alicia en Jai waren al klaar met zwemmen en gingen naar Jai z'n huis daar bleef Alicia slapen. Kaj en Hajar waren net klaar met het strandwandeling en gingen nog wat eten bij de Mac 😋 Melanie en Dioni zaten de film nog te kijken Melanie vond t super eng het popcorn lag al op de grond want ze schrok en gooide het popcorn weg 😂 Het meeste wat ze deed was naar Dioni staren want ze vond t echt eng ... Bij Dilara thuis Samuel werd wakker en bracht Dilara naar bed hij maakte cassius ook nog ff wakker om Fabienne naar bed te brengen toen waren ze van plan om te gaan maar toen ...

Een droom van elke Braviour!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu