Part 16

164 2 0
                                    

Ooh ooh ooh ooh horen ze heel hard! Cassius en Jai komen dansend binnen lopen en iedereen gaat stuk 😂 Nou ni staren feesten!! Roept Jai. Hey boys jullie zijn dus achter ons feestje gekomen whaha zegt Kaj. Jaja wij letten wel op Twitter hoor zegt Jai💪 Whahaha nou lekker feesten dan k en Dioni gaan weer naar onze meisjes 😏 Nou veel plezier nog! Roept Cassius heel hard. In een hoekje zien ze dioni en Melanie zoenen ja best lang ja 10min later nog steeds bezig 15min later nog steeds... 20min later eindelijk klaar. Dioni draait zich om en vraagt kun je t zien Kaj doe t ook bij je meisje tis heerlijk whaha 😂 en ja hoor Kaj begint Hajar te zoenen💏 *volgende dag* de jongens worden wakker naast hun Meisje en geven ze een morningkus😘 Wij gaan ff ontbijt klaarzetten blijven jullie nog maar ff op bed! Kaj en Dioni lopen naar beneden en pakken wat broodjes en te drinken en brengen t op bed naar de meiden. alsjeblieft zeggen ❤️ Met ze vieren zitte ze samen in 1 bed en genieten van t ontbijt😍 Wat hou k toch veel van je hoort Hajar fluisterend in d'r oor. k ook van jou!! Zegt Hajar en zoent Kaj eyey nu ff ontbijten strx mag je zoenen zegt Dioni. haha isgoed hoor zegt Hajar. Kom Melanie we gaan alvast douche zei Dioni ja ga maar alvast k kom! Nou die gaan t daar wel leuk hebbe zegt Kaj tegen Hajar 😏 zeker weten maar wij gaan t ook leuk hebben hoor zei Hajar. Whaha zeker schat en Kaj zoent Hajar. Dioni en Melanie zijn knuffelend en zoenend aan t douche 🚿 na 50min zijn ze eindelijk klaar met douche en gaan daarna met z'n vieren de rest ophalen en gaan met z'n alle afspreken.

Een droom van elke Braviour!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu