Part 7

279 6 0
                                    

De ex van Samuel Sarah. Samuel schrok en vroeg wat doe jij nou weer hier 😑 Sarah antwoordde k ben je vivj meisje leuk eah ! nee zei Samuel k loop nu naar de beveiliger en vraag een andere meisje namelijk Dilara. Samuel pakte De hand van Dilara en trok haar mee Samuel duwde Sarah van de stoel af en Dilara ging zitten. Iedereen keek echt van Wtf gebeurd er hier ?! Maar toen begon t VANAVOND IS VAN JOU ❤️ Na de show knuffelde ze nog even backstage en toen begon t ze zoenden elkaar iedereen 💏 Alle jongens vroegen de meiden verkering en ze antwoordde allemaal meteen JA ! Samen gingen ze nog naar de Mac ze aten wat en de jongens trakteerden. Daarna gingen ze naar huis Dilara sliep bij Samuel Melanie bij Dioni Alicia bij Jai Hajar bij Kaj Fabienne bij Cassius. Ze hadden met z'n alle besloten om de volgende dag af te spreken om te gaan zwemmen ze hadden er natuurlijk super veel zin in want de meiden hadden wel zin om ergens naar te kijken 😏 *sixpack* 😍 Het was de volgende dag Kaj had een heerlijk ontbijtje gemaakt voor Hajar en Dioni ook voor Melanie. Daarna verzamelden ze allemaal en gingen naar het zwembad oké ze genoten echt ! Maar daarna zagen ze Jay ook in t zwembad 😑 Daar hadden ze dus geen zin in ! Alicia wou zich net omdraaien maar toen ...

Een droom van elke Braviour!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu