Part 23

113 2 0
                                    

Die ochtend word Melanie wakker en ziet Samuel ni naast d'r liggen ze loopt naar beneden en ziet dat hij een hele ontbijtje voor d'r heeft gemaakt 😋 Goedemorgen schat zegt Samuel en geeft Melanie een kus kijk is eet smakelijk! Ahw dankje zo lief! Zegt Melanie. Wij gaan vandaag ff een boswandeling maken leuk? Vraagt Samuel. jaa leuk! Antwoord Melanie 😘 Na het ontbijt kleden ze zich om en gaan het bos in. Hand in Hand lopen ze in t bos 👫🌳 Wat hoor k toch vraagt Melanie? Idk k denk de vogels zegt Samuel. nee ik hoor een soort van kettingzaag fso zegt Melanie. Ow laten we ff kijken zegt Samuel. Ja kom zegt Melanie dan staan ze voor een boom en zien dat Een man een boom aan t zagen is de man heeft Melanie ni gezien en de boom viel op Melanie. Bewusteloos lag Melanie op de grond... Melanie Melanie word wakker schreeuwt Samuel. k bel 112 zegt de man. JAA SNEL schreeuwt Samuel in tranen 😭 Ineens zien ze Dioni lopen en Dioni rent op Melanie af en vraagt Aan Samuel wat er is gebeurd. Rot op Dioni jou hoeft ze hier ni te hebben ga gwn weg zegt Samuel. Nee k blijf bij d'r hallo k wil weten wat er is gebeurd. Donder nou gwn op ga naar Dilara toe fso zegt Samuel. Haal Dilara hier ni bij zegt Dioni boos. en Anders? Vraagt Samuel ja anders zul je nog wel zien. zegt Dioni nou laat t nu dan zien zegt Samuel. En Dioni valt Samuel aan ze blijven vechten totdat de man klaar is met bellen en haalt ze uit elkaar. en schreeuwt er ligt hier gvd een meisje bewusteloos en jullie lopen hier te vechten?! Ja Dioni ga nou gwn weg 😪 Schreeuwt Dioni nog. Ja doei maar k ga d'r nog wel opzoeken in t ziekenhuis! Hoeft ni hoor!! Zegt Samuel De ambulance is er al en nemen Melanie en Samuel mee. Gaat ze t halen vraagt Samuel huilen 😭 k kan je nog nix vertellen we moeten nu wel snel naar t ziekenhuis om te kijken wat er nu aan de hand is!

Een droom van elke Braviour!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu