Part 10

235 5 0
                                    

HAHAHAHAHA meen je die zei Dioni ? JAA riepen Kaj & Hajar nou vertel hoe dan ? Vroeg Dioni nou kijk we hoorden over dat portomonne en we wisten dat Jay het was dus we zijn op m af gegaan en hebben m geslagen maar we waren een beetje te erg bezig dus toen moest hij naar t ziekenhuis. Heftiggg eah zei Hajar nog ff 😂 jazeker maar ook superleuk zijn we meteen van m Af ! Zei Dioni Dat zeker ! riep Jai. Oke dus Dioni ben je van plan om ons nog naar Binne te laten of moeten wij hier in de kou buiten blijven staan ? zei kaj ow ja sorry 😂 kom binnen zei Dioni. Binnen zaten ze weer schattig Alicia tegen Jai aan Fabienne tegen Cassius Dilara tegen Samuel en Dioni sprong naast Melanie. Ahww zei Hajar. Kaj tilde Hajar op legde haar op de bank en Kaj ging naast der zitten knuffelde haar en hield haar goed vast echte liefde dit zei Cassius ❤️ Weetje k heb wel zin om langs Jay te gaan 😂 zei Dioni. nou dat lijkt me geen goed plan .. zei Kaj ! Achja t boeit me nix hij kan me toch nix doen hij ligt daar half dood op een bed zei Dioni. Ga je anders ff met Melanie ? ja k ga wel met je mee hoor zij Melanie ! oké Lets go ! zei Dioni. Aangekomen bij t ziekenhuis Hallo mvr wij willen graag een bezoekje doen aan Jay Weet u in welke kamer hij zit ? Ja k zal ff voor u kijken 1 momentje. In kamer 7 Oke dank u wel zei Dioni ! Ze kwamen de kamer binnen en zagen Jay en Melanie zei so ze hebben m echt goed aangepakt Kaj & Hajar 👏 jazeker heeft die z'n lesje geleerd zei Dioni ! Toen werd Jay wakker uhm hallo wat doen jullie hier ? Laat me met rust ! ...

Een droom van elke Braviour!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu